Lokalizácia
Formulár sa odosiela
huskro1 parádny bike, presne podľa môjho vkusu (samozrejme na pár osobných preferencií 😉). Aké sú zatiaľ dojmy z jazdy?
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 18:12:38
00
arrow_leftDodis601 napísal:
Zelené ventilky? ?? Ale topka ??

Nie som predsa Lucka ? cierne od syntacu nefungovali s vlozkou do kolies, cervene zalozne nesli tiez. Tak som nahodil tie co dosli s vlozkami ... a su slabo zelene ?

Bobcajk - nooo je to na dlhsie, ale strucne zhrnute:
- je problem dostat predne koleso od zeme, takze manual a wheelie sa budem musiet naucit na novo, resp zmenit techniku.
- jazda do kopca ovela lahsia v porovnani s litevilom, ten skoro kolmy uhol sedlovej trupky je super
- rychla jazda dolu kopcom uplne kludna, rychle a pomale zatacky bez problemu
- kde trosku mam zatial problem je trafit dobru stopu, ten hlavovy uhol 62,5stupna a dlhu vidlicu citit -> musim pred zatackou vzdy lahko korigovat aby som bol tam kde chcem.

Na prvy krat v terene palce hore, doladit v detaile tlmenie a ide sa do alp ked sa sneh roztopi. Dovtedy len lokalne traili


Naposledy upravil Hosť dňa 04.02.2021 - 18:31:24, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 04.02.2021 - 18:22:53
02
Je to len detailík v pohode ? ale bajk super ????
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 18:24:26
00
Nemozem si pomoct ale tie skinwall mi tam vobec nepasuju
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 18:37:25
03
arrow_leftHosť napísal:
Tak zatial finalna podoba na par mesiacov. Este brzdy a predna os a bude snad hotovo. Lacne oranzove ponozky na klukach vymenene za lacne cierne ?


Teraz nejdem hodnotiť výsledok tvojej práce máš to dobre vyskladané, je to exkluzivita.

Len k samotnému rámu ma napadá úvaha, k čomu je vlastne dobrá takáto geometria okrem jazdy rovno dolu kopcom? Vo všetkých ostatných aspektoch podľa mňa musí zaostávať napr. prejazd zákrutou, a tam sa dá podľa mňa stratiť viac času ako získať na krátkom rovnom úseku kde akýkoľvek súčasný bike pôjde dobre. Ale možno nám dáš dojmy z jazdy a dozvieme sa viac.

Edit. Prehliadol som že si už spomínal jazdné vlastnosti. Tak potom možno z dlhodobejšieho pohľadu.
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 19:09:58
01
Naco je ludom DH-cko? Mas pocit ze na nich jazdia len rovno dole kopcom? Proste je to enduro, nieco medzi fullom co mas v profile a DH-ckom. Vyborne na strme i rychle rozbite zjazdy. Na Alpy ako stvorene.
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 19:24:59
02
Len sa pýtam, lebo je to netradičná geometria tak ma zaujíma aké má silné stránky.
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 19:29:02
00
Chris Porter ktory stoji za Geometronom je jeden z ludi vdaka ktorym tu mame moderne geometrie = dlhe a nizke bajky. Dokonca myslim ze je to ten hlavny ktory to tahal dopredu, najskor v Moondrakeri a potom s Geometronom. Rovnako riesi veci ako vaha na bajku i extremne kratky offset na vidlici. V podstate velke znacky sa len postupne priblizuju k tomu co robi par jedincov pri mensich znackach. Aj pri moondrakeri sa vsetci cudovali tym dlhym prednym trojuholnikom a kratkym (nulovym) predstavcom. Tazko povedat ci je toto extremna geometria, uz nie je urcite pre kazdeho ale ludia co vedia co chcu to urcite stale vedia vyuzit. S dlhym bajkom si stabilnejsi v zjazdoch, s dlhym reachom drzis lepsie tazisko, polozena vidlica ti dodava istotu v strmych zjazdoch a kolmejsia sedlovka ma vyhodu vo vyslapoch (slapes pod seba a kompenzuje dlhy predny trojuholnik). No a Geometron bol s tymito hodnotami stale o par stupnov a milimetrov napred o par rokov.
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 19:40:18
02
Pýtal som sa a dostal som odpoveď. Vďaka. Nech bicykel slúži, je to v skutku do istej miery aj zaujímavé dielo, hlavne tie surové obrábané časti.
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 19:45:45
01
arrow_leftHosť napísal:
Lacne oranzove ponozky na klukach vymenene za lacne cierne ?

o moc lepsie :y:

arrow_leftHosť napísal:
- jazda do kopca ovela lahsia v porovnani s litevilom, ten skoro kolmy uhol sedlovej trupky je super

toto ma zaujima ako majitela LV, prosim si viac postrehov a porovnania... :$

a presiel si z 27 na 29... lepsie?


Naposledy upravil Dudo dňa 04.02.2021 - 22:37:35, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 04.02.2021 - 22:31:49
00
Dudo no na LV sa mi stale prepadaval tlmic pri silovom tahani hore kopcom, pripadne ked som ho prefukol a tazisko som viacej ako rozumne preniesol na predne koleso mal som tendenciu ist na zdne koleso. G1 je stale na zemi a rlacis pod seba a nie pred seba. Tazko sa to popisuje, ked pride teplo, pridi do pe a vymenime masiny, ale len smerom hore kopcom ?
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 22:37:18
10
Asi tusim, co myslis, dlho som laboroval s predsavcom kvoli tomu. A povodny setup front 27 rear 26 som preto zavrhol

je krasny, nech sluzi
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 22:40:40
00
Vole tak slapat do kopca s tymto hlavovym by sa mi nechcelo... 😬
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 22:44:28
00
arrow_leftDudo napísal:
Asi tusim, co myslis, dlho som laboroval s predsavcom kvoli tomu. A povodny setup front 27 rear 26 som preto zavrhol

je krasny, nech sluzi

Ja som mal 2x27,5 a 170mm vidlu a tym to dost trpelo. Trosku pomohlo vario spinom potlacil uhol dolu a custom prevlozkovany tlmic, ale ono to nebolo.
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 22:50:49
01
artsvk, trufnem si laicky povedat, ze len hlavovy uhol ta nelimituje pri slapani do kopca
Zobraziť komentár 04.02.2021 - 22:52:53
03

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up