zdravim vsetkych mam taku otazocku ze : ked sa vypleta zadne koleso kde je naboj s rovnakymi priemermi tych ,, koliecok,, kde sa uchytavaju spice ci sa davaju na stranu od kotuca dlhsie spice a na stranu od kazety kratsie spice ? ak moste poradte
Viete mi niekto poradit ci potrebujem na rafy Race Face Arc 27mm podlozky pod niple ? Podla coho sa urcuje ci ich treba ? Niple mam v plane pouzit hlinikove obycajne DT Swiss. Pripadne, ma vyznam kupovat drahsie niple typu pro lock, pro head atd. ? Rafy su 28 dierove na ZTTO straightpull nabojoch. Dakujem.
karbon alebo hlinik je ten rafik (rf arc som nasiel aj aj)? Pre karbon je myslimze minimalne "silne odporucane" pouzivat podlozky, pokial nie priamo vyzadovane, a pri hliniku tiez na skodu nebudu.
Niple typu pro lock su iste fajn, mensie "riziko" ze po vypleteni a vycentrovani ich bude po prvych pouzitiach treba znova docentrovat/dotiahnut, ale zalezi.
Pro head, neviem, ale z popisu na dtswiss - su na kratke spice (predpokladam ze pod e-bikom rozumeju ked je motor v kolese a pod.) - aby sa nippel mohol potocit v dzure a bol teda zarovno so s*****m. Inak, ak budes davat podlozky, tak niektore podlozky ti riesia aj to.
idealne asi toto (resp Sapim MG): https://r2-bike.com/NEWMEN-Nipple-Washer-MG-Washer
Rafy su hlinikove. No viem ze niektore hlinikove rafy maju predpisane pouzivat aj podlozky ale o race face som sa nedocital nic. Tie podlozky co si poslal sa pri utahovani spice vytvaruju podla rafu ? Nezda sa mi ze okolo diery na nipel je taka rovna plocha na tych rafoch.
Asi ich tam radsej dam, stoji to malo a prida to len cca 10g na koleso.
myslim ze by sa nemali, ale troska divne by mi prislo ze by sa nezmestili, ale netusim. Tuna ma sapim popisane ake druhy podloziek maju (tie MG tam nemaju obrazok) https://www.sapim.be/tools/washers
Ja mám Al ARC 45 a 40mm, ale pod značkou Easton (malo by to byť to isté), 110kg, 10 000km, Sapim výplet sa mi zo začiatku dosť povoľoval, tak som často doťahoval, vždy len odoka, vzadu mi pár špíc popraskalo, ale diery v ráfiku držia, tak z mojej skúsenosti podložky nutné niesu
Ahojte, potreboval by som pár rád ohľadom zadného kolesa na mojom cestnom bicykli. Mám 105 kilo a na cesťáku mám základné mavic aksium zadné koleso. Predne je v pohode to som menil. Zadné koleso moju váhu proste nezvláda . Potreboval by som poradiť s novým kolesom do 300€ najlepšie s 32 výpletom samozrejme hliníkové. Mám vyhľadané Dt swiss er 1600 ale je iba s 24 vypletom tak hľadám ďalej. Našiel som konfigurátor kolies ktorý uvediem na konci. Druhá možnosť je tá že si súčiastky kúpim jednotlivo a koleso si dám vypliesť. Máte skúsenosť s takýmito predajcami ktorý ponúkajú tieto možnosti. ďakujem za odpovede https://www.wheel-builder.de/en/wheels/road/custom-handbuilt-classic-rear-wheel-configurator-1
zloží ti to každý seriozny eshop, určite vyberaj 32 s*****ve vypletené koleso , na nejakom ložiskovom náboji a tažší pevnejší kališkovaný hliníkový rafik.... a pevne 2mm špice napr Suncycle..... vyberaj s dielov skladom a prever si to telefonom
napr
Super, ďakujem za info. Áno je to na hydraulické brzdy takže dobre to bolo. Čiže ten náboj objednám taktiež ráfik našiel som aj 32 mm výšku a potom tie špice. Mne asi netreba aero špice tak stačí už len ich dĺžka.
no ak to objednáš tam tak si pri naboji zakliknes vypleteni a vyberež pevne špice 2KY a dlžku si už obstaraju sami podla výpočtu, tebe dojde hotove koleso, ak si to budeš skladať, tak dlžku nechaj na skladača
Zdravím všetkých chcem sa spýtať čo znamená miera 12x150 co to značí ta 12 a čo tá 150 vadilo by to keby som si objednal zadné koleso s mierou 12x148 vadilo by to?
12 je priemer pevnej osi
148 je boost a 150 superboost (sirka naboja / zadnej stavby tam, kde je naboj)
zalezi aky mas ram - do sirsieho ramu uzsie koleso za pomoci nejakych redukcii dokazes dat - naopak samozrejme nie
12 je priemer pevnej osi
148 je boost a 150 superboost (sirka naboja / zadnej stavby tam, kde je naboj)
zalezi aky mas ram - do sirsieho ramu uzsie koleso za pomoci nejakych redukcii dokazes dat - naopak samozrejme nie
asi to nieje také jednoduché, 150 a 157DH sú staré štandardy s prírubami rovnako vzdialenými ako 142, len majú širšie koncovky, ktoré boli často vymieňateľné, podľa prevedenia pätiek v ráme
157 super boost má príruby ešte naširšie ako 148 boost
ak som to správne pochopil copyrightimages.immediate.co.uk images.immediate.co.uk
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Niple typu pro lock su iste fajn, mensie "riziko" ze po vypleteni a vycentrovani ich bude po prvych pouzitiach treba znova docentrovat/dotiahnut, ale zalezi.
Pro head, neviem, ale z popisu na dtswiss - su na kratke spice (predpokladam ze pod e-bikom rozumeju ked je motor v kolese a pod.) - aby sa nippel mohol potocit v dzure a bol teda zarovno so s*****m. Inak, ak budes davat podlozky, tak niektore podlozky ti riesia aj to.
idealne asi toto (resp Sapim MG): https://r2-bike.com/NEWMEN-Nipple-Washer-MG-Washer
Asi ich tam radsej dam, stoji to malo a prida to len cca 10g na koleso.
https://www.sapim.be/tools/washers
https://www.wheel-builder.de/en/wheels/road/custom-handbuilt-classic-rear-wheel-configurator-1
napr
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/rafik-dt-swiss-rr-511/6730
DT Swiss RR 511 28" ráfik
79,99 €
MOC 87,99 €148 je boost a 150 superboost (sirka naboja / zadnej stavby tam, kde je naboj)
zalezi aky mas ram - do sirsieho ramu uzsie koleso za pomoci nejakych redukcii dokazes dat - naopak samozrejme nie
148 je boost a 150 superboost (sirka naboja / zadnej stavby tam, kde je naboj)
zalezi aky mas ram - do sirsieho ramu uzsie koleso za pomoci nejakych redukcii dokazes dat - naopak samozrejme nie
asi to nieje také jednoduché, 150 a 157DH sú staré štandardy s prírubami rovnako vzdialenými ako 142, len majú širšie koncovky, ktoré boli často vymieňateľné, podľa prevedenia pätiek v ráme
157 super boost má príruby ešte naširšie ako 148 boost
ak som to správne pochopil