Zatiaľ to neriešim. Na jazdenie to nemá vplyv. Potrebujem cesťák na tréning. Keď dostaviam nový vysnívaný cesťák, tak potom si môžem dovoliť rozobrať tento skúsiť to nechať niekomu posúdiť a opraviť. Ale to bude až keď príde nová Dura. Obávam sa, že budem musieť byť ešte trpezlivá nejakých 8 týždňov :(
lapaloma Titánový Van Nicholas Skeiron je rozobratý a rám už má svojho kupca. No ten ďalší bude opäť titán. Rámová sada sa už doma trasie netrpezlivosťou :)
10.04.2021 - 19:41:20
00
Chcem sa opytat ohladom toho biku. Jaky ma vlastne vyznam dat na vseobecne nekarbonoby ram karbonove kola? Chapem ze vaha, ale skor ma zaujima otazka tuhosti, co v podstate uz stracas v rame, a potom aky zmysel maju tuhe kola, ked podomnou pruzi ram. Schvalne sa to pytam teba, lebo predpokladam ze budes mat na to odpoved. Dik
10.04.2021 - 21:42:59
00
Odpoviem ti otázkami.
1. Prečo si myslíš, že ten oceľový rám je málo tuhý?
2. Prečo si myslíš, že tuhý rám je pre mňa ako málo výkonnú bajkerku výhoda?
3. Prečo si myslíš, že hlavná výhoda karbónových kolies je ich tuhosť?
10.04.2021 - 22:13:06
00
1. Pretoze je to ocel, a ta v ziadnom pripade nebude mat tuhost porovnatelnu s karbonom.
2. Plati to vo vacsine pripadov, ale jasne, u teba to mozno je nevyhoda, beriem.
3. Okrem vahy a tuhosti neviem o inych vyhodach, ktore maju vplyv na vykon.
10.04.2021 - 22:21:00
01
1. Ale tvrdenie, že rám musí byť v prvom rade tuhý je predsa mýtus. Ale ani tento podo mnou nepruží :)
2. jazdím na oceli a titane hlavne kvôli vyššiemu komfortu, ktorý oceľ a titan poskytuje. Kvalitný top karbon dokáže byť samozrejme tiež pohodlný. Ale ja nehľadám "mainstream". Klasické trubky kruhového profilu sa mi páčia. A navyše prežijú a pár pádov :)
3. Tuhé kolesá ocenia ťažký jazdci a špurtéri. Moje priemerné watty sa pohybujú na úrovni 200W. Na karbonových kolesách oceňujem hlavne ich nízku hmotnosť, aerodynamiku, kvalitné náby a samozrejme vzhľad. Tuhosť samozrejme už vychádza z faktu, že karbonové ráfky sú oveľa tuhšie ako Alu. Fúkam pod 5bar a tak skôr oceňujem lepší grip a pohlcovanie vibrácií 28mm bezdušových plášťov.
10.04.2021 - 22:36:41
08
Dik. Takze chapem to tak, ze preferujes komfort a zaroven tam chces mat kolesa, ktore vyzeraju, maju lepsiu aerodinamiku a kvalitne ostatne komponenty (co je uz predpoklad pri drahsich karbonovych kolach). V podstate to koresponduje s vyvojarmi a ludmi co setupuju cannondale caad 13 na karbonovych kolach.


Naposledy upravil marcel77 dňa 10.04.2021 - 22:46:16, celkovo upravené 1 krát.

10.04.2021 - 22:42:55
03
Je to síce CX, ale keď tam mám nahodené 28mm hladké plášte tak vlastne aj cesťák :-)

Prílohy:

Screenshot_20210410-223310_Gallery.jpg
Screenshot_20210410-223310_Gallery.jpg 384.91 KiB thumb_up10thumb_down

10.04.2021 - 22:43:18
022
Tuhy , netuhy ... nic na tom nemeni fakz ze skaredy ??‍♂️ teda nic proti Tvojmu vkusu Kristina , viem ze si zatazena na tie titan ramy a podobne ... nezpochybnujem kvalitu ani noc , no je to skarede.

darkoni ... fakt pekny bajk, ale ten predstavec ... to vazne ? kazi cely dojem z biku ?
11.04.2021 - 00:06:04
02
isheep kamarát ďakujem za bajk a čo sa týka predstavca toto je model SL čiže nie je tam integrovaný predstavec a rajdy tak že mám na ňom namontované to načo som zvyknutý ??‍♂️ Či to kazí dojem neviem to musi posúdiť každý za seba možno keby tam neboli podložky a to všetko bolo “dokonale” na fotku tak by sa ti to možno nezdalo aleee ja som jednak už starí na lámanie chrbta a aero posedí jednak moja disciplína sú kopce a v poslednom rade ten ram a všetky mieri sú napasovane na mna tak že za mna je to hlavne do pohody a dlhé hodiny v sedle ?
11.04.2021 - 00:16:40
00
ho hoooo , na vek sa tu nevyhovaraj ? No naozaj nejake integrovane aero komba by mu pristali ovela viac a potom by to bolo dokonale ☝️no ako som pisal az na predstavec , je to bike podla mojho gusta :)
11.04.2021 - 00:22:06
10
isheep napísal:
Tuhy , netuhy ... nic na tom nemeni fakz ze skaredy 🤷🏻‍♂️

"Škaredá" je iba kombinácia rámu a kolies. Ako keď dáš na peknú historickú budovu pekné hliníkové okná, alebo spravíš peknú sklenenú fasádu.
11.04.2021 - 00:25:46
00
Joe , na tom nieco bude , asi ano , lepsie by to mozno vyzeralo s nizsim rafikom. no ako celok je to teraz nepekne ( hnus ) 🤷🏻‍♂️
11.04.2021 - 00:28:24
00
Kristina napísal:
1. Ale tvrdenie, že rám musí byť v prvom rade tuhý je predsa mýtus. Ale ani tento podo mnou nepruží :)
2. jazdím na oceli a titane hlavne kvôli vyššiemu komfortu, ktorý oceľ a titan poskytuje. Kvalitný top karbon dokáže byť samozrejme tiež pohodlný. Ale ja nehľadám "mainstream". Klasické trubky kruhového profilu sa mi páčia. A navyše prežijú a pár pádov :)
3. Tuhé kolesá ocenia ťažký jazdci a špurtéri. Moje priemerné watty sa pohybujú na úrovni 200W. Na karbonových kolesách oceňujem hlavne ich nízku hmotnosť, aerodynamiku, kvalitné náby a samozrejme vzhľad. Tuhosť samozrejme už vychádza z faktu, že karbonové ráfky sú oveľa tuhšie ako Alu. Fúkam pod 5bar a tak skôr oceňujem lepší grip a pohlcovanie vibrácií 28mm bezdušových plášťov.


200w priemer?podľa ramu si drobné žieňa.
11.04.2021 - 06:54:32
00
Kristina ked vyhladavam biky typu cannon synapse, sup x road a pod., skratka co najpohodlnejsie jak geo tak schopnosti ramu pohlcovat nerovnosti, dokaze aj takym ocel/titan konkurovat?
11.04.2021 - 08:15:25
00
isheep napísal:
Joe , na tom nieco bude , asi ano , lepsie by to mozno vyzeralo s nizsim rafikom. no ako celok je to teraz nepekne ( hnus ) ??‍♂️

Ďakujem za subjektívne posúdenie vzhľadu. Keď pozerám na tvoj cesťák v profile som rada, že máme odlišný vkus :$
11.04.2021 - 08:16:42
08
keyboard_arrow_up