Najväčší problém vidím v tom ze toto radenie neobsahuje indikaciu zaradeného prevodu co bude u mna asi velky problém sa s tým nauciť jazdiť
Tak sa chcem majitelov tohto radenia spýtať ako to vlastne je
posledný komentár: 28. 5. 2014 o 11:33
posledný komentár: 28. 5. 2014 o 11:33
Najväčší problém vidím v tom ze toto radenie neobsahuje indikaciu zaradeného prevodu co bude u mna asi velky problém sa s tým nauciť jazdiť
Tak sa chcem majitelov tohto radenia spýtať ako to vlastne je
ja mam x.7, tam ten indikator je, kludne si ho s tebou vymenim
tak si to na deore prelep a zvykaj si : )
Neviem, trosku nerozumiem... prevody idem take, ake mi vyhovuju pocitovo a nepotrebujem pozerat na nejake ukazovatele... ale kazdy sme iny
Neviem, trosku nerozumiem... prevody idem take, ake mi vyhovuju pocitovo a nepotrebujem pozerat na nejake ukazovatele... ale kazdy sme iny
To mas pravdu, ze by som niekedy v Alpach alebo inych extremoch uzivil aj 34ku vzadu, len neviem ako by mi pomohli ukazovatele prevodov ked mam len 32ku
Neviem preco ta napadlo, ze by som slapal spaniela
Efektivne vyuzivam asi 24 prevodov, na jednu retaz HG-53 natocim v priemere okolo 1700km. Retaz je pre mna spotrebak, ktory je treba menit a ci pri krizeni retaze odide pri 1500km alebo pri mensom krizeni pri 1700km je uz dost suma fuk
Tak slap prevody, ktore si nauceny, ved na to tie ukazovatele nepotrebujes
Ale samozrejme koho tesi pohlad na tie ukazovatele prevodov, nech si take radenie kupi... urcite sa mu pojde lepsie, bude lepsie a kvalitnejsie preradovat a v neposlednom rade bude samozrejme rychlejsi...
Gratulujem - na rozdiel odo mna usetris na prevadzkovych nakladoch spojenych s prevodovym ustrojenstvom - konkretne s vymenou retaze 250,- pri 3.000km
Samozrejme, ze opotrebovanie retaze nebyva priamo umerne len nabehanym km... ale to vsetci vieme, tak je zbytocne to rozpisovat.
A ak sa vratim k povodnej teme - myslim, ze si na radenie bez budikov rychlo zvyknes, teraz mas len strach z neznameho