Kategórie
Bike-techAké kotúčové brzdy na MTB? # MTB # skúsenosti # poradenstvo # rady # jazda do kopca # technika jazdy # technické otázky
chcel by som od Vas radu,ake su dobre kotucove brzdy.Berme to teraz z hladiska kvality,co by ste si dali na svoj bike aby to poriadne brzdilo.Presnejsie mali by to byt nejake hydrauliky.Momentalne mam Tektro Auriga Comp a nezda sa mi ze by brzdy ucinok bol nejaky ohromujuci.Chcel by som nieco co ide uplne lahucko a nieco v takom style ze tuknem a stojim.Prosim poradte.Linky su vitane.
Dakujem
-15% Shimano XTR BL-M9200/BR-M9200 hydr. zadná brzda, Post Mount, had. 1 700 mm + platničky
246 €
-15%
MOC 289 €
Výpredaj -31% Shimano BR-MT200 hydr. zadná brzda, Post Mount, had. 1 450 mm, OEM
33,99 €
-31%
MOC 48,99 €
-15% Shimano Deore XT BL-M8200/BR-M8200 hydr. zadná brzda, Post Mount, had. 1 700 mm + platničky P03A
191 €
-15%
MOC 225 €
savings Shimano XTR M9120 hydr. predná brzda, 4-piest, Post Mount, had. 1 000 mm + platn. N30A
196 €
savings
MOC 315 €
-14% SRAM DB8 Stealth hydr. zadná brzda, 4-piest, Post Mount, had. 2 000 mm
92,99 €
-14%
MOC 148 €
77,99 €
-19%
MOC 113 €
-14% Shimano brzda hydr. MT501 BLMT501/BRM500 predná čierna Post Mount 1000mm had.+plat. BO1S
64,99 €
-14%
MOC 75,95 €
savings MAGURA MT Trail Sport hydr. brzdy, 4-piest/2-piest, páčky 1-Finger HC
132 €
savings
MOC 229,90 €
Výpredaj savings Shimano Deore XT BR-M8120 hydr. zadná brzda, Post Mount, had. 1700 mm, OEM
149 €
savings
MOC 215 €
savings Shimano Deore XT BR-M8120 hydr. zadná brzda, Post Mount, had. 1700 mm + plat. N03A
123 €
savings
MOC 215 €
-21% MAGURA MT5 hydr. brzda, ľavá, 4-piest, Post Mount, had. 1 000 mm + adaptér, OEM
54,90 €
-21%
MOC 69,90 €
-15% Shimano J03A brzdové platničky s chladičom, organické, OEM
19,49 €
-15%
MOC 22,99 €
Shimano J04C brzdové platničky s chladičom, metalické, OEM balenie
18,90 €
MOC 20,99 €
-20% Avid 005 Juicy/BB7 Race brzdové platničky, semi-metalické
15,89 €
-20%
MOC 19,90 €
-23% Sinter Formula brzdové platničky, semi-metalické, čierna
23,99 €
-23%
MOC 30,99 €
ak chces menit tak 4 piesty dopredu, 2 dozadu - ak by som daval 4 piesty tak osobne by som dal aj dozadu - koli rovnakym platniam
ak sa nemylim tak CL kotuce s vonkajsim dotahovanim vies pouzit aj tam kde je vnutorne - odpada ti tak pouzivanie rozdielnych nastrojov na ich utahovanie. (ak som trepol opravte ma)
Ano jedna sa mi aj o pomer cena/vykon. Je urcite pravda ze 100% neviem najlepsie brzdit ale kazdy sa nejako uci.
Nie som s tymi brzdami spokojny, predna vôbec nema zaber (ano odmastnoval som, roztahoval piestiky) Zadná ako tak ok. Mozno skusim vymenit len kotuce a platnicky ale ci to postaci neviem.
Skusal si to ? Posli video. Aj s tym ciernym pruhom co ostane po predmom kolese po tovojom brzdeni.
Netvrdim ze sa to neda, trocha odlahcis bike a hend sa to smykne ale to nie je ciel, tu ide o max brzdny ucinok.
Ktore ? Ak zadne tak urcite ano, ak predne chem vidiet video. Naozaj. Mam presne tie brzdy co pises. Kazdy komu som pozical bike hovoril ako fantasticky brzdia, co je pravda, ale predne koleso na suchom asfalte s 29" kolesami nebloknu ani dvoma prstami.
Aby som bol fer, este im dam sancu sa lepsie zabehnut, kotuce este nie su uplne zalestene na novych kolesach. Ale neverim ze to urobi taky rozdiel. Na druhom sete kde to je zabehnute to skusat nejdem, mam tam 50E plaste.
Aby som bol fer, este im dam sancu sa lepsie zabehnut, kotuce este nie su uplne zalestene na novych kolesach. Ale neverim ze to urobi taky rozdiel. Na druhom sete kde to je zabehnute to skusat nejdem, mam tam 50E plaste.
Potvrzujem - MT520, 180 kotuc RT56, resin platnicky, 29" koleso - jednym prstom zablokujem predne koleso na suchom asfalte, t.j. zadne koleso ide do vzduchu - a to aj s cerstvymi nezabehnutymi platnickami.
A sme znova pri tom istom. Endo sa nerovna zablokovat koleso. Zablokovat koleso je bicykel pokracuj v pred a koleso stoji. Na ceste ostane cierny pruh od PREDNEHO plastu. Pocas brzdenia je cely cas zadny plast v kontakte s asfaltom. V rychlosti 3-5km/h ako sa robi endo spolu s presunom taziska na rajdy, ani brzdy poriadne nepotrebujes na to aby si ostal stat na prednom kolese. Presnejsie pri endo sa ani preda brzda na doraz netaha lene moduluje.