Ono to prechádza postupne úpravami¹, minulý rok cca 4-5tis, najdlhšia cesta na tomto a zároveň najviac naložený a zároveň najdlhšie trvajúca jednodňová cesta na bicykli v živote bola minulý rok z Piešťan domou na Oravu cca 260km/17h/ naložený bajk 40kg, prečo?
¹ už 3 séria plášťov, reťaz nechám vždy domŕtva a dám nový celý pohon (toto je 3 pohon - prvý bol originál 7° 12-28, potom 8° 11-32 a teraz 8° Nexus, čas ukáže ako to pôjde...)
Nexus som dal kvôli torpédu, zadný ráfik už má (síce len sotva) hmatateľnú priehlbinku od brzdenia. Plášte čo sú teraz sú dočasné, kým nepadnú ceny naspäť
ak bola zle zvolená veľkosť rámu, tak to problém nemusí byť
Zlá velkosť v každom prípade, ale nie tým smerom ktorým myslíš. Mal asi 190cm a bike bol asi M a možno S posúď sám. Kolenami skoro narážal do riadidiel. Ale že jemu sa na tom jazdí výborne a vyšlape také kopce čo ja určite nie
Urobil to preto lebo aj bez kolies nevedel dostat bike do Dacie Dokker - to ma dorazilo najviac. Lebo ja vozim fulla aj s kolesami v kratkej Fabii ll.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
A vzhľadom k chýbajúcim výstuhám,to bude vpredu pravdepodobne aj "pružiť"
Ako mestská low-rider kreácia, za mňa dobré... Praktickosť asi už trošku menej 😉
zato tie predchádzajúce Polygony, fakt ako 3D polygony z počítačovej hry... ale zato custom gravel, to je iná cross-country chuťovka...
¹ už 3 séria plášťov, reťaz nechám vždy domŕtva a dám nový celý pohon (toto je 3 pohon - prvý bol originál 7° 12-28, potom 8° 11-32 a teraz 8° Nexus, čas ukáže ako to pôjde...)
Nexus som dal kvôli torpédu, zadný ráfik už má (síce len sotva) hmatateľnú priehlbinku od brzdenia. Plášte čo sú teraz sú dočasné, kým nepadnú ceny naspäť
Zlá velkosť v každom prípade, ale nie tým smerom ktorým myslíš. Mal asi 190cm a bike bol asi M a možno S posúď sám. Kolenami skoro narážal do riadidiel. Ale že jemu sa na tom jazdí výborne a vyšlape také kopce čo ja určite nie
Urobil to preto lebo aj bez kolies nevedel dostat bike do Dacie Dokker - to ma dorazilo najviac. Lebo ja vozim fulla aj s kolesami v kratkej Fabii ll.