Dnes som bike odniesol do predajne Pharos (BA). Podľa prijímacieho technika som už druhý alebo tretí s rovnakým problémom s vidlicou a dané správanie vidlice v norme nie je. Zajtra mi má volať technik, ktorý bike prezrie, keďže som tam dnes prišiel tesne pred záverečnou.
Podľa predbežnej info ale je možné počas takejto reklamácie na
biku normálne jazdiť s tým, že keď príde náhradný diel, prídem do predajne a vymenia to obratom.
V tejto súvislosti ale musím vyzdvihnúť prístup chalanov na predajni. Na infolinke k servisu
bicyklov som dnes doobeda totiž dostal informáciu, že predajňa je otvorená do 21:00. Aj napriek tomu, že daná predajňa mala otváracie hodiny len do 20:00, mi po mojom príchode do predajne o 20:04
bicykel do servisu prevzali a boli ochotní sa mi venovať. Toto si fakt cením, lebo ma mohli otočiť na päte aj s bikom
EDIT: na nete som našiel rovnaký problém s vidlicou Rockshox 35 Gold, ktorý bol riešený reklamáciou a jej uznaním, pričom Sram vymenil spodné nohy vidlice
https://www.emtbforums.com/community/threads/rockshox-35-stiction.11312/#post-154941Ja som v pondelok minulý týždeň išiel robiť servis spodných nôh lebo jedna strana začala byť taká matná suchá (bajk mám od augusta takže už bolo dávno na čase) a pri rozobratí som zistil že matná suchá bola kvôli tomu že sa bushing (objímka) posunul zo svojho miesta hore a prekryl špongiu. Doniesol som to do obeda do pharosu na reklamáciu a večer som si prišiel po bajk s novou vidlou (vzali ju z predvádzacieho kusu aby som nemusel čakať na to kým príde nová a mohol jazdiť, ešte v sobotu bola stále na predvádzaciom namontovaná moja stará
) každopádne starostlivosť o zákazníka je ukážková, neveril som že je možné aby vám za jeden deň vyreklamovali vidlicu. Už si ani nepametám kedy som si naposledy kúpil niečo čo bolo aj v decathlone inde.