Kategórie
Bike-techServis vidlíc, tlmičov a teleskopických sedloviek # údržba # vidlica # tlmič # oprava # poradenstvo # náhradné diely # technické otázky # servisovanie
mam otazku, kolko vas priemerne stoji servis vasho (vzduchoveho) Fox tlmica a kde si ho davate servisovat? Ja ho musim zaslat priamo do Slovkolexu pretoze potrebujem vymenit jeden diel aby som si ho mohol servisovat neskor sam, ale ta cena ma celkom dviha zo stolicky (108 Euro).. Hadam to bude jednorazova investicia.
resp. ak by mal niekto doma pokazenu/zlomenu dhx 5, odkupil by som ju na nahradne diely
posledný komentár: 17. 8. 2025 o 12:31
savings RockShox Vivid Ultimate RC2T Standard tlmič, 230 x 65 mm
579 €
savings
MOC 909 €
Akcia -14% FOX Float DPS Trunnion Remote Up Factory PTL SV EVOL tlmič, 165x45 mm
509 €
-14%
MOC 649 €
savings RockShox Super Deluxe Ultimate Flight Attendant RC2T tlmič, 185x55 mm
709 €
savings
MOC 1 049 €
-30% RockShox Deluxe Ultimate RCT Trunnion tlmič, 205 x 60 mm, OEM
329 €
-30%
MOC 469 €
Akcia -21% RockShox Vivid Ultimate RC2T Standard tlmič, 230 x 62.5 mm
589 €
-21%
MOC 919 €
Akcia -31% RockShox Pike/Pike DJ Solo Air A1 servisný kit, 200 hod/1 rok
50,99 €
-31%
MOC 91,99 €
savings RockShox Service Kit Basic pre tlmiče Monarch DebonAir AirCan (2015-2016)
15,19 €
savings
MOC 24,99 €
RockShox Service Kit Basic pre tlmiče Vivid Air B1 Air Can (2014-2015)
27,99 €
MOC 33,99 €
-19% RockShox 200 hod/1 rok servisná sada pre tlmič Super Deluxe
53,99 €
-19%
MOC 66,99 €
-19% RockShox 200 hodín / 1 rok servisný kit - SUPER DELUXE THRUSHAFT C1 - TREK (2021)
53,99 €
-19%
MOC 66,99 €
Akcia savings RockShox základný servisný kit pre vidlice Domain
32,99 €
savings
MOC 52,99 €
asi uz po funuse, ale ja som bral z domaceho shopu
uz aj prisiel, ale nemeral som, ci bude OK
Po uvahe sa mi to najviac pozdava dat hlinik k tlmicu, potom plastovu vystupkami smerom k tlmicu, ale nepoznam to a na videach som videl len jednu, hladku podlozku.
https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=251
RS to neskor vyriesil vydanim C1 airspring upgradu, ale nazory na to su rozne, ci ma realne vyznam si zmensovat negativnu komoru len kvoli statickemu sagu..
branomelis akoze sa ti nezanori ta vidla potom znova ? srandujes alebo dokazes levitovat?
suhlasim s DanoL91...
vlastna skusenost je, ze seal head typu B1 sa ti zanori ale je citlivejsi... seal head tybu C1 drzi lepsie vo zdvihu, ale je necitlivy....
https://www.pinkbike.com/news/first-ride-rockshoxs-updated-debonair-air-spring-pond-beaver-2020.html
,,When the old and new air springs are placed side by side the differences are clear. The new version has a taller seal head, as well as a longer foot nut. Those changes were made to move the spring higher in the stanchion; it now sits on the dimple that allows air to move from the positive to the negative air chamber. That 10mm change in height makes the fork sit higher in its travel then before, and it no longer feels like it wants to suck down into the first 5-10 millimeters of travel.´´
inak necudoval by som sa keby si mal nakoniec C1 shaft, fakt by ma zaujimalo co tam mas...
Alebo ešte ináč sa skúsim spýtať až tu nedochádza k mylným informáciam...ak mám aktuálny PIKE Ultimate, tak tam je aký Shaft? C1 či B1? Lebo potom asi budem mať C1...čiže potom zanorenie sa týka tých starších verzií B1?
Ono tu B1 mozes trhat ako chces smerom hore, ale aj tak ti ju potiahne smerom dole... aj ked som skusal potiahnut bez vrchnej matice air komory tak pri fukani sa zanorila cca 10mm dovnutra noh.... vlastna skusenost...
A ano zanorenie sa tyka starsich verzii s B1
chalan ma najskor B1 a s tym zanorenim teda nic nespravi...
B1 vlavo, C1 vpravo
DESCRIPTION
Upgrade your ride. The highly tunable DebonAir air spring is ready for whatever the trail demands. Buttery smooth feel off the top, now optimized to maintain higher ride height and add more confidence on technical terrain.
Presvedčiť ľudí:
1. aby si za vlastné peniaze kúpili upgrade kit,
2. aby tak vyriešili pôvodnú nešťastnú konštrukciu s nedostatkom objemu vzduchu pri doraze vo vonkajších nohách,
3. aby im C1 kit zhoršil citlivosť vidlice oproti B1,
4. a ešte k tomu ich presvedčiť, že vidlica bude "Buttery smooth feel off the top".
Neviem si pomôcť, no Rock Shox až po 5-6 rokoch používania Solo Air systému (dnešnej podoby) prišlo na tento nedostatok a vyriešili to viď vyššie. Pritom vo Fox začali SA používať v 2015-16 a už od začiatku mali tento problém vyriešený. Už len čakám kedy objavia aj v RS semibath FIT-Grip patrónu (podobne ako Charger silne inšpirovaný FIT).