Skús ísť do nejakého železiarstva/remeselných potrieb a vyskúšať, čo tam bude pasovať. Vyzerá to, že je tam iné vnútro ako som mal napr. ja, kde pasoval imbus. Ešte ma napadlo, vykrútiť misku orecha (tam kde sú tie dva zárezy) a vybrať vnútornosti s tým plášťom na ktorý sa dáva kazeta (ak by to šlo, mne na SLX náboji to tak nešlo). Potom opatrne vo zveráku odkrútiť vnútro...
03.10.2017 - 10:54:12
00
Jozef: A konstruktivnu diskusiu o com este ocakavas, ked uz Ti Ja?No! spravne poradil, ze je to inbus? Ak nevies zmerat vnutorny priemer toho otvoru a overit si kolko je to mm, tak zober cele koleso do zeleziarstva a tam skus, ktora velkost inbusu pasuje a ten aj kup. Rozoberal som to x krat, ale naozaj nedrzim v hlave cislo inbusu. Pouzijem ten, ktory tam pasuje.
03.10.2017 - 11:06:17
00
posuvné meradlo mi tam nevlezie, takže kúpim inbus11 a urobím o5ť rozborku a zborku...
03.10.2017 - 11:25:00
00
Jezus mne sa zdajú tie hrany ostrejšie skosené ako na mojom náboji, preto myslím, že tam imbus nepasuje. doma musím pozrieť koľkatku som vtedy používal (tiež som ju kupoval len kvôli orechu)
03.10.2017 - 11:28:36
00
Jozef: Kup to co tam pasuje a nie automaticky 11. Pokojne to moze byt aj 10.
03.10.2017 - 11:29:35
00
ok, a keď ho budem mať vonku, budem vedieť aký potrebujem kúpiť ? V servise mi totiž tvrdil, že podľa závitu to určím... v tomto ma viete nasmerovať ? Dík
03.10.2017 - 12:15:52
00
Tak ako Jano pisal - novy orech treba zhanat podla znacky a typu naboja. Zavit samotny neurcuje kompatibilitu orechov. Su rozne systemy rohatiek / zapadiek. Otazkou je, preco chces menit orech. Nestaci vymenit lozisko v orechu alebo zapadky? Ak je to nejaky noname naboj a nevies jeho znacku / typ, tak mozno bude naozaj jednoduchsie vymenit cely naboj, lebo je otazne, ci zozenies kompatibilny orech.
03.10.2017 - 12:32:27
00
na náboji je značka CTM, čo tam dávali neviem, neodpísali mi z CTM. má veľkú vôlu, a ani vybratie všetkých vymedzovacích podložiek nepomohlo. Guličky to už majú za sebou a v orechu to tiež nieje ok.
Asi naozaj pôjdem do toho nového náboja, otázkou ostáva, aký je rozdiel v kvalite orechov na nábojoch a samostatne kúpených.
Ale na moje jazdenie to bude asi jedno.
a keď už sme pri náboji, oplatí sa ísť do priemyselných ložisiek, alebo mám zostať verný kónusom ?
03.10.2017 - 13:09:10
00
Ja mam dobre skusenosti aj s konusovymi Shimano nabojmi, ale niektori na ne nadavaju (zväcsa asi preto, ze ich nevedia spravne nastavit). Ak nechces investovat privela, tak Ti nic ine nez konusove naboje nezostava (su vyrazne lacnejsie).
03.10.2017 - 17:47:14
00
Aké mazivo používate na západky/praporky orecha? Hlučnosť mi nevadí, ale hľadám niečo čo nebude "lepiť vnútro orecha", zatiaľ som dával prevodový olej, ale je dosť lepivý. Riešim to na moj starý náboj American Classic (=Ritchey WCS).

Prílohy:

AC_hub.JPG
AC_hub.JPG 84.23 KiB thumb_up0thumb_down

03.12.2017 - 11:00:02
00
Ja som najlepsi vysledok dosiahol vazelinou sram buter, urcena do gufier vidlic, vazelina je uplne jemna a vobec nelepi.
03.12.2017 - 12:13:29
00
Nazdar..na novatec d042sb sa snazim demontovat orech. Kritky na oboch stranach som demontoval. Orech by mal ist von navolno aj s oskou...ale nejde.. niekto nejaka rada co dalej? Orech je inak funkcny..
03.09.2021 - 20:33:10
00
1460 Na vacsine nabojov treba orech jednoducho silou vytiahnut, cize tahaj, pojde to.
03.09.2021 - 21:23:53
00
zomg to ja viem...islo to tak aj na predchadzajucom....skusim este nahodiit kazetu aby som mal lepsi uchyt ...ale neviem ci loziska nechytili hrdzu (myslim len vonkajsok lebo loziska idu ok) a tak je zaseknuta oska...ale to len uvazujem
03.09.2021 - 21:40:59
00
1460 Tak WD40 na noc nech sa uvolni hrdza a rano to pojde
03.09.2021 - 21:44:13
00
keyboard_arrow_up