Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
BiTDi 7DSG 204HP v Multivane ma 450Nm . Ten novší automat znesie oveľa viac . Prejaví sa to okrem iného aj schopnosťou vozidla ťahať väčšie bremena bez poškodenia hnacieho ústrojenstva . Môj známy dovozca aút tvrdí , že najlepšie sa mu ťahalo auta na vozíku so spomenutou špecifikáciou .
Tiguan, Kodiaq, Multivan a predpokladám že aj Tarraco používajú/-li DQ500 ktorá znesie oveľa viac a vždy bola 7 stupňová, mokrá (do cca 500-600Nm). DQ381 je 7st náhrada za 6st DQ250 (do cca 350Nm).
Ta novsia 381 by mala byt odolnejsia ako 250, aj Vaculika som to tusim pocul spominat. Aj ked v max torque sa lisia mierne, 400 vs 430 tusim. DQ500 je super, ale nedavaju to do pre mna uzitocneho auta. Bud moc velke (Multivan), alebo moc vysoke- SUV mi netreba. Jedine “SUV”, ktore by som ocenil, je Outback, ale ten by na dialnicne dochadzanie do prace trochu minul ucinkom.
Tiež keď čítam tieto patálie s Octávkou tak ak Kamiq je na tom podobne, tak som rád, že som zobral lacnejšieho Xceeda v zľave, i keď má asi o trochu väčší hluk od kolies a o trošku vyššiu spotrebu (a bez adaptatívneho automatu) Ani v starej Kii okrem spojky sa neriešili žiadne závažné veci, skôr prkotiny
Tiež keď čítam tieto patálie s Octávkou tak ak Kamiq je na tom podobne, tak som rád, že som zobral lacnejšieho Xceeda v zľave, i keď má asi o trochu väčší hluk od kolies a o trošku vyššiu spotrebu (a bez adaptatívneho automatu) Ani v starej Kii okrem spojky sa neriešili žiadne závažné veci, skôr prkotiny
Auto sa da perfektne odhlucnit. Chvala mal o tom video z firmy v Brne. A nie je to ani nejak velmi drahe vzhladom na benefit, ktory to prinesie.
Už to bude tretí rok co som kúpil Toyotu Auris Touring (kombi) v atmosférickom benzíne 1,6. Chvíľu som si musel zvykať na absenciu toho turbo boostu (predtým som mal Passat Variant 1,9 TDI), ale keď človek trochu popracuje s otáčkami, tak to ide celkom OK. Nie je to samozrejme žiadny športiak. Ale co je podstatne, tak zatiaľ ani jeden problém. Nič. A za 16-tku dobrá výbava.
perez ja rovnako, za 16.800€ ale zobral som kratky v active trend + vybave. Prechadzal som z dieslu, tak to chcelo cas, ale uz by som nemenil. Zatial 52k km bez akehokolvek problemu.
Matvel nesúhlasím s tvrdením. Tu octaviu mam od nova, správam sa k nej rovnako a neviem ako by som ovplyvnil to, ze ti klakne komplet eletrika, alebo zadné struny keď jazdím v podstate sám. Doma mám 10 ročnú sportage a 0 porúch. Zopakujem 0. Uz som ju chcel veľa krát predať, vymeniť za niečo iné,bud väčšie suv alebo dodávku no nechce mi dat zámienku na predaj pred kiou som mal vždy vysokovýkonné autá, žiaľ rodina si pýta niečo iné, že jordi
ergonómia, spotreba, sedenie ,to sú všetko mínusy ,no spoľahlivosť to všetko vždy prebije .Neviem ci s ešte vrátim k európskemu autu,zjavne niečo nerobia dobre min s kiou,hyundai ci Japoncami
Auto sa da perfektne odhlucnit. Chvala mal o tom video z firmy v Brne. A nie je to ani nejak velmi drahe vzhladom na benefit, ktory to prinesie.
Ahifi.cz
Bral som od nich material ked som odhlucnoval Civica. Fakt to vie spravit velmi vela. Ak sa chces pobavit, mozes si pozriet par fotiek ich instalacii a skusit to aj sam. Pokial teda nechces robit extremy ake robia pre velke premiovky- oholit cely interier na podvozok a vytlmit vsetko.
Podbehy a kufor, co spravi ohromny rozdiel, spravis aj sam. Na hudbu potom spravi vela vytlmenie dveri.
perezpa3km Ako je to s viditeľnosťou v noci? Hlavne čo sa týka zákrut. Auris 1,6 s MT je jeden z mojich horúcich adeptov ak príde čas na ďalšie auto. Poškuľujem po krátkom, ale ak by sa vtedy dal zohnať variant "freestyle" tak by som asi neodolal a vzal ten + ak máte aurisa v manuále čo vravíte na prevodovku?
rôzne testy a videá mám prečítané a popozerané. Viezol som sa v tom zatiaľ len ako spolujazdec tak by ma zaujímal aj dáky postreh zo života s aurisom Veľmi sa mi ale páči navonok kultivovaný chod motora a zvukový prejav, To auto na mňa pôsobilo tak že úplne zotrelo fakty že sa mi vôbec nepáči volant a k dizajnu som mal spočiatku tiež svoje výhrady. Teraz sa za ním vonku vždy aj otočím
PS: "infotejment" ako?
Ja mám Corollu sedan 1.6 2018, čo je vlastne Auris (Corolla v HB a combi v Európe). Podľa mňa je prevodovka v rámci triedy TOPka. Radenie je presné a je radosť jazdiť s manuálom. Motor je fakt kultivovaný, rýchlo sa zohreje, nepriamovstrek, takže aj krátke trasy v meste nerobia problém. Dizajn je subjektivna záležitosť. Mne sa páči, že Toyota má iné dizajny ako niektoré automobilky, ktoré vyzerajú niekedy ako na jedno kopito.
Ja som si dlhšie zvykal na tú atmosféru 1.6tku. Predsa to nie je krútiaci moment ako v 1.8 Focuse dieseli. Asi rok som plakal, kým som si zvykol a teraz už si neviem predstaviť, že by som mal niečo iné...
No na digitálky som si už akosi u japonca zvykol, takže s tým som v pohode a pre mňa príjemná retrospektíva
Ten výhľad a najmä v noci do zákrut je pre mňa ale dosť dôležitý, ideál by bol aj prísvit do zákrut (pre pokoj v duši) ktorý tuším u aurisa taktiež absentuje. Často jazdím v noci/nad ránom a je to tu dosť safari a zákruty. Aké vlastne používa auris od r2015 žiarovky? Do 2015 mal vraj dáky atyp čo sa ťažko zháňal a ešte k tomu bol aj drahý.
Až na ten spomínaný výhľad by sa auris javil ako zdanlivo dokonalé auto pre mňa.
Za mna motoricky uplne super. Dlhodobu spotrebu mam 6.1 l/100 km. Ked motor krutis je to celkom zabavne auto, podvozok to ma super, zadna naprava je viacprvkova, je to poznat, prevodovka ma kratke drahy, spojka trosku gumova. Na druhej strane co sa tyka spracovania interieru, predosly vw golf mk5 bol na tom v interieri lepsie. Infotainment 0 bodov, ziadne applecarplay/androidauto, co je u mna najvacsi fail, ale citatelnost dobra. Co urcite odporucam su full led svetlomety, kamos ma klasicke halogeny a svieti to biedne. Co je super, je automaticke prepinanie stretavaciek a dialkovych, funguje to bezchybne.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down
Porovnanie http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/dq-500
Auto sa da perfektne odhlucnit. Chvala mal o tom video z firmy v Brne. A nie je to ani nejak velmi drahe vzhladom na benefit, ktory to prinesie.
ergonómia, spotreba, sedenie ,to sú všetko mínusy ,no spoľahlivosť to všetko vždy prebije .Neviem ci s ešte vrátim k európskemu autu,zjavne niečo nerobia dobre min s kiou,hyundai ci Japoncami
Ahifi.cz
Bral som od nich material ked som odhlucnoval Civica. Fakt to vie spravit velmi vela. Ak sa chces pobavit, mozes si pozriet par fotiek ich instalacii a skusit to aj sam. Pokial teda nechces robit extremy ake robia pre velke premiovky- oholit cely interier na podvozok a vytlmit vsetko.
Podbehy a kufor, co spravi ohromny rozdiel, spravis aj sam. Na hudbu potom spravi vela vytlmenie dveri.
rôzne testy a videá mám prečítané a popozerané. Viezol som sa v tom zatiaľ len ako spolujazdec tak by ma zaujímal aj dáky postreh zo života s aurisom
PS: "infotejment" ako?
Ja som si dlhšie zvykal na tú atmosféru 1.6tku. Predsa to nie je krútiaci moment ako v 1.8 Focuse dieseli. Asi rok som plakal, kým som si zvykol a teraz už si neviem predstaviť, že by som mal niečo iné...
Ten výhľad a najmä v noci do zákrut je pre mňa ale dosť dôležitý, ideál by bol aj prísvit do zákrut (pre pokoj v duši) ktorý tuším u aurisa taktiež absentuje. Často jazdím v noci/nad ránom a je to tu dosť safari a zákruty. Aké vlastne používa auris od r2015 žiarovky? Do 2015 mal vraj dáky atyp čo sa ťažko zháňal a ešte k tomu bol aj drahý.
Až na ten spomínaný výhľad by sa auris javil ako zdanlivo dokonalé auto pre mňa.