hehe...toto je velmi usmevna tema hlavne pre ludi ktori v tomto biznise uz nejaky ten rocik chodia. Dam take male voditko...to ze vam da niekto na nejaky karbon nalepku svetovej znacky este neznamena ze je to top of the top...na druhu stranu si aspon tie svetove znacky mozu za vatu ktoru si hadzu na svoje vyrobky platit "svetovy" marketing
...mne len furt nejde do hlavy ako to ti chudaci profesionali zvladaju (a ako pri tom musia trpiet), ked musia jazdit na tom co im da aktualny zamestnavatel... 🤔 🙂
..tak teda na doplnenie, jazdím ešte F10 cfslx (2012) a infinito (tiež model 2012, ten ešte pred CVčkový). Každý rám je vlastne v niečom iný, a napísal som iba, že som prekvapený, že sa mi na tom hliníku ide dobre. Karbóny nejdú do zberu, ani z nich nejdem robiť dekorácie izby, ešte snáď čoto budeem jazdiť a dočkajú sa výjazdov..
Tiež jazdím hliníkového Wiliera s karbónovými vidlami, ročník 2004 - ako zimáka. Je neuveriteľné pohodlný... Avšak v zákrutách cítim, ako pláva. A keby som v stúpaní prudko nastúpil, tak určite ráfiky škrkajú o gumky, avšak v zime takéto nerobím, len si tak ťapkám. Proste hliník časom zmäkne. Predpokladám, že karbón nie - aspoň som to zatial na trojročnom Pinarelle nezaregistroval. Ale jarný prechod z Wiliera na Pinarello je úžasne cítiť. Lepšie jazdné vlastnosti, akcelerácia,...
it's over, it's finally over
zopar rychlych mobiloviek pred barakom kym je cisty nedotknuty nejazdeny
moj prvy build z kategorie vysnivanych, nazivo a najma na slnku to s tymi rainbow/colorful napismi vyzera neskutocne
Pekne, len drobnosti, pls neber v zlom (nic podobne som nepostavil, ani sa nechystam):
- omotavka sa mi len zda, ze je trochu odflaknuta? Foto1 mozno skresluje
- predny plast trochu pootocit voci rafu
- diera/prechod do ramu napravo vyzera taky opusteny
- Shenzhen na hornej ramovej je sice pekny, ale na prezentovanie a pochvalenie sa su ine mesta/krajiny
vdaka za feedback, mas pravdu, viac veci je tam odflaknutych, omotavku som robil asi na 4x v noci o 11 a uz som na to nemal nervy s kolesami este laborujem, pre "cistotu" som to nateraz hodil na duse, ale v plane je tubeless (s oil slick ventilmi), pedale pojdu casom cestne, predstavec bude dlhsi a pojde nizsie, potom este finalne skratim krk vidly...
diera ostane opustena, 2 hadice/bowdeny su na cestaku tak akurat
so shenzhenom si dovolim nesuhlasit a dufam, ze podobne buildy pomozu burat predsudky voci overenym cinskym vyrobcom. odporucam pozriet porovnanie napr. s canyonom na hambiniho yt kanali, ma tam toho viac k tejto problematike
Jullo Paráda! Nech slúži
Osobne by som páky posunula trochu vyššie. Tie rotory sú ľahké, ale IMHO nevhodné pre žiletku. Strašne rýchlo sa zahrievajú a pri dlhších a veľmi rýchlych zjazdoch môžu byť nebezpečné. Videla som niekde foto ako sa niekomu práve na cesťáku pri brzdení roztrhli. Na ceste odporúčam trochu viac materiálu ako na MTB. Hlavne kvôli odvodu tepla.
ano, paky pojdu vyssie a trosicku ich vyrotujem od seba, z druhej foto mam pocit, ze padaju k sebe a asi aj riaditka mierne natocim dohora, musim pojazdit a poskusat. potom aj tu omotavku dam spravit poriadne.
to o tych kotucoch je dobry point, bol som v presvedceni, ze na ceste stacia mensie lahsie a vacsie namahanie zazivaju brzdy na mtb, kde si v pohode vystacim so 160 ashimami.
dakujem za vsetky cenne rady v procese skladania a vidim, ze som sa mohol aj viacej pytat
- Shenzhen na hornej ramovej je sice pekny, ale na prezentovanie a pochvalenie sa su ine mesta/krajiny
Nahodou Shenzhen a susedny Hong Kong su nadherne mesta ktore vacsinu svetovych miest uz davno technologicky aj infrastrukturne "zozrali" a predbehli tak o 10-20 rokov, len si to stale nechceme pripustit...tak rozmyslam ze akym inym napisom sa "pochvalit" aby to bolo v dnesnej dobe OK
Ale za mna prijemne vyskladany cestak aj napriek tomu ze "pohrebaky" nemam rad
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
zopar rychlych mobiloviek pred barakom kym je cisty nedotknuty nejazdeny
moj prvy build z kategorie vysnivanych, nazivo a najma na slnku to s tymi rainbow/colorful napismi vyzera neskutocne
- omotavka sa mi len zda, ze je trochu odflaknuta? Foto1 mozno skresluje
- predny plast trochu pootocit voci rafu
- diera/prechod do ramu napravo vyzera taky opusteny
- Shenzhen na hornej ramovej je sice pekny, ale na prezentovanie a pochvalenie sa su ine mesta/krajiny
diera ostane opustena, 2 hadice/bowdeny su na cestaku tak akurat
so shenzhenom si dovolim nesuhlasit a dufam, ze podobne buildy pomozu burat predsudky voci overenym cinskym vyrobcom. odporucam pozriet porovnanie napr. s canyonom na hambiniho yt kanali, ma tam toho viac k tejto problematike
Osobne by som páky posunula trochu vyššie. Tie rotory sú ľahké, ale IMHO nevhodné pre žiletku. Strašne rýchlo sa zahrievajú a pri dlhších a veľmi rýchlych zjazdoch môžu byť nebezpečné. Videla som niekde foto ako sa niekomu práve na cesťáku pri brzdení roztrhli. Na ceste odporúčam trochu viac materiálu ako na MTB. Hlavne kvôli odvodu tepla.
to o tych kotucoch je dobry point, bol som v presvedceni, ze na ceste stacia mensie lahsie a vacsie namahanie zazivaju brzdy na mtb, kde si v pohode vystacim so 160 ashimami.
dakujem za vsetky cenne rady v procese skladania a vidim, ze som sa mohol aj viacej pytat
Nahodou Shenzhen a susedny Hong Kong su nadherne mesta ktore vacsinu svetovych miest uz davno technologicky aj infrastrukturne "zozrali" a predbehli tak o 10-20 rokov, len si to stale nechceme pripustit...tak rozmyslam ze akym inym napisom sa "pochvalit" aby to bolo v dnesnej dobe OK
Ale za mna prijemne vyskladany cestak aj napriek tomu ze "pohrebaky" nemam rad