Pinarello Dogma F SRAM Red AXS bicykel, starry red
Zvoľ si osobný odber na predajni a rozhodni sa na mieste.
Viac info
Pinarello Dogma F SRAM Red AXS bicykel
Pripravte sa na pohľady. DOGMA nie je ako ostatné bicykle. Nikdy nepôsobí všedne. Je výsledkom dizajnérskeho myslenia, funkčným umeleckým dielom. DOGMA sa vždy odlišuje, priťahuje pozornosť a pre značku Pinarello by bolo nemysliteľné vytvoriť bicykel inak. Pretože krása je pevnou súčasťou DNA značky. Pinarello sa od začiatku vyznačuje schopnosťou vybočiť z radu a vytvárať bicykle, ktoré sú jedinečné nielen vizuálne, ale predovšetkým svojimi jazdnými vlastnosťami. Vzťah medzi formou a funkciou je neustálou témou vývoja a práve DOGMA F predstavuje mimoriadne vyvážené spojenie oboch princípov.
Nový karón M40X
DOGMA sa vyvíja. Mení svoju podobu, aby opäť prekvapila. Nová skladba karbónových vlákien M40X bola overená na ultraľahkých modeloch aj na pretekárskych bicykloch tímu Ineos Grenadiers. Tento materiál sa vyznačuje výnimočne vysokým modulom pevnosti v ťahu, čo umožnilo posunúť laterálnu tuhosť najnovšej generácie DOGMA F na novú úroveň.
Keď detaily skutočne rozhodujú
Každý tvar, každý detail a každá nová línia rámu boli navrhnuté s cieľom znížiť hodnotu CdA o 0,2% (vážený priemer pri rôznych uhloch nábehu vetra). Výsledkom je séria drobných, no zásadných úprav, vyvinutých pomocou najmodernejších CFD simulácií a potvrdených nespočetnými hodinami v aerodynamickom tuneli.
Spodná rámová rúrka
Spodná rámová trubka bola kompletne prepracovaná. Zmenšenie jej hrúbky zlepšuje čelnú aerodynamiku rámu a znižuje celkový odpor vzduchu.
Nový aero-kýl stredového zloženia
Spodná trubka je zároveň pootočená o 3,5°, čím vzniká kýlový tvar optimalizujúci aerodynamiku oblasti stredového zloženia. Toto riešenie prináša zlepšenie aerodynamickej účinnosti o 1,2%.
Hlavová trubka
Charakteristický tvar čela hlavovej trubky, prvýkrát predstavený na modeli DOGMA F8 v roku 2014 a neskôr široko kopírovaný konkurenciou, prešiel ďalšou evolúciou. Objem aj šírka prednej časti boli zmenšené o 8 mm, čo prináša lepší prienik vzduchom a vyššiu aerodynamickú efektivitu.
Hlavové zloženie
Pre zúženie hlavovej trubky bol navrhnutý inovatívny eliptický stĺpik riadenia a úplne nové hlavové zloženie s ložiskami rôznych priemerov – širšími dole a užšími hore. Vnútorné vedenie káblov bolo presunuté z bokov na prednú časť stĺpika riadenia.
Priechodné osky
Nové, kratšie priechodné osky zlepšujú aerodynamiku aj vzhľad. Skrutka na pravej strane vidlice je integrovaná priamo do karbónu, čím sa eliminoval vonkajší otvor predchádzajúcej generácie. Rovnaký princíp bol použitý aj na zadnej stavbe integráciou pätky prehadzovača.
Nová vidlica Onda
Prepracovaná vidlica s užším profilom, testovaná profesionálnymi jazdcami, zlepšuje aerodynamiku a vďaka 47 mm offsetu zároveň zvyšuje stabilitu, ovládateľnosť a istotu vo vysokých rýchlostiach pri zjazdoch.
Integrovaná objímka sedlovky
Objímka sedlovky bola zmenšená a úplne integrovaná do sedlovej trubky. Toto riešenie znižuje hmotnosť, zlepšuje vizuálnu čistotu rámu a obmedzuje prenikanie prachu a potu do vnútra.
Nový Talon Fast
Integrovaný kokpit Talon Fast dosahuje ešte nižšiu hmotnosť a vyššiu aerodynamickú účinnosť. Prirodzene pootočená poloha pák umožňuje bezpečnejšie a stabilnejšie zaujatie aerodynamických pozícií bez kompromisov v ovládaní.
Bicykle, ktoré často sedlajú aj profesionálni športovci. Nekompromisne ľahké a nekompromisne výkonné stroje, vybavené tým najlepším, čo výrobcovia komponentov ponúkajú.
| Rám |
TorayCa M40X, TiCR™ cable routing, Italian BB, UCI approved
|
| Vidlica |
eTICR Onda s ForkFlap™, 1.5' upper and lower steerer, Ultra Light Headset bearings
|
| Prehadzovačka |
SRAM Red ETAP AXS 12 speed
|
| Prešmykač |
SRAM Red ETAP AXS 12 speed
|
| Kazeta |
SRAM Red XG-1290
|
| Reťaz |
SRAM Red 12 speed
|
| Kľuky |
SRAM Red ETAP AXS 12 speed
|
| Brzdy |
SRAM Red 2 pistons caliper, 160 mm rotor
|
| Kolesá |
PRINCETON PEAK 4550 DB
|
| Plášte |
Pirelli P Zero Race 26 mm - Black, 127 TPI aramid breaker
|
| Sedlovka |
Pinarello Aero seatpost with 3D printed titanium top seatclamp and bolts
|
| Sedlo |
MOST Lynx Ultrafast Superflow L Carbon Large 145 mm
|
| Riadidlá |
MOST Talon Ultra Light
|
| Omotávka |
MOST Ultragrip Evo 3 mm - Black
|
| Pohlavie | Unisex |
| Modelový rok | 2025 |
| Počet prevodov | 2x12 |
| Sada | SRAM Red |
| Farba | červená |
| Materiál | karbón, titán |
| Materiál kolies | Karbón |
| Brzdy | Kotúčové hydraulické |
| Vidlica | Pevná |
| ID produktu | 380299 |
| Veľkosť bicykla | 430 | 465 | 500 | 515 | 530 | 540 | 550 | 560 | 575 | 595 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Výška postavy (cm) | < 157 cm | 157 - 165 cm | 165 - 172 cm | 172 - 176 cm | 176 - 180 cm | 180 - 184 cm | 184 - 187 cm | 187 - 190 cm | 190 - 193 cm | 193 - 200 cm |
Všetky bicykle ponúkané na MTBIKER shope sú nové, nejazdené, od oficiálneho distribútora a s plnou zárukou. Viaceré značky dokonca ponúkajú po registrácii doživotnú záruku na rám. Všetok záručný servis vykonávame v MTBIKER predajniach po osobnom doručení alebo po zaslaní bicykla (alebo jeho časti) kuriérom.
- Bicykel je vybratý z krabice od výrobcu.
- Bicykel je poskladaný, skontrolovaný a nastavený (prehadzovač, prešmykač, tlmič, vidlica, kolesá...)
- Bicykel je opatrne zabalený naspäť do krabice a odoslaný
- Ak si bicykel objednáš na osobný odber alebo dovoz domov, bicykel Ťa bude čakať poskladaný a skontrolovaný
- Ak si bicykel objednáš kuriérom na svoju adresu, doma treba urobiť nasledovné:
- Bicykel vybrať z krabice a opatrne odstrániť ochranné fólie a materiál
- Namontovať riadítka do predstavca (1 minúta, potrebný je imbusový kľúč 4 alebo 5 mm).
- Namontovať predné koleso do vidlice (1 minúta, bez potreby náradia ak má bicykel rýchloupinák).
- Uvoľniť skrutky na hlavovom zložení, zarovnať predstavec s kolesom, dotiahnuť vrchnú skrutku na krku vidlice a následne dotiahnuť hlavové zloženie (2 minúty, potrebný je imbusový kľúč 4 alebo 5 mm).
- Namontovať pedále do kľúk, pričom treba namazať závit pedálu a opatrne namontovať správnou stranou (1 minúta, potrebný je imbusový kľúč 8 mm alebo 15 mm francúzsky kľúč).
- Namontovať sedlovku do rámu (10 sekúnd, bez potreby náradia ak má rám rýchloupinák).
- Dofúkať pneumatiky a prípadne vidlicu a tlmič na požadovaný tlak (2 minúty, potrebná je pumpa).
- Skontrolovať dotiahnutie imbusov a rýchloupinákov (2 minúty, potrebný je imbusový kľúč 4 a 5 mm).
- Vyraziť na testovaciu jazdu! S bicyklom zaobchádzaj opatrne, kým si na seba zvyknete. Ak má bicykel kotúčové brzdy, od novoty bude ich výkon obmedzený - svoj plný výkon nadobudnú po 4-5 silných brzdeniach z vyššej rýchlosti.
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne otázky
Tu nájdeš odpovede na tvoje otázky ohľadom dopravy, platby, bezpečnosti a mnoho iného.

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne hodnotenia