zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Ráfik aj plášť sú tubeless ready?
Ak je tam prasklina pri s*****ch tak to bude fucat vzdy? Bez ohladu na to ako dobre nalepis pasku zvnutra?
Pre netesnosť zvaru som musel prejsť na jednom kolese na duše. (začalo tam prepúšťať až po roku)
Nalej mlieko a nafukaj znovu. Mal som to tiez po naliati mlieka to prestalo. Zrejme ti niekde podfuklo pasku. Mlieko by to malo zalepit
Po rokoch pouzivania Cafelatex uvazujem,ze bud kupim opat,pripadne na zaklade dobreho hodnotenia No tubes quart.
Cafelatex za ten cas fungoval vzdy dobre,no teraz mam vzadu na Nobby Nic 11 presakujucich flakov po obvode a zrejme uz dobre netesni a po dni je koleso makke.Tiez mam pochyby o funkcnosti tlr NN,pretoze par priesakov je aj presne v strede ako je plast lepeny dokopy pri vyrobe.Michelin mal par bodiek ked bol riadne zodraty a tiez
Maxxis,no nesfukovali.