tak je to rokmi overene, predavane v zemi, kde idu v podstate len pick-upy, alebo muscle cars
Bohuzial EU legislativa je taka ako je, tak tu mame len odvary.
halopici dovolil by som si (teoreticky) nesuhlasit, mal som forda Explorer, ktory bol trvala 4WD. jazdil som na 4x4 HI, co bol pomer 90:10 v prospech zadnej napravy, pri preklze isiel 50:50. Vzadu bol LSD differencial. 4x4 LO som nezaradil nikdy iba 2x, ked som to skusal, musel som stat na brzde a pekne to cvaklo.
btw v zime mi ta zadokolka uplne vyhovovala, bolo to suverenne auto. Ale je prevda, ze pracovne som ho v snehu nevyuzival a lahku korbu to tiez nemalo. Ale myslim si, ze uz dnes ide o taky polomytus, vzhladom na elektroniku a vsetky sytemy, ktore ta strazia.
Ked sa stretnem so susedom, ktory ma raptora, tak sa ho spytam, ake to ma rezimy.
Pred chvilou som cital stranku, kde chlap vysvetloval ze 4x4 u forda neznamena vsetky 4
kolesa hnane, ale zadna naprava + 1 predne. Na trvale 4x4 by si musel zavriet predny diff. Ale neviem, do akeho roku vyroby, popisoval tam modely do r. 2011 cca.
tu je video po PL, ale chlap to velmi dobre opisal, preco FORD.
thumb_up0thumb_down