_Adrian_ napísal:
Lepšia verzia toho scottu 🥰😍

V čom je lepšia?
06.11.2021 - 08:37:15
00
_Adrian_ napísal:
Lepšia verzia toho scottu ??


Ja si nemôžem pomôcť, ale strašne mi na tom vadí ta hadica k prednej brzde keď všetko ostatne je integrované ? …ako rám pekný, ta integrácia je “budúcnosť” prichadzajucich sezón ( uvidíme či sa osvedčí ) a aj z môjho pohladu má ten Bold čosi viac “do seba” ako nový Scott…
06.11.2021 - 12:15:26
02
lesny tank :)

www.bike-forum.cz
08.11.2021 - 14:42:55
023
Hej tank ... aktualne ma moj hlinikovy sentinel v L-ku s 2.6/2.4" DD plastami, dusami (plaste kua derave) a cc vahadlom kusok nad 16,6 kg. To uz je na ine traily nie taketo hladucke chodnicky.
08.11.2021 - 15:22:50
00
iron.hide napísal:
jj tie farby sa im vydarili, aj Petrol Blue :inlove:

to je uz tych 32palcov? :)
08.11.2021 - 20:26:13
00
Neviem ci je ten bike tak hnusny ze sa mi az paci :D... brutalna masina....

https://www.pinkbike.com/news/bike-check-ralf-holleis-moorhuhn-129.html

https://www.pinkbike.com/news/the-3d-printed-moorhuhn-is-now-available-in-full-titanium.html

ep1.pinkbike.org
09.11.2021 - 22:08:16
05
ten ocelovy od "Rå Bikes" teda vyzeral ovela lepsie
https://www.pinkbike.com/news/r-bikes-stainless-steel-12-full-suspension-enduro-bikes.html

ep1.pinkbike.org
09.11.2021 - 22:24:37
016
A aká je pointa týchto oceľových enduro bicyklov?
10.11.2021 - 11:50:44
00
Exkluzivita...
10.11.2021 - 11:56:10
00
krása, minimalizmus, kvalita :)
10.11.2021 - 11:56:16
00
Ale keď vidím tie "subjektívne tenké" oceľové trubky, nemôžem sa zbaviť pocitu, že sa to bude pekne krútiť celé.
keďže oceľ je "poddajnejšia", ako napr. hliník. Ale tak môže to byť len môj pocit a všetko môže byť inak.
10.11.2021 - 12:54:04
00
Opak je pravdou.. mám ocelák a je to riadne tuhé. Nekrúti sa.
10.11.2021 - 12:59:30
00
Mal som tiez streetovy mtb oceliak a bola to riadna kolajnica teda. Akoby som skakal na betonovej kocke.
10.11.2021 - 13:05:06
00
Tak nie je to ako hlina, po pár rokoch mäkké ako hovno :D
10.11.2021 - 13:08:21
00
Toto je dost zavisle od ramu a zliatiny, nielen od materialu hlinik vs ocel. Kludne moze byt hlinikovy ram maksi ako ocelovy a naopak ocelovy maksi ako hlinikovy. K tej tvrdosti ocelovych ramov vseobecne tolko ze kamaratov full ocelovy ram pri doraze robi stopu kolesom na sedlovej trubke, az tak za zohnu vzpery. To ale moze byt i ziaduce ze to trochu stlmi doraz. Na druhu stranu kadejake reynolds a columbus trubky su na tom celkom dobre, uz Reynolds 953 je uz porovnatelna s titanom. pri pomere vaha/tuhost. Karbon ma ten pomer vsak lepsi. Ocel pouzivaju vacsinou garazovky lebo sa s nou asi najlahsie pracuje, jednoducho sa upravi geo na ziadost. Ma vacsiu odolnost a uchovava si svoje vlastnosti. Hlinik uz treba zvarat v ochranej atmosfere (len sa tam pri zvarani pusta nejaky plyn aby sa ku/do zvaru nedostal kyslik a neoslabil ho tak) a treba uz vediet zvarat. Hlinik sa da jednoduchsie tvarovat cize hydroformingom sa daju upravit vlastnosti hlinikoveho ramu, pri spojeni s os priemerom trubiek tak vie vyrobca pri rovnakej tuhosti docielit nizsiu vahu.
10.11.2021 - 13:38:56
11
keyboard_arrow_up