Aby som to uviedol na správnu mieru vo vw je presne henten ovládač že musíš vytiahnuť ten ovládač na dvakrát a tým som chcel povedať to, keď si posledný v kolóne tak bez toho aby si auto pred tebou nevypaloval esta aj hmlovkami tak musíš vypnúť aj zadnú hmlovku a to je problém
To iste aj porsche. Jedine japonci maju zvacsa zvlast gombiky. Tiez to nie je stavane na zapinanie a vypinanie 100x za cestu.
Ale hlavny problem z mojho pohladu je umiestenie ovladaca. Okrem porsche 986 to mali vsetky auta za volantom na lavu ruku. Cize musim pustit lavu ruku z volantu. To je cele zle, lebo ta ruka nesmie ist dole nikdy. Vela ludi vie riadit auto jednou rukou, ale nie pravou, prava je na ryclostnu paku. Tiez sa na ten ovladac musim pozriet, inak budem po tome za volantom smatrat dobrych par sekund. Neakceptovatelene za situacie kedy sa pred tebou moze zjavit neosvetleny objekt (zver, chodec, padnuty strom) doslova par metrov pred autom a aj ked zareagujes okamzite, je uz zvacsa pomerne neskoro na zastavenie. Pre auto za mnou, ktre sa na mna tlaci to plati este viac. Ci sa to niekomu paci, alebo nie ja dodrziavam vyhlasku. Vypinam dielkove ale na hmlovky si budete musiet zviknut.Je to lepsie ako niekoho nieco zrazit. Ak vas oslnuju, ste moc blizko. Tiez odkazujem kazdemu frajerovi co sa za mna dovali a blika, ze mu vadi moja hmovka, ze prave porusil sam vyhlasu a ak ma naozaj nahneva, bude zaslany na PZ spolu so zaznamom zo zadnej kamery. Bezpecny odstup za hmly v noci je minimalne 50m na suchej vozovke, na mokej k 70m v ryzhlosti 90km/h. Koho prosim moze oslnovatzadna hmlovka na 50-70m. A blizsie nema co hladat lebo ja si nemam v plane nechat roztrepat kufor.
Samozrejme vsetko co som doteraz napisal sa tyka jazdy mimo obce kde je povolenych 90 a viac. Nie posuvania sa v obci na semaforoch.