mne tiekla paka vzdy po roztlaceni piestov - ale inak brzda sla potom normalne. odvzdusnovat som ju neodvzdusnnoval, nikdy sa mi stym nechcelo bbabrat leo rzda sla normalne.

ak sa bzda odvzdusni s bleed blockom (zlty hranol mezi piestami) = je v nej tolko oleja kolko ma byt = pri roztlacani piestov nemusis otvarat expanzku = nic sa tomu nestane.
problem nastava ked tam niekto pri odvzdusneni da viac oleja ako treba = vtedy pri roztlacani moze prasknut membrana.

inac to iste mi robi hope - ked poriadne poroztlacam piesty vytecie kusok kvapaliny cez tie dierky v kryte expanzky. membrana urcite prasknuta nieje lebo som uz tak otocil 2x platne a brzdi to stale normalne.
05.11.2021 - 15:01:38
01
S tmyo úplne nesúhlasím... Keď dávam bleed block medzi piestiky tak ten ich nedrží v úplne zatlačenej pozicii, piestiky sú trocha vysunuté von a tým pádom sa do systému a dostať viacej kvapaliny. Taktiež som si všimol ze nejakým zázrakom sa do expanzky v packach dostáva vzduch (no nie pri všetkých brzdach) ako klesá hladina vplyvom vysúvacia piestik ov pri opotrebeni platniciek a toto môže byť kameň úrazu...
05.11.2021 - 15:18:15
00
toto pochybovanie o niecom co je dane je neskutocne - proste prijmi fakt ze ten zlty hranol sa pouziva pri odvzdusneni na to aby si dostal do brzdy presne tolko oleja kolko tam ma podla vyrobcu byt.
05.11.2021 - 15:36:10
03
Ja viem načo a ako sa používa 🙂 ale keď niekto roztlaci piestiky spôsobom že medzi platničky vopcha srobovak tak ich dokáže zatlačiť viacej ako pri použití bleed bloku a to je problém.... to je celé co som tým chcel povedať
05.11.2021 - 15:44:08
03
Ja viem je to ostara a je to pracne, ale ka sa to robi ako ma tak ziedne problem nehrozi. To jest ak idem roztlacat piesty tak to robim len ak idem dat nove platne. To znamena za som stare zodral a to znamena ze by som mal aj vycisti piesty pred vtlacenim dnu. Ked uz to cele rozoberiem a ma to za sebou tolko km ze su po smrti aj platne tak to aj odvzdusinim. Tym padom ak dodorzim odvzdusnovaci postup tak mi je objem oleja pri roztlacani piestov v brzdach ukradnuty. Mam totiz otvorenu nadrzku. Koniec koncov aj ten olej ma servisny interval vymeny. Nejaky DH jazdec mozno zoderie platne skor ako by mal menit olej, ale XC jazdec tazko.
05.11.2021 - 16:37:23
00
Dakujem za odpovede. Este sa chcem opytat na kompatibilitu packu mam xt 8100 seriu a strmen deore m6000 ci to je medzi sebou kompatibilne, nejak mi to nejde vygooglit,ci to nemohlo byt tym, lebo ked som roztahoval piestijt mal som povoleny vrch. Dakujem.
05.11.2021 - 19:01:23
00
Pytam sa aby sa mi to nahodou nestalo znovu ked vymenim packu a strmen ostane s inej rady dakujem
05.11.2021 - 19:02:14
00
Kenai ak vazne robis vsetko co pises po fore zacinam obdivovat tvoju chut do servisu. organicke platne menim kazdy mesiac, preto sa snazim jazdit skor metalicke, teraz konkretne organicke od bbb ktore su tvrdsie tak mi vydrzali 3 mesiace. keby mam zakazdym robit co pises asi by ma eblo :-D
05.11.2021 - 19:32:26
00
jop robim, celkom ma to bavi. Obvikle. I ked teraz zrovna som neskontroloval stav kotuca pri odvzdusnovani a vymene platni a vysledok, o dva tyzdne neskor mozem menit kotuc..... To ma bavit nebude. Lebo ak by som to mal urobit poriadne, mozem prakticky zacat od znova. Planujem to ale odflaknut a narvat tam novy kotuc bez roztahovania piestov. Bude to mat zrejme mensi free stroke ale hadam to nebude suchat, kym sa tie 0.2mm zodere z platni. Platne zlukvidovane za mesiac ? :-O Tak to ziram. Mne vydrzali predne J02a 1200km a zadne 1578km co je u mna sezona trailovania. Ale samozrejme ak niekto robi 500km tyzdene na MTB tak to je ine kafe.
Odporucam apku Pro bike garage (https://www.probikegarage.com/), po prepojeni zo stravou sa da byt proaktivny v servise bez toho, aby clovek zhanal vypredany nahradny diel v strede sezony. A tiez mam presne data o zivotnosti dielov ktore som uz mal .... ma to vela vyhod, ak to cloveka bavi.
05.11.2021 - 20:16:08
00
Tibi1987 napísal:
Dakujem za odpovede. Este sa chcem opytat na kompatibilitu packu mam xt 8100 seriu a strmen deore m6000 ci to je medzi sebou kompatibilne, nejak mi to nejde vygooglit,ci to nemohlo byt tym, lebo ked som roztahoval piestijt mal som povoleny vrch. Dakujem.


Podla mna v tom mas len 2 moznosti. Bud najdes niekde niekoho co to skusil a spolahnes na jeho info, alebo to musis mat v ruke a pomerat. V jedodouchosti ak je plocha piestu v strmeni rovnaka, alebo velmi podobna malo by to fungovat. Ale garantovat ti to neviem.
Poskodenie packy nepredpokladam tym, ze je nej iny strmen. Tam by som sa skor bal kratkeho/dlheho chodu piestu, alebo nedostatocneho sa vracania piestu spat....
05.11.2021 - 23:20:41
00
Čaute. Nemá niekto doma hadicu alebo rozobratú brzdu sram guide r. Rs. Rsc prvý model. Potrebujem zistiť aký závit je na koncovke hadice. Dik

Prílohy:

sram-guide-db5-level-disc-brake-hydraulic-hose-kit-2000mm.jpg
sram-guide-db5-level-disc-brake-hydraulic-hose-kit-2000mm.jpg 30.45 KiB thumb_up0thumb_down

07.11.2021 - 20:54:23
00
len kontrolna otazka - brzdy su s DOT - spravim moc zle ked piesty vycistim a natriem mineralnym olejom namiesto silikonoveho?
15.11.2021 - 21:24:45
00
Piesty vycisti DOTkou
15.11.2021 - 21:55:13
01
Tibi1987 napísal:
Dakujem za odpovede. Este sa chcem opytat na kompatibilitu packu mam xt 8100 seriu a strmen deore m6000 ci to je medzi sebou kompatibilne, nejak mi to nejde vygooglit,ci to nemohlo byt tym, lebo ked som roztahoval piestijt mal som povoleny vrch. Dakujem.


Ten strmeň a páčka by mali byť kompatibilné, keďže používajú rovnaký typ hadičky. Odskúšané to ale nemám a asi by som si zo ani takto nenakombinoval na bike. Samozrejme nezabudni použiť správnu (bh90) hadičku a strieborný tŕň 😉
15.11.2021 - 22:20:59
00
Gusto0 napísal:
len kontrolna otazka - brzdy su s DOT - spravim moc zle ked piesty vycistim a natriem mineralnym olejom namiesto silikonoveho?


Aj toto by poslúžilo
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/mazivo-a-oleje/vazeliny-pasty/sram-vazelina-dot-assembly-29ml--doporucena-pre-servis-brzdovych-piestov-pak-koncoviek-hadice.html
16.11.2021 - 07:51:29
10
keyboard_arrow_up