Šak teba sa pýtam, na tvoje skúsenosti...
Pozriem aj test 👍
02.12.2021 - 17:09:33
00
bladerunner napísal:
Chcem sa opýtať, čo to že znamená, že "sram lechtatko........nestíha"? Akože že stlačíš brzdu a nebrzdí....alebo sa pri dlhšom zjazde prehrieva a tak znižuje brzdný účinok alebo ako to vlastne myslíš? Lebo opakovane sa takéto názory na nete objavujú, len nie stále je to od ľudí čo ich aj jazdia....to už taká urban legend sa mi zdá.....
Ja mám level TL brzdy na XC-čku a keď stlačím zadnú brzdu tak koleso dám do šmyku, zvlášť na lesnej ceste to absolútne nie je problém......skoro 90 kg živej váhy.....
Tak ako to vlastne je?


No keď to porovnám s mojimy deore 2piestami a 180tkami kotúčmi čo som mal na predošlom bajku, tak mam pocit, že sa tomu bajku nechce spomaľovať. Možno je to stále nezvyk na to modulovanie brzdného účinku u Sramu a možno aj tým, že mám slabé prsty a neviem tak stlačiť páku. Každopádne som od tých brzd očakával minimálne podobný účinok pri ovládaní s jedným prstom.

Edit: Ten trailhunter bola odpoved pre Miša.
02.12.2021 - 17:12:46
00
FiBBRLZ napísal:
No keď to porovnám s mojimy deore 2piestami a 180tkami kotúčmi čo som mal na predošlom bajku, tak mam pocit, že sa tomu bajku nechce spomaľovať. Možno je to stále nezvyk na to modulovanie brzdného účinku u Sramu a možno aj tým, že mám slabé prsty a neviem tak stlačiť páku. Každopádne som od tých brzd očakával minimálne podobný účinok pri ovládaní s jedným prstom.

Edit: Ten trailhunter bola odpoved pre Miša.


TH som videl, akurát teraz.
Myslím, že mi to odpovedalo na pár dotazov.

A čo sa tých bŕzd týka- neviem, ako u bajkov, ale nepomohlo by vymeniť kotúče a platničky- rovnaký rozmer, ale agresívnejšie materiály? Najmä, ak sa napr. do AM100S nezmestí 180mm kotúč.
02.12.2021 - 17:19:29
00
Ja som tam dal orignal sram metalicke doštičky, ale skúsim ešte niečo ine pred predajom. Galfer možno. No 180tka sa tam moc nevojde ale 203 s adapterom v pohode.
02.12.2021 - 17:25:54
00
Michal-SVK napísal:

Bicykel sa mi zdal pevný, nič neškrípalo, ale čo mi hneď udrelo do očí bol bowden zadnej prehadzovačky - neviem, či je to možné, ale máte niekto skúsenosť s tým, že sa bowden sekol do predného oz. kolesa? na veľkosti L, ktorá bola vystavená, som si všimol, že bowden bol mastný od ozubeného kolesa....

Pripadalo mi jednoduché a aj časovo nenáročnejšie ten bowden ťahať hore, okolo čapu, nie spodkom.

To je asi jediná vec, ktorá ma na tom bajku celkom zaskočila a trochu ma aj odradila.

Taktiež možno zadný kotúč, ktorý je celkom malý, ale čo mi hovoril predajca, tak väčší sa tam nezmestí, kvôli rámu - moja otázka teda znie, či by sa brzdy nedali upgradovať inými kotúčami, s rovnakým rozmerom a agresívnejšími platničkami?


To s tym bowdenom to tak ma velmi vela fullov, aj ovela drahsich. Je to skor vlastnost fullov. Ja to na mojom fulle pokladam za beznu sucast prehliadky po kazdej jazde. Obrusuje to trochu bowden, ale v tom uhle to asi zuby nezoberu. Na novom bajku bowden drzi na mieste, ale potom trosku povolia uchyty na rame alebo zadnej stavbe, a po kazdej jazde clovek natahuje trochu dozadu ten bowden. Kyvanim zadnej stavby sa to tam znovu "nazbera". Na youtube som tusim videl jeden test tohto AM100S, kde sa na to stazovali a riesili to dodatocnou stahovackou o spodnu vzperu.

imho AM100S je za tu cenu velmi dobra volba, ale len tak ako je. Ked uz na tom zacnes menit veci a minat stovky eur (nemyslim len jeden kotuc a platnicky), tak sa dostavas do oblasti okolo 2000€ a tam uz su na vyber ine moznosti bajkov, mozno aj vhodnejsie priamo z obchodu -nielen Rockrider, ale aj direct sales znacky z DE, UK, mozno "stastna" kupa z bazaru atd.
03.12.2021 - 17:11:43
00
mitocross napísal:
To s tym bowdenom to tak ma velmi vela fullov, aj ovela drahsich. Je to skor vlastnost fullov. Ja to na mojom fulle pokladam za beznu sucast prehliadky po kazdej jazde. Obrusuje to trochu bowden, ale v tom uhle to asi zuby nezoberu. Na novom bajku bowden drzi na mieste, ale potom trosku povolia uchyty na rame alebo zadnej stavbe, a po kazdej jazde clovek natahuje trochu dozadu ten bowden. Kyvanim zadnej stavby sa to tam znovu "nazbera". Na youtube som tusim videl jeden test tohto AM100S, kde sa na to stazovali a riesili to dodatocnou stahovackou o spodnu vzperu.

imho AM100S je za tu cenu velmi dobra volba, ale len tak ako je. Ked uz na tom zacnes menit veci a minat stovky eur (nemyslim len jeden kotuc a platnicky), tak sa dostavas do oblasti okolo 2000€ a tam uz su na vyber ine moznosti bajkov, mozno aj vhodnejsie priamo z obchodu -nielen Rockrider, ale aj direct sales znacky z DE, UK, mozno "stastna" kupa z bazaru atd.


Ja som popravde rozmýšľal nad viacerými bajkmi:

https://www.giant-bicycles.com/sk/stance-29-2


https://www.canyon.com/en-sk/mountain-bikes/trail-bikes/neuron/al/neuron-6/2625.html?dwvar_2625_pv_rahmenfarbe=BK%2FGY

https://qayron.com/kola/trail--c6/carma-mkii-tr-3-29---p98

https://www.bigbike.sk/p/rock-machine-blizzard-xcm-30-29-2021

Napríkad tieto, všetky do 2000€, to je môj rozpočet… nechcem investovať viac, pretože to nepovažujem za potrebné, vzhľadom k svojim jazdeckým schopnostiam, aspoň nazatiaľ.

Lenže väčšina z týchto bicyklov je už beznádejne vypredaná, kdezto decathlon bicykle naskladňuje stále….. preto sa pýtam na AM100S, pretože to vyzerá tak, že je dostupný “stále”.
03.12.2021 - 19:40:34
00
Dam ti kamo radu, kludne kup ten AM100S, nepouzity ho mozes vratit do 365 dni. Takze v medzicase a mimosezone mozes este hladat alternativy a pripadne zmenit rozhodnutie, do jari casu dost ... a este k tym recenziam, pod rovnakym nazvom sa predavali viacere generacie , takze je mozne ze nie su prave aktualne ...
03.12.2021 - 20:22:40
02
Ďakujem za radu. Čo tu tak čítam, tak som nadobudol novému v dctln…. Myslite, že sa AM100S bude v nezmenenej podobe predávať aj v 2022? Pozeral som recenzie TrailHuntera na prvú verziu AM100S a teda bol tam značný posuv dopredu. Tak otázka znie, či ho kupovať alebo počkať na novú verziu?
03.12.2021 - 20:37:09
00
to co sa vcul predava uz je druha alebo mozno tretia verzia, nevahaj a nakupuj lebo sa ti moze stat ze ti nakoniec zostane dlhy nos ;-]
03.12.2021 - 21:01:56
00
Pockal by som na verziu s karbonovou zadnou stavbou.
03.12.2021 - 21:05:35
00
Qayron :y:
03.12.2021 - 21:58:12
00
mitocross no neviem 67HA na 140 zdvihy bolo ok 4roky dozadu... pružinová vidlica, suntour kľuky a nič moc kolesá.. tu by som si bez akýchkoľvek výčitiek vybral AMku :)

jachmel no, nakoľko nie je ani verzia s karbonovým predným trojuholníkom, tak sa asi ešte načaká :)
03.12.2021 - 22:04:44
00
No, z práce mám trochu skúseností s kompozitmi, konrétne s uhlíkovým vláknom…. A môžem povedať, že práve preto mám predsudky pred DCTLN karbónovým rámom za alebo pod, 2000€…. Proste tomu neverím, niekde sa tam šetriť muselo, pretože je to neuveriteľne lacné… a možno to sám DCTLN vie, pretože na karboné rámy neponúka svoju doživotnú záruku…. Možno ma niekto v komente presvedčí, nemám problém zmeniť názor pri podaní validných argumentov. ?
03.12.2021 - 22:10:14
00
Jackob47 Tuto vidlicu som veru blizsie nepozeral. V tom mas pravdu. Pruzinu teda nie. Mal som zapamatanu Carmu MkII vo vyssich verziach ako vyborne vybavenu.
03.12.2021 - 22:55:54
01
Michal-SVK napísal:
No, z práce mám trochu skúseností s kompozitmi, konrétne s uhlíkovým vláknom…. A môžem povedať, že práve preto mám predsudky pred DCTLN karbónovým rámom za alebo pod, 2000€…. Proste tomu neverím, niekde sa tam šetriť muselo, pretože je to neuveriteľne lacné… a možno to sám DCTLN vie, pretože na karboné rámy neponúka svoju doživotnú záruku…. Možno ma niekto v komente presvedčí, nemám problém zmeniť názor pri podaní validných argumentov. ?

Takže iný musí dávať validné argumenty, ale tebe stačí viera....hmmmm?
04.12.2021 - 01:34:24
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle)
keyboard_arrow_up