lapaloma napísal:
Nechápeš zjavne. Skúsim vysvetliť

Nie, nie je na mtbikerovi úchylka pinarello ok, je ok pre úzku skupinu pinarello.

To isté pre BMW.

Škatuľkuješ ty a nie ja.

Je minimálne smiešne, že poukazuješ na škatuľkovanie.


Mas pravdu, nechapem.
Nevidim dovod mysliet si ze Pinarello je OK len pre skupinku Pinarello.
Tak isto BMW. Mam 2 kamaratov co jazdia BMW a podla mna su uplne OK. Napriek tomu ze obja si kupili BMW uz druhy krat a ja BMW nemam ani nechcem. Zato mam porsche, hondu, mitsubishi a predtym som mal daciu a skodu. Co to znamena? Asi to ze kazdy si kupi najlepsie auto ake si dopraje a ktore najlepsie splna jeho poziadavky. To iste aj u biku.

A v com skatulkujem ?
Pisal som, ze musis mysliet out of the box (mimo skatuky). Teraz si nahododu neskatulkoval :-) Hold, nie je skatulka ako skatulka. :!:

dotm Ano, reagoval som v kontexte predoslich prispevkov. Kde sa riesilo ze BMW audi... su problemovi vodici. Ten clanok som len vnimal ako sucast. Samozrejme mas pravdu o hodnovernosti a vypovednej hodnote udajov. Aj to som chel povedat tym, ze taky rebricek sa da vymysliet viac menej z brucha aj na bicykle alebo cokolvek ine.
02.12.2021 - 14:57:28
00
Kenai
Všetci ten test brali v pohode, pobavili sme sa na tom, nikto to ďalej neriešil a už vôbec nikto v reakcii na daný link s vážnosťou netvrdil nič o problematických vodičoch Audi a BMW. A potom prídeš ty, po 6 dňoch nečinnosti oddýchnutý a plný sily na ďalšie grafomanské eskapády. Vytvoríš si škatuľku, sám vyfabrikuješ problém, poctíš nás teóriou o drivers car, pridáš obligátny brand dropping o bmw a Tvojich kamarátoch, potom spomenieš (po koľký krát😂) zbierku Tvojich postarších tátošov, a ideš nabrať sily na nočnú šichtu na mtbikeri. Mám trocha nos na ľudí, a nadobúdam pocit, že Tvoja nespokojnosť je vyššia ako Everest, a Tvoje nejaké zaryto potláčané komplexy hlbšie ako Mariánska priekopa. Zrejme si človek, ktorý začal mnoho vecí, a poriadne nedokončil nič. Tak sa z Teba stal odborník na všetko, špecializovaný na nič. Dúfam, že mi odpustíš úprimnosť.
02.12.2021 - 15:45:47
612
Este doplnim, kedze na mtbikerovi je nutna exaktnost. Pinarello sj BMW je ok pre kazdeho. Pinarello/BMW/postarsie porsche … bublina/uchylka/psychoza … napr nazor, ze to “ich” je najlepsie na svete a vacsinou sj potreba kazdeho o tom prrevedcit … je ok uz len pre tu uzku skupinu. Prepac, ze som to nenapisal dostatocne presne uz prvy krat.
A uprimne, radim tam aj ludi, co maju pocit, ze mozu jazdit agresivne ba az arogantne, lebo cak su skveli vodici (a iste aj naozaj su) lebo cak nemaju skill a skvele auto len tak na okrasu … poznas takych 🤪 ?
02.12.2021 - 16:48:05
00
Mimo akehokolvek skatulkovania, pridam svoju osobnu skusenost z mojho posledného tohtorocneho cestneho bicyklovania. Vodici boli vcelku OK, z 3 nebezpecnych ofukov za ten tyzden boli 2 BMW (1 velke x3/5/6, druhe si presne nepamatam) a 1 Lexus 4x0h ako hybrid.
Vsetko na dostatocne sirokych cestach. Kameru dozadu nemam, takze neviem povedat, ci sa bavili s telefonom alebo tak jazdia stale ci nebodaj sa tym zabavaju.

Pre objektivnost, cca 2 tyzdne predtym vedome hulvatske spravanie šoféra busu MHD dvakrat, voci autu aj skupine cyklistov,nic tym navyse neziskal.
02.12.2021 - 17:55:03
00
Je nesmierne dôležité si uvedomiť že auto nemôže za to že vodič je k o k však vieme
02.12.2021 - 18:28:46
10
lapaloma Ak to bol na mna, tak nikto co vie jazdit nejazdi arogantne. Nepotrebuje si nic dokazovat, on vie ze vie. Ten komplex maju ludia tociaci nejaku fabiu s HTP (hodne traumatizujuci pohon), pripande kurieri ktori musia, lebo nestihaju a do ruk im dali skrinu s vytlcenymi tlmicmi, alebo este zakomplexovani oteckovia, ked sa im konecne podari mat prazdne auto a zena im nejaci "spomal" v kazdej zakrute. Opat pouzijem analogiu z biku. Myuslis ze ked profik/poloprofik ma potrebu pri vyjazde cez vikend sa nahanat s nejkym vykendovym bojovnikom ktoreho stretne na cyklotrase, nie ide si svoje. Vie, ze by ho dropol na 100m tak na co si rozhodit recovery ride. A to iste kamarati co jazdia enduro sutazne, Myslis, ze sa chcu nahanat so mnou po trailoch. lol no to by uz bol vykon, predbehol som Kenaia na HT. Zaramovat na WC. :rofl: A na aute je to podobne.
Dobre auto mas hlvne z 3 dovodov. 1. chces mat velku rezervu pri bezbnych situaciach ( trocha ako zdvih na MTB, si rad ze je tam hlavne ked nico nedoskocis alebo preskocis moc daleko ) 2. chces aby to malo dobru pasivnu aj aktivnu bezpecnost. 3. rad chodis na okruhy a neches mat doma 4 auta a z toho 1 tehac s vleckou.
Priadaj si na FB policiu SR, skoro denne davaju fotky co sa im podarilo odlovit radarom. Za 3 roky co to sledujem 0 supersportov, velmi malo sportovych aut ako silne BMW, AUDI, za to obrovske mnozstvo velikych SUV, a roznych aut triedy Golf, pripadne velikych limuzin. To su ti zakomplexovani vodici, nie niekto so super schopnostami v sportovom aute.

PS: Porshe sa na vek nepozera, cim starsie tym vzacnejsie. :!:
02.12.2021 - 21:47:24
00
PS: Porshe sa na vek nepozera, cim starsie tym vzacnejsie.


Jistě soudruhu!
02.12.2021 - 22:00:49
11
Najnebezpečnejší sú tí, čo sú presvedčení, že vedia perfektne jazdiť 🤔....
02.12.2021 - 22:08:04
01
Ja?
02.12.2021 - 22:10:24
12
bladerunner napísal:
Najnebezpečnejší sú tí, čo sú presvedčení, že vedia perfektne jazdiť ?....

Aj na biku ci len na aute? Ci aj na manzelke ? :lol:

Ak narazas na prehnanu sebaistotu, tak suhlasim. To je nebezpecne pri vsetkom.
02.12.2021 - 22:44:47
00
Normálne má láka teraz napísať niečo o "trafenej husi....", ale bola by to vyslovene provokácia....ale nahral si na smeč👍😁
Fakt sorry, musel som....

Edit: a myslel som hlavne na vodičov áut....
02.12.2021 - 22:50:54
00
Tak jasne ked pises, ti co vedia perfektne jazdit, tak sa s Dudom hlasime. I ked ja som uz vysiel z cviku. Posledne roky viac najazdim na biku ako na aute.
02.12.2021 - 22:56:47
00
nickovw08 napísal:
Je nesmierne dôležité si uvedomiť že auto nemôže za to že vodič je k o k však vieme

Ano, auto ako kus stroja za to nemoze, predsalen vsak (podla mojho nazoru) je istá (v zmysle 'nejaká') korelácia v tom, kto ako sofer ci majitel si ake auto vyberie.

V Impreze /napr, alebo vytunenom ospojlerovanom okridlenom Lanceri/ nebudes primarne vidiet mamicku s detmi ci opatrneho dochodcu. Ano, sofer asi bude lepsi ako priemerny.
(Čo mu nebrani sundat stvrtinu zastavky, lebo nezvladol vykon/predvadzal sa,alkohol asi nebol)

Netvrdim, ze abecedne Audi, BMW, Citroen, Daewoo...Zakspeed su najhorsi, len ze určité 'vzory spravania' by sa nasli.

MercG necham bokom, i ked prave tu viem o 1, co narusa tento 'stereotyp', ale aj tak ho/ju nechapem. Nanic auto do mesta, ani do garaze sa nezmesti :) na vysku
02.12.2021 - 22:58:09
00
Podla mna tam mas dost protichodnyc pozorovani.
WRX STI, Evo su typicke drivers cars. Nie transportne auta. To je pravda. Ale vbehnut na zastavku plnu ludi sa da cimkolvek, nakladiak je na to este vhodnejsi. Nejestvuje jedina statistika hovoriaca, ze taketo auta maju viac nehod, prave opacnme. Ich brzdna draha je polovicna, trakcia 2 nasovbna, schopnost zmenit smer a vyhnut sa ani nejdem porovnavat. To ze niekto raz na Jantarovej ceste otocil STI nehovori nic o schopnostich. Urobil chybu ako kazdy z nas uz n krat. Keby taku chybu urobil vodic kamionu skonci u niekoho v obyvacke. To ale nehovri nic o kvalite tych ktorych vodicov. To je v najlepsom len ukazka, ze kazdy robi chyby, alebo sherry picking.
Mamicka s dietatom dochodca v SUV su najnebezpecnejsia kombinacia aku mozno stretnut. Poistne statistiky tomu tiez nasvedcuju. Nasledky chyby nebyvaju zvacsa tak velke, kto si menej trufa menj toho pokazi, ale zato su ovela castejsie. Moj nazor je ze dobry vodic a dobre auto je ta najbezpecnejsia kombinacia, ktoru mozes na ceste stretnut. Ako nahle zacnes uberat zo schopnosi jedneho alebo druheho prvku sustvy, ide bezpecnost dolu vodou.

Chore je predavat SUV a tvrdit, ze su bezpecne, to je priam hoax. Ludia tomu chcu verit, lebo viac plechu viac bezpecia a posed v aute im dava pocit kamionu. Premysel na to len nabehol a pouzil to na marketing. Ale ich prichod a pocet na cestach je jednoznacne zla sprava pre vsetkych. 4x4 ma sice lepsi trakciu ako bezny sedan, ale brzdi tiez "len"4 kolesa. Za to ma tazisko ovela vyzsie, hmotnost ovela vacsiu, pruzenie maksie, neodpruzenu hmotnost vyzsiu ... Vela novych majitelov SUV na to pride tradicne pri prvom snehu. Ked sa dokazu rozbehnutr skoro, ako by sneh nebol, ale ked slapnu na brzdy pride vytriezvenie. To je obvikle prvy krtat co bezny vodic vobec zisti ako sa auto chova po strate gripu a obvikle je neskoro.
02.12.2021 - 23:27:24
00
Ja len skromne poznamenám, že stav dnešného globálneho príspevkového derby hlavných aktérov tuto povyše je 28:12. A za cca 9 minút je polnoc. To sa už nedá stihnúť. Ani na drivers car so skúseným vodičom. Dejú sa tu veci.

Pozn.: A najnebezpečnejší je dôchodca na G63 AMG ktorý uveril hoaxu o SUV, pričom vzadu sedí mamička, a vedľa nej dieťa. A idú do garáže. To je koniec. Už len rozmýšľam, sherry picking, hmm, co tím soudruzi z NDR mysleli. O cherry picking som počul, ale toto je nóvum, možno nejaký kombajn na sherry, koňak, borovičku. A “obvikle” dostaneš šmyk na cvikle, to Ťa ani PSM nezachráni. Priatelia, dobrú noc👍
02.12.2021 - 23:52:19
34

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up