subaroSti snazim sa neist cez +750kg, ako ma v TP. mam strach, ze mi ebne guma za jazdy
Ja ked som kupoval prives, tak som sa na tento udaj pytal a je to v podstate len papierovy udaj do technicaku...
Tie co maju nosnost 1,2 - 1,3 tony maju tu istu napravu a tie iste kolesa... len konstrukcia je o dost pevnejsia. Takze par kil navyse by som sa nebal Uz ked sa vozi 2T a viac, tak su dvojnapravove...
A spominam si na byvaleho (extremneho) kolegu, ktory na 2,5 x 1,25m 750-kovy prives, a dal ho nalozit kopcom so strkom (pre dokreslenie vahy strku, 750 kil je taka nie prilis velka kôpka s hrebenom v strede od predu do zadu kde na na bokoch vozika sa strk ledva dosypal k bocniciam...) no a tento si dal nakladacom nalozit uplne kopcom a asi po 500 m jazdy mu prdla bocnica a vseeetko na cestu. Pre dokreslenie situacie, je to ten isty co podplatil obsluhu cementoveho sila a nechal si "fuknut" len tak trosku cementu do kufra na starom zigulaku... samozrejme ze ten ventil nevie uvolnit 200 kg presne tak mal kufor kopcom zasypany cementom. Doma vacsinu vyhadzal ale co nestihol tak o to sa postaral dazd a tecuci kufor..potom to vybijal von kladivom..
A zhodou okolnosti ten isty kolega niekde na stavbe vykseftoval 6 m dlhe roxorove pruty a prevazal ich na sluzobnej Lade nive. A viete ako??? dal ich popod auto a vyviazal predu aj vzadu o narazniky takze vpredu trcali cez dva metre a vzadu tiez... Ale to uz je skorej smutne ako smiesne... :/