Zopár citátov známych osobností o bicykloch a bicyklovaní:
„Ako dieťa som mal sen, chcel som vlastniť svoj vlastný bicykel. Keď som ho dostal, musel som by tým najšťastnejším chlapcom v Liverpooli, možno na svete. Žil som len pre ten bicykel. Väčšina detí nechávala svoje bicykle na noc na dvore. Ja nie. Nielenže som ho bral dovnútra, prvú noc som s ním aj spal.“
John Lennon
„Ak sa vám niečo podarí na prvýkrát, nie je to dosť ťažké.“
Danny MacAskill
„Darujte človeku rybu a nakŕmite ho na jeden deň. Naučte ho ryby chytať a nakŕmite ho na celý život. Naučte ho bicyklovať a on si uvedomí ako nudné a hlúpe je rybárčenie.“
Desmond Tutu, juhoafrický duchovný vodca
„Bicyklovanie je veľkou časťou našej budúcnosti. Musí byť. Na spoločnosti, v ktorej ľudia jazdia autom do telocvične, kde šliapu na trenažéroch, je niečo zle.“
Bill Nye americký populárny vedec
a ďalšie na: https://www.biker.sk/40226/einstein-lennon-kennedy-cipollini-ci-hemingwy-50-inspirativnych-vyrokov-znamych-osobnosti-o-cyklistike/
Zipsik a berieš veci od Mallu alebo od dajakého subdodávateľa.. lebo priamo s Mallom som problém ešte nemal, problémy sú vačšinou keď je Mall len sprostredkovateľ
nakupoval som raz a tovar neprebral, pretoze prisiel na odberne miesto neskoro. Objednaval som v stredu (sviatok) a termin dorucenia bol v piatok. V stredu vecer to prekvapivo odoslali, tak som sa potesil, ze to mozno bude o den skor. Potom to odoslali vo stvrtok rano, poobede a v piatok rano a ked to ani v pondelok neprislo, tak som to stornoval. Prislo to nakoniec v utorok.
CraObs práveže priamo od mallu, nie je to len sprostredkovanie :/ Akože ešte majú čas na doručenie do dnes večera podľa predpokladaného doručovania 28-30.12. Len ma trošku zaráža že infolinka za dva dni nebola schopná zistiť kde sa nie zrovna malá krabica nachádza...
Ešte včera to pritom nebolo prevzaté kuriérom podla trackingu takže by to mali mať na sklade a teda by to mali byť schopný dohľadať....v noci došiel mail že už bola zásielka odovzdaná kuriérovi. Ale potom došiel ďalší mail od mallu z infolinky že netušia kde balík je a ešte kuriérom prevzatý nebol a budú sa to snažiť urgovať...
toš ako? ešte to kuriér neprevzal alebo už to prevzal alebo čo?
keby sa to dalo zmestiť do santafé-čka tiež by som si to bol prevziať...ale na toto treba menšiu dodávku
na kuchynskú dosku sme čakali 3 mesiace.. ja nemám problém počkať ak to je dopredu oznámené... mňa ale serie ak je niekde napísaný rozsah termínu doručenia.. od do... očividne to v tom rozsahu doručené nebude.. nikto ti nedá vedieť... a keď si tam voláš ty a hľadáš čo sa deje.. tak ti ani nevedia nič povedať.. a až po pár telefónátoch sa dovoláš k informácii o tom že noo dnes vám to nedojde.. tak dík
V principe s tebou asi vela ludi bude suhlasit, ale kedze v praxi sa rozculujes ze ti objednavka spravena pocas najhektickejsieho obdobia roka, pocas najhektickejsieho roka znamej historie, bude meskat 1-2 prac. dni oproti predpokladanemu povodnemu terminu, tak sa na tebe velka cast ludi len pousmeje
predpokladam, ze firma vedela o "najhektickejsom obdobi pocas najhektickejsieho roka znamej historie". Seriozna firma by preto upravila dodacie terminy. Mozno kalkuluju s tym, ze potom by si to ludia objednali niekde inde a radsej budu riskovat par nasranych zakaznikov, lebo ini nad tym len mavnu rukou a aj tych par nasranych na to mozno zachvilu zabudne.
tak keďže chcel "nadrozmerný" tovar tak zohnať kuriéra bolo komplikovanejšie.. toto úplne chápem, ale ten bordel v trackingu vo vlastných skladoch už je o inom
tak ako píše CraObs ja by som dokázal pochopiť že to bude meškať.... ALE
v prvom rade firma hádam vie že je hektické obdobie a teda by tomu mala prispôsobiť aj oznámené dodacie doby.
Ak už aj nemá zmenená dodacie doby.... mohla by klienta aspoň informovať (stačilo by aj SMS) že tovr bude meškať...
bohužiaľ ono je to ešte horšie lebo majú taký bordel že ani nevedeli kde ten balík je... a to je to čo mi reálne vadí.... bordel + neinformovanie o meškaní...
navyše ak by mi ráno došla SMSka s infom o tom že to z kapacitných dôvodov niesú schopní doručiť vedel by som si ešte skočiť na firmu po jumpera a ísť si pre to do senca osobne...
každopádne teraz už je to jedno, proste to dôjde v pondelok doobeda a už s tým nič neurobím (zajtra už majú sklad zavretý).
Len ma proste zarazila tá komunikácia a bordel, keď to porovnám napríklad s Alzou čo je ich priamy konkurent..
A to je nejaká ich preprava alebo externá prepravná spoločnosť? Možno ešte stále majú dopravcovia na západe problémy kvôli covidu, ako avizovali pred sviatkami.
Ja že čo všetkým idú zle hodinky, keď trieskajú už od siedmej a ono je vraj zákaz vychádzania No neviem ako vy, ale ja to spustím ako každý rok o 0:30h. Aspoň že je taká hmla, nebudem sa musieť skrývať za psa
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
„Ako dieťa som mal sen, chcel som vlastniť svoj vlastný bicykel. Keď som ho dostal, musel som by tým najšťastnejším chlapcom v Liverpooli, možno na svete. Žil som len pre ten bicykel. Väčšina detí nechávala svoje bicykle na noc na dvore. Ja nie. Nielenže som ho bral dovnútra, prvú noc som s ním aj spal.“
John Lennon
„Ak sa vám niečo podarí na prvýkrát, nie je to dosť ťažké.“
Danny MacAskill
„Darujte človeku rybu a nakŕmite ho na jeden deň. Naučte ho ryby chytať a nakŕmite ho na celý život. Naučte ho bicyklovať a on si uvedomí ako nudné a hlúpe je rybárčenie.“
Desmond Tutu, juhoafrický duchovný vodca
„Bicyklovanie je veľkou časťou našej budúcnosti. Musí byť. Na spoločnosti, v ktorej ľudia jazdia autom do telocvične, kde šliapu na trenažéroch, je niečo zle.“
Bill Nye americký populárny vedec
a ďalšie na:
https://www.biker.sk/40226/einstein-lennon-kennedy-cipollini-ci-hemingwy-50-inspirativnych-vyrokov-znamych-osobnosti-o-cyklistike/
Vzdy nejaky problem, o nejakej moznosti dopatrat sa kde moja objednavka momentalne skutocne je a aky je dovod jej omeskania sa ani hovorit neda 🙈
Ešte včera to pritom nebolo prevzaté kuriérom podla trackingu takže by to mali mať na sklade a teda by to mali byť schopný dohľadať....v noci došiel mail že už bola zásielka odovzdaná kuriérovi. Ale potom došiel ďalší mail od mallu z infolinky že netušia kde balík je a ešte kuriérom prevzatý nebol a budú sa to snažiť urgovať...
toš ako?
keby sa to dalo zmestiť do santafé-čka tiež by som si to bol prevziať...ale na toto treba menšiu dodávku
v prvom rade firma hádam vie že je hektické obdobie a teda by tomu mala prispôsobiť aj oznámené dodacie doby.
Ak už aj nemá zmenená dodacie doby.... mohla by klienta aspoň informovať (stačilo by aj SMS) že tovr bude meškať...
bohužiaľ ono je to ešte horšie lebo majú taký bordel že ani nevedeli kde ten balík je... a to je to čo mi reálne vadí.... bordel + neinformovanie o meškaní...
navyše ak by mi ráno došla SMSka s infom o tom že to z kapacitných dôvodov niesú schopní doručiť vedel by som si ešte skočiť na firmu po jumpera a ísť si pre to do senca osobne...
každopádne teraz už je to jedno, proste to dôjde v pondelok doobeda a už s tým nič neurobím (zajtra už majú sklad zavretý).
Len ma proste zarazila tá komunikácia a bordel, keď to porovnám napríklad s Alzou čo je ich priamy konkurent..