Jezus, ty si to tiez na prednom kole mylis, lebo ti tam chyba rychloupinak, a tak nevies ktorym smerom gumu obut... :twisted: :lol:
01.07.2008 - 17:06:37
00
Keby som tam nemal kotuc, tak je Tvoja teoria aj celkom zaujimava. :)
01.07.2008 - 17:09:23
00
P.S. A ked si jorge_sk das robotu a pozries si konstrukciu dezenu, tak zistis, ze naozaj ma RR 2008 pri obuti spravnym smerom na zadnom kolese väcsi valivy odpor a na prednom mensi. Ale su to minimalne rozdiely, takze to ani nie je citit (mozno este tak na asfalte sa da zbadat minimalny rozdiel, ale na nespevnenom povrchu nie).


Sak to je jasne, ja som reagoval na nejaky "mudry" vyrok co tu padol ze sa to tak obuva kvoli valivemu odporu a ja som napisal ze prvorade je ovladanie a trakcia, samozrejme ze ked das rovnaku gumu opacne tak jednym smerom bude mat mensi vylivy odpor kvoli smerovaniu dezenu a ten mensi byva obvykle vpredu (ak ide o rovnaku gumu ale opacne otocenu). Inac jak som tak dnes kukal na svojich NN tak napr. pri tejto gume ak je spravne nasadena su predne drapaky smerovane proti smeru otacania a zadne do sipky v smere takze aj to co som myslel ze predne byva obvykle do sipky nie je vzdy pravda.
01.07.2008 - 17:35:43
00
mno tak trvalo to pár minút ... nad moje očakavania :) ... akurát som sa natrápil s blatníkami ktoré sú krivé shiiit ale tak čo uz, hlavne nech nemam zadrbany chrbat ked leje ....
01.07.2008 - 22:44:08
00
mno tak trvalo to pár minút ... nad moje očakavania :) ... akurát som sa natrápil s blatníkami ktoré sú krivé shiiit ale tak čo uz, hlavne nech nemam zadrbany chrbat ked leje ....


clovece zmen dealera, tie drogy co ti nosi ti nerobia uz dobre :lol:
01.07.2008 - 22:46:38
00
mno tak trvalo to pár minút ... nad moje očakavania :) ... akurát som sa natrápil s blatníkami ktoré sú krivé shiiit ale tak čo uz, hlavne nech nemam zadrbany chrbat ked leje ....


cisty bajker nie je bajker :idea:
08.07.2008 - 07:57:19
00
na Fat Alberoch je to jedno,su obojstranne :P
08.07.2008 - 08:34:35
00
keyboard_arrow_up