Kategórie
Bike-techPrechod na 1x7 / 1x8 / 1x9 / 1x10 / 1x11 / 1x12 # prevody # výmena dielov # upgrade # poradenstvo # prevodník # kazeta # kompatibilita # technické otázky
Je to finančne ovela menej náročné,ako cenovo premrštené sady Sram 1 x 11,pričom je menej iba o jeden prevod-takže kto chce,smelo do toho-tu je link na tú vychytávku-cena cca 100 Eur:
http://www.koloshop.cz/kazeta-a-pastorky-horske-10sp.-244/general-lee-leonardi-racing-adapter-kazety-sram.html
-6% SRAM X01 Eagle DUB Boost Carbon kľuky, 175 mm, 1x12, 32T, Lunar/Oxy Red
479 €
-6%
MOC 639 €
Akcia -13% SRAM XX1 Eagle DUB kľuky s prevodníkom, 170 mm, 1x12, 34T, pre Cannondale Ai
484 €
-13%
MOC 659 €
savings Shimano SLX FC-M7120 HT II kľuky, 175 mm, 1x12, Boost, bez prevodníka, bez ložiska
79,99 €
savings
MOC 115 €
-33% Shimano Deore XT FC-M8100 kľuky, 175 mm, 1x12, HTII, bez prevodníka
94,99 €
-33%
MOC 165 €
savings Shimano náhradný pastorok pre 12-kolo kazetu CS-M9100, 14T
4,90 €
savings
MOC 8,39 €
-40% SRAM sada tlmiacich vložiek medzi pastorok kazety XG-1290 RED 10-26
16,90 €
-40%
MOC 33,99 €
savings SRAM PG-1210/1230 náhradné pastorky kazety, 11T/13T/15T
16,79 €
savings
MOC 35,99 €
Váha ostala skoro rovnaká,áno posed sa zmenil, neviem presne ale asi som mal bike M a teraz L.
Tak len treba jazdiť a nešpekulovať.
Ďakujem za informácie. Tak už len jazdiť
V dnesnej dobe globalizacie si moze kazdy najst ram, tak uz tu tolko nevymyslaj problem na kazde riesenie. Od toho je tu tenista.
A z pohladu mainstreamovych vyrobcov, je nulova sanca aby vobec uvazovali nad pripravou pre presmyk kvoli 0.0001% uzivatelov ktori by este chceli zostat pri systeme 2x.
Mas nejaku statistiku na tych tvojich 0,0001%?
Ludia su ako stado, ked im nedas na vyber, zoberu co je a prisposobia sa. Len malo ludi si stoji za svojim a nepodlahnu. Je to aj tlak okolia atd. Ale to nie je len v bike sekcii ale vo vsetkom v zivote.
Mas nejaku statistiku na tych tvojich 0,0001%?
Ludia su ako stado, ked im nedas na vyber, zoberu co je a prisposobia sa. Len malo ludi si stoji za svojim a nepodlahnu. Je to aj tlak okolia atd. Ale to nie je len v bike sekcii ale vo vsetkom v zivote.
Mal som 27,5" na 3x9 a 175 kľuky.
Pociťujem inú záťaž a aj mám vyššie tepy.
Treba si len zvyknúť alebo niečo vymeniť?
A nebude to tym, mas teraz kratsie kluky? Mensia paka, viac sa narobis.
Ano taký mam pocit tak preto sa pýtam ci si treba zvyknúť, zlepšiť kondičku alebo niečo vymeniť.
No a dlhšie kľuky by som asi mohol niekde chytiť, nízko položený stred.
To je hlúposť. Kratšie kľuky = menšia dráha, ktorú musia nohy vykonať, aby urobili otáčku. Takže sa vlastne s kratšími kľukami narobíš menej. Výkon nestrácaš. To už bolo veľa krát vyvrátené. Kľuky na bajku nefungujú ako páka. To je mýtus.
Je pravdepodobné, že rovnaké pocity by zažíval aj keby mal rovnakú dĺžku kľuk na to novom bajku.
https://www.bikeradar.com/advice/sizing-and-fit/what-is-the-best-crank-length-for-cycling/
"Having tested crank lengths of 120mm, 145mm, 170mm, 195mm and 220m, it also noted the highest sprint power numbers recorded in the study were with 145mm cranks, and that “power produced with the 145- and 170-mm cranks was significantly (P < 0.05) greater than that produced with the 120- and 220-mm cranks.”"
"But wait, surely it can’t be that simple – won’t a longer crank help a rider produce more power because it’s a longer lever?
Actually, no. Archimedes was correct that levers amplify an input force, and that longer levers increase that effect, but the world is not a bicycle.
“The science is clear,” says Burt, “crank length is not important in sub-maximal power production, within a range of 80mm to 300mm.”
Nik tu nespominal, vacsi vykon pri takych alebo onakych klukach.
Dlzka kluky…
rovnako velka sila posobiaca na dlhsie rameno, vyvola vacsi krutiaci moment, z coho vypliva, ze na dosiahnutie rovnakeho momentu ti staci posobit silou mensou
Na BMXky sme si davali kluky z Esky, aby sme vytiahli aj kopce…
Jj zhejtovali si ma, dostal si paciky vybavene. Kaslem na to. Bojovat so stadom nikdy nemalo sancu na uspech 😁