openspurce domontovany autopilot? vidiet ze mladsie rocniky maju viac odvahy, to sa mi paci:) ale v tomto pripade by som bol opatrny. na testovanie/hranie sa super, realnu premavku a pripadne sposobeny incident si nechcem predstavit
05.06.2022 - 08:53:29
01
RoyalNatal napísal:
Nemas este ani len vodicak a chces autopilota? .. kadial planujes jazdit, nech sa tym usekom vyhneme..


"Autopilota" == asistent 2. stupna kt. zrejme menej kvalitne obdoby su v mnozstve dnesnych aut. Takze ano, ak sa mam pozerat po aute na niekolko rokov, tak ako snad buduci vodic ocenim pritomnost systemov aby som znizil svoju nebezpecnost na cestach.

Dakujem za vase obavy. A aby som adresoval tvoju otazku - primarne v ramci europskej unie, minimalne prve roky
05.06.2022 - 09:28:05
00
mnavak vsak ani ja som to (zatial) nekupil,a ak si si precital aspon moj koment do konca tak v nom vidis aj par bezpecnostnych "obav"
05.06.2022 - 09:39:00
00
Vzhladom na nedavno odpocutu (vcera, predvcerom) spravu o problemoch Tesly, 700+ stazujucich sa pouzivatelov na autonómne jazdenie (myslimze bolo nahle zastavenie za jazdy, bez priciny - vygooglite si) by som navrhoval 'nesahat' a ani neuvazovat o nejakych indivindi samodomo open-source rieseniach. Netvrdim, ze nemozu byt o cosi lepsie (i to je otazne), ale mozne skody a nasledky suomnoho horsie ako namontovanie inych nehomologovanych suciastok (ziarovka, folia na zadnych oknach,ET diskov o 2mm iny ako v TP,...)
05.06.2022 - 12:09:42
01
Ako, videl som viacero ambicioznych opensource projektov, ale autopilot ich vsetky prekonava. :)
05.06.2022 - 23:35:56
01
To s Teslou je o brzdení počas jazdy, nie o zastavení.
06.06.2022 - 12:44:37
00
Ok, dakujem za doplnenie, ale 'prašť jak uhoď', teda je takmer jedno,ci ti auto same od seba bez priciny zacne brzdit, alebo ukon dokona az na nulovu rychlost...
Dakujem, neprosim, ani zadarmo.

https://jalopnik.com/teslas-are-braking-for-no-reason-but-thats-not-autopil-1849013740

https://www.google.com/search?q=tesla+braking+for+no+reason
06.06.2022 - 17:07:36
01
Určite je lepšie mať ford ktorý pri predbiehaní zomrie (tuším Pol mal ten zážitok) , VAG s 1.4 TSi ktorý zomrel hocikedy na preskočené rozvody (a ani výmena reťaze za novšiu verziu nemopohla) , starší VAG 2.0 tdi ktorý tiež dokázal hocikedy zomrieť (pre točenie 6-hranu olejovej pumpy), Vito kde odchádzali brzdové hadičky v držiaku, takže to nebolo vidieť, prípadne airbag ktorý ťa pri náraze dokáže zabiť svojími kovovými úlomkami... Každá značka má svoje podarené a nepodarený technické riešenia.

Aj keď sa tak niektorí tvária, tesla nieje dokonalá, ale to zase ani iné značky. Sám za seba môžem povedať, že ešte stále mám na stole ponuku na Teslu 3 a veľmi intenzívne počítam, či ju dokážem zaplatiť a zoberiem si ju na rok a pol, alebo nie.
06.06.2022 - 17:17:37
10
Stare fordy sa len hadzali do nudzaku. Nezomreli. Ale aj tak dost na pixu. Novym fordom pre zmenu praskaju posilovace (a teda odide riadenie kompletne). Kazda znacka ma nejaku "slavnu" poruchu, len Tesla je na vyslni, kedze to hraje na state of art luxusnu znacku.
06.06.2022 - 18:23:24
00
To automatické brzdenie je ešte nevychytané... Ako na nákladných to už je bežne ale každý to vypína. Občas si len tak idem a "bezpríčiny" začne brzdiť - čiže vyletí osobák z vedľajšej cesty ale ako sa auto priblíži k nemu, kedy som len dal dole nohu z plynu, osobák už má väčšiu rýchlosť ale naklaďák má asi spomalenú reakciu a naozaj prudko pribrzdí až ma zobudí 😂 fakt je to nepríjemné... Alebo v Žiline vjazd do tunela... Brr... Aj pri predbiehaní pomalšieho vozidla to urobí, priblížim sa, vysuvam sa a hamsne naplno, za mnou autá, skvelé... Pri každom štarte to treba vypnúť lebo je to "blbosť" a na 12t "bicykli" to ani nemá význam... Na osobáku už vôbec, si myslím...
06.06.2022 - 19:16:46
00
co ja viem. mam odjazdenych 72k na O3FL - vysledok false pozitive alarmov alebo nezareagovani - asi 30 krat varovanie pred narazom ale bez akcie, asi dva krat nezareagovanie v ostrej zakrute. falosne brzdenie si nepamatam. 62k na O4 - asi 2 krat varovanie bez akcie, asi 5 krat varovanie a “noha dole z plynu”. tieto novsie uz vedia brdzit plynulejsie, stare isli len natvrdo na brzdy. pocet okamihov ked system zareagoval spravne vela. obe auta bez adaptivneho. naposledy na dialnici pri kolone za zakrutou, ja aj protikolizny stihli, pan za mnou na suv uz nie. osobne by som auto bez protikolizneho dobrovolne nechcel, vobec by som ho nevypinal. nevravim vsak ze ine znacky to maju rovnako spolahlive.

stanos4 cital som pozorne a do konca:) problem je ze si nemal par bezpecnostnych "obav" ale par “bezpecnostnych” obav. za mna vsetko pouzivatelske tupoviny. radsej by som veril koncernu ktory sa postavi za vyvoj systemu na konkretne auto.
06.06.2022 - 22:09:30
00
Hmmm, uprimne, koncerny kt do dneska montuju systemy s odozvou najhorsich aliexpress tabletov, vw vydal elektr auta kde 1-2r trvalo kym pozapinali a spolahlivo spojazdnili asistentov, toyotu si z vacsej casti ani neupdatujes a jazdis na predpokladam dokonalych asistentoch z roku pana vyroby a dalo by sa iste pokracovat.

Okrem toho, bezpecnostne ficury auta su za pouzitia tohoto asistenta stale aktivne ak spravne rozumiem, s jedinym? vplyvom - zvyseny delay medzi vyslanim signalu zo senzora do riadiacej jednotky. Cize defakto pridavas dalsiu (bezpecnostnu) vrstvu
07.06.2022 - 08:13:29
00
na fore sa toho da docitat, ze?:) treba viac jazdit. urcite sa najdu prehresky a blbosti typu aliexpress tablet, verim vsak ze velke koncerny si za bezpecnostnymi systemami stoja. minimalne vw a toyota.
07.06.2022 - 14:53:54
00
Fakt by som raz rád počul od niekoho, kto si takto “okrášli” auto, že čo konkrétne ho k tomu viedlo
Príloha:
6C184568-5DCC-4432-85D3-8FEE1932000F.jpeg
6C184568-5DCC-4432-85D3-8FEE1932000F.jpeg 78.14 KiB thumb_up0thumb_down

08.06.2022 - 18:53:27
00
Prazdnota pod deklom :D
08.06.2022 - 18:56:11
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up