Ahojte,
Tak skúsim prispieť mojou skúsenosťou pri reklamáciu rámu CANYON ULTIMATE CF SL 8.0
Po mesiaci a pol som si našiel čistou náhodou - samozrejme pri umývaní
biku Pod určitým uhlom divnú "vlásočnicu" ako keby pod lakom. Samozrejme škrabanec to nebol - pôsobilo to skôr ako prasknutý lak. Tak som teda kontaktoval CANYON CZ support priamo na stránke cez reklamačný formulár.
17.3.2022 - zaslaný formulár s pár fotkami a vysvetlením čo som si našiel na ráme atď.
21.3.2022 - po víkende dostávam späť email s informáciou aby som doložil fotografiu bicykla z Ľ a P strany + číslo rámu - obratom som zaslal fotografie spätne na email
22.3.2022 - cca 10:30 dostávam email, že
rám mi bude na základe fotografií vyreklamovaný v rámci 2 ročnej záruky a že keď rám dorazí do CZE tak mi zašlú kuriera pre môj
bike a vymenia veci na nový rám
24.3.2022 - email z CANYONU o "objednávke" rámu, ktorý je už na ceste do CZE
Takže teraz už len čakám na pokyn zo strany CANYON CZE aby som
bicykel zbalil a kurierom zaslal do Kobeřic
Za mňa osobne som teda naozaj neskutočne prekvapený s prístupom. Komunikácia naozaj úplne v pohode a naozaj rýchlo. Ak by som napísal možno ešte pred víkendom tak bicykel mám už možno v CZE a budúci týždeň sa vozím na novom ráme. Vyzerá to, že v dojčlande nemajú problém s rámmi a vedia to riešiť pomerne promptne. Vzhľadom nato, že bývam pri hraniciach 2h cesty od Koběřic premýšľam nad tým, že po oprave a výmene rámu si pre bicykel zbehnem aj osobne autom
Verím tomu, že výmena komponentov prebehne v poriadku a že mi nepovedia že to je len "kozmetická vada"
a odmietnu to vymeniť
To by bol asi zlatý kliniec programu
Takže ak má ešte niekto skreslený pohľad na CANYON možno mu toto pomôže - za mňa osobne to bolo naozaj až nadštandard...na druhú stranu prasklina je možno naozaj len "kozmetická" ale na druhú stranu nedal som toľko kešu za bike aby som jazdil na ráme s prasknutým lakom ( v tom lepšom prípade )