Nastavit v danej aktivite ONLY YOU a hotovo...nebude danu aktivitu vidiet nikto len ty...nijak inac to neporiesis
15.07.2022 - 20:15:06
02
PINY napísal:
Viete niekto prosím pomôcť?
Ráno som nahrávala výjazd. Ten sa nahral, ale aj tak STRAVA celý deň píše, že stále aktivitu nahráva. Nedá sa to Delete, ani Sync. .

Ako to dopadlo ? poriesili na supporte ?
15.07.2022 - 21:50:36
00
lto napísal:
Ako to dopadlo ? poriesili na supporte ?


Stále sa to nahráva :|
16.07.2022 - 06:09:22
00
Ahojte, dá sa nastaviť aby mi pri aktivite dávalo normálnu štandardnú mapu a nie 3D? Mam predplatenú stravu. Ďakujem
16.07.2022 - 08:36:44
00
Vyzera to, ze nie (iba zmena pri konkretnej aktivite) , tiez ma to stve.
16.07.2022 - 08:42:07
00
da cez apk change map type
16.07.2022 - 08:49:58
00
PINY napísal:
Stále sa to nahráva :|

Neskusala si oslovit podporu?
16.07.2022 - 09:54:39
00
kapo219 napísal:
Ahojte, dá sa nastaviť aby mi pri aktivite dávalo normálnu štandardnú mapu a nie 3D? Mam predplatenú stravu. Ďakujem

Cez appku rucne po kazdom vyjazde (neda sa zvolit default mapa) , alebo automaticky cez tretie strany ako www.activityfix.com alebo https://strautomator.com
16.07.2022 - 10:02:02
00
Ja som to zmenil iba raz a mám štandardnu mapu
16.07.2022 - 10:17:00
00
martinsulovsky napísal:
Neskusala si oslovit podporu?


Skúsila jasné ;) Napísala som, že aktivita sa stále synchronizuje, aj keď je už nahratá a poslala som aj náhľad aktivity s jej menom a dátumom.
Ale odpoveď mi nepomohla.
Nastavené mám všetko dobre aj v hodinkách garmin, doteraz som problém nemala a ani po tej aktivite nie.
Skúsila som stiahnuť aj originál záznamu a nahrať ho znova, samozrejme píše, že aktivita je už nahratá. Aktualizovala som appku, Refresh Activity bol tiež. Nedá sa na ponuku Delete v tom riadku ani stlačiť.
Nevadí, už som si na ten riadok 1 UNSYNC'D ACTIVITY aj zvykla :lol:

If you have an activity that is trying to sync:
Sometimes this takes some time, and better cell or wifi connection is needed. We also recommend checking out our status page to see if we are experiencing any outages or slowness on our side: status.strava.com. If the activity is one that you want to keep, DO NOT delete the app as that will cause that activity to be lost.

Android Sync Issues:
First, please note that if the application states that the upload was successful but you do not see it in your feed, the date of the activity may be incorrect. Your device’s GPS time may not be set correctly. You can read about this known issue here: GPS Roll Over
16.07.2022 - 10:26:31
00
Romigl napísal:
Ja som to zmenil iba raz a mám štandardnu mapu


A kde si to menil? V standard strava apke? Lebo ziadne nastavenie tam nevidim, a pri predplatnom to stale hadze tu 3d, a v kazdej aktivite to musim vzdy zmenit. Diky.
16.07.2022 - 11:14:34
00
Ja soms tiez skusal stiahnut gox aktivitu vymazat a cez gpx znova nahrat ale nikam som sa neposunul...ak si isla s niekym treba poriesit nech ta prida do svojej aktivity ze ste sli spolu a tvoju aktualnu nedoťahanu flagnut alebo nejak inak nahlasit nech vymazu
16.07.2022 - 11:16:59
00
Aký maximálny čas je možné zaznamenať do stravy súvisle?
16.07.2022 - 18:06:15
00
Ziadny programovy limit som nenasiel, takze zrejme kym ma tvoj mobil št'avu..
16.07.2022 - 19:49:16
11
max mam "Elapsed Time 53:01:51", ale to bol naimportovany vyjazd
19.07.2022 - 13:54:50
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up