JoKo. Ja keď z niečoho potrebujem obrázok alebo PDF používam PDF Creator. Stačí nainštalovať a do systému Ti pribudne virtuálna tlačiareň na ktorú pošleš tlač. V dialógu pre uloženie súboru si zvolíš typ (PDF, JPG, ...) a je to :) a dáš uložiť. Jednoduché a účelné.
22.07.2008 - 16:59:13
00
a co takto "Print Screen" a potom napr. otvor malovanie a ctrl+v ? skus :wink:
inak trosku sa ti privtrem do themy :
co hovorite ne tento strojek ?
http://www.jumpsport.sk/index.php?page= ... Itemid=157
PS : zabudli napisat ze je bezdorotovy...
22.07.2008 - 20:12:44
00
nezabudli, hneď prvá veta pod cenou... a ako sme tu už povedali, ciclosporty sú v hustej pohode, aj keď tento je viac zjednodušený ako by sa mi páčilo
22.07.2008 - 20:28:35
00
to Miraculix: díky za typ, si jeden z mála čo šetrí moju peňaženku :) ... tá vec štart/stop znamená zaznamenávanie počtu km pri jednej jazde? ešte by ma zaujímalo prepínanie funkcií bez pomoci tlačidiel :-D to si ako pomyslím že chcem vidieť "toto" a ono mi to ukáže? nejaká telepatická funkcia? :-D

Inak som rozmýšľal nad tým výškomerom atď. super vecička akurát keď sa nad tým zamyslím, koľko ja jazdím na biku, raz, dva krát za týždeň? oplatí sa to? asi nie ... som len "rekreačný" biker a nie profík ako vy takže pôjdem tou lacnejšou cestou ... ako poradil Miraculix :)
22.07.2008 - 22:15:52
00
Marcello ono to tie údaje cykluje
a start/stop znamená, že spustí stopky keď začneš točiť kolesami a zastaví keď zistí že koleso sa netočí (s pár s oneskorením...)
22.07.2008 - 22:51:08
00
to automaticke funguje asi nejak takto :
v strede mas stale rychlost, a potom ti uz len samo "cykluje" ostatne v hornom a dolnom riadku, takze raz tam mas prejdute Km, potom zase kolko uz ides, potom kolko mas celkovo, ale ja by som to vypol...
PS : som rad, ze aspon niekoho "inspirujem" 8)
PS2 : mozno uz zajtra bude new bike :D :twisted:
22.07.2008 - 22:54:02
00
ach haaa ... to ma mohlo napadnut :)

dobre tak vyskúšam tento :)

to Miraculix: gratulujem k novemu biku :)
22.07.2008 - 23:23:39
00
nezakrikni to, nic neni jistteee 8)
23.07.2008 - 00:05:35
00
idem kupit tachac a moc to nesledujem...ma tu s tym niekto skusenosti...?
Dik
23.07.2008 - 13:52:46
00
tak to sleduj viac a prečítaj si čo bolo popísané vyššie, prípadne použi vyhľadávanie
naozaj nás to nebaví písať dookola každý druhý deň
23.07.2008 - 14:42:12
00
http://www.kellys-bicycles.com/index.ph ... Path=3_156
23.07.2008 - 15:51:34
00
a co stym :?: :?: :shock:
ludia som tu chvilu (na tomto fore) ale je tu zatial najviac "blbcov" neberte ako urazku, ale sakra sak HLADAJTEEE, a to som uz bol na viacerich forach ale nikde sa neopakovali veci tak CASTO !!
napis kolko chces investovat, a nieco poradime ... :roll:
23.07.2008 - 16:29:31
00
ja idem kupiť toto: http://www.kolokram.sk/product_info.php?products_id=962
je bezdrôtový, má podsvietenie a funkcie síce základné, ale úplne stačia, nedám o 2 tisícky viac, len preto aby som vedel aká je teplota (aj to sa tu už spochybnilo) alebo aká je nadmorská výška - aj to nie presne :lol:
23.07.2008 - 21:40:10
00
j...nedám o 2 tisícky viac, len preto aby som vedel aká je teplota (aj to sa tu už spochybnilo) alebo aká je nadmorská výška - aj to nie presne :lol:

Co-to uz bolo napisane, ale skor v zmysle, ze meranie vysky je nepresne. Z mojich mnohorocnych skusenosti s HAC-4 si dovolim tvrdit, ze meranie vysky je znacne presne, barometricky vyskomer je presnejsi, ako GPS pristroj (o.i. na tomto principe pracuju (alebo pracovali) letecke vyskomery)! Casto sa mi stava, ze sa vratim z jazdy 50 km a prevysenim cez 1000m a vyskomer mi ukazuje rozdiel 5 - 15 m voci "domovskej" vyske. Podla tech. informacii Ciclosportu, ktore som kedysi davno nasiel, je samotna rozlisitelnost barometrickej kapsule v HAC-4 30 cm :!: :idea:, sw sa zobrazuje udaj na 1m. V praxi staci chytit HAC a zdvihnut hore resp. spustit ku zemi a okamzite udaj reaguje o +/- 1m. Novy 8.3A, ktory mam este len cerstvo, zdaleka nie je taky citlivy. Neviem vsak este povedat, ci to nie je konstrukcny zamer. Jediny problem je rychla zmena tlaku vzduchu pocas jazdy (nie je to vsak casto), ktora sa vsak da priebezne "kalibrovat" podla znamych vysok (hribiky, aj ked tieto obvykle nemaju naspravnejsie udaje) pocas jazdy. Samotne nakalibrovanie pred jazdou spociva len v stlaceni tlacidla (konkretne 2 tl. u HAC-4) na priradenie znamej domovskej vysky aktualnemu atmosferickemu tlaku. To je vsetko. Uz si neviem komp bez vyskomera predstavit, ci uz kvoli nastupanym metrom, kvoli metrom, ktore zostavaju na vrchol, sklonu, aktualnej vyske atd.

P.S. Pouzivany HAC-4 je na predaj. Aj s hrudnm pasom a vsetkym, co k nemu patri, vratane amaterskeho RS-232 interface ku PC.
23.07.2008 - 23:10:32
00
peterg: super že to nemusím opäť písať ja :)
a pokiaľ si niekto myslí, že v lietadlách je snáď niečo čo sa nekalibruje, tak vás vyvediem z omylu - pred final approachom (priblíženie na pristátie) RLP oznámi lietadlu ako si má výškomer nastaviť (nad prevodovou výškou - 3000 m nad zemou - sa lieta v hladinách, ktoré sú vztiahnuté na štandardnú atmosféru) pred vletom do TMA... takže aj lietadielká kalibrujú len taká rozkoš...
lietadlá dnes samozrejme majú niekoľko metód, ako zistiť reálnu výšku nad zemou, ale pre malé lietadlá je to neúnosne drahá záležitosť (radar, laser, ...) a preto riadenie letovej premávky prebieha dobre zavedenou metódou hladín, prevodovej výšky a rekalibrácie pred vletom do oblasti letiska, navyše baro výškomer v základnom prevedení je mechanická vecička, nezávislá na napájaní atď., a v letectve ide o spoľahlivosť "len" v prvom rade...
a ešte detail... ani u lietadla nemusí byť presnosť na metre... pár m nepresnosť je max. pár desiatok m rozdiel v bode dotyku pre autopilota, alebo centimetrový ťuk do riadenia od pilota, alebo trošku rýchlejší pohyb plynových pák pri ubratí pred touchdownom... malé lietadlá aj tak idú dole v 99,9% prípadov "od oka"
23.07.2008 - 23:52:48
00
keyboard_arrow_up