Ahojte, hladal som v ostatnych príspevkoch ale nič podobné som nenašiel takže skusim to v novom príspevku. Pred mesiacom som kúpil novy bicykel Focus Jam 6.8 Pred prvou jazdou som prekontroloval všetky šroby, odtedysom najazdil asi 450km a zistil som že zadné koleso má velmi malú vôlu, neni to ani milimeter, ledva cítit. Vybral som koleso som prekontroloval dotiahol všetko, stále má to maličkú volu. Som v oprave amatér a prvy krát mám bicykel s pevnou osou a s priemyselnimy ložiskami takze sa radsej pytam vas. Je ta vôla normalna alebo to mam riešit? Dakujem za odpoved:)
Áno, všetko je pritiahnute, prekontrolované s momentovym klúčom tak ako má byť, ale tá vôla je tam stále, dneska som to rozobral a poskladal tretí krát. Mám vymenit ložisko alebo to dotiahnút viac než len 10NM?
Focus je nemec podla mojich informacii ale nepomohlo ani silnejšie “riesenie”. Prekontroloval som už orech, kazetu aj pevna osla, dotiahnute aj zo strany prehadzovača a stale nič, hlavne nechcem takto jazdit a viac pokazit tam niečo ale netusim čo to može robit.
Tak áno je to Nemec, ale továreň majú v Poľsku. Zbehni s tím do servisu takto od klávesnice ťažko radiť. Kupoval si online? Ak v predajni zbehni tam na garančnu prehliadku.
Ahoj, pritiahol som to dost silno, 17 klúč mi tam ide, dal som naspat koleso, pevna oska z jednej strane na 20NM aj ked píšu 10NM aj zo strany prehadzovača na 25NM pätka rámu, a vôla je tam stale sice velmi, velmi malé, len sa bojim ze to bude vačšie, rozobral som to dneska uz tolko krat ? uz som z toho cisty k*kot.
Mam podobný problém na Rose Reveal Six Red eTap, bike za 7,5 litra made in Germany, ma Newman naboje a na zadnom kolese vôľu tak 1mm od novoty... koleso vrátené v rámci záruky... Legersitz kontroliert, Leger neu eingepresst.... a vola rovnaká , nápis ako si pochodil v Žiline.
Mas moznost si poziciat ine koleso a osadit ho do ramu ? Rozlisis chybu kolesa a chybu v rame . Ked to budes skusat , tak aj tvoje koleso osad v druhom bajku .