Jaroh Ja rozumiem, kvoli comu to robia, ale nerozumiem, ci si uvedomuju vsetky tie rizika a podpisuju to napriek tomu, alebo si tie rizika neuvedomuju.
Budu pravidelne lietat lietadlami, ktore nemaju poriadny servis. Riziko, ze skrachuje cela sutaz, kedze Rusko potrebuje peniaze a KHL nikdy nebola ziskova, je hodne vysoke. ROvnako je pravdepodobne, ze skrachuju niektori sponzori. To, ze ich Rusi mozu strcit do vazenia za hocijaku vymyslenu vec, aby mohli tlacit nasu vladu k nejakym ustupkom je mozne. To, ze ich budu tlacit k nejakym kontroverznym politickym vyjadreniam je skoro iste.
Toto proste nie je o tom, ze potrebujes dobreho pravnika pri podpise zmluvy a si v pohode.
Už kanibalizujú...
https://dennikn.sk/minuta/2962776/?ref=mwat&_ga=2.233560407.853946808.1659946337-671763446.1637908429 Ruské letecké spoločnosti vrátane štátneho Aeroflotu rozoberajú lietadlá, aby získali náhradné dielce, ktoré nemôžu pre západné sankcie kúpiť od zahraničných dodávateľov. Tento postup je v súlade s odporúčaním ruskej vlády.
Aeroflot odstavil a necháva rozoberať najmenej dva stroje, a to dopravné lietadlo Suchoj Superjet 100 a takmer nový Airbus A350.
Zariadenie bolo odstránené aj z niekoľkých Boeingov 737 a Airbusov, pretože dopravca potrebuje náhradné dielce pre iné lietadlá rovnakého modelu.
Väčšinu strojov ruskej flotily tvoria zahraničné dopravné lietadlá, od súčiastok z cudziny sú však závislé aj lietadlá Suchoj ruskej výroby.
Čo bude ďalej
Podľa zdroja z leteckého priemyslu bude už po jednom roku sankcií pre Rusko výzvou, aby udržalo moderné lietadlá v prevádzke, aj keď má solídnu inžiniersku základňu.
Novšia generácia lietadiel, ako je A320neo, A350 alebo Boeing 737 Max a 787 majú totiž technológiu, ktorú je potrebné neustále aktualizovať. (čtk, reuters)