Ahojte.Má niekto skúsenosdti s motorom shimano E8000? Nemám ho dlho,ale chcem sa spýtat či niekto nepozoruje tukanie,občas až buchnutie pri radení na nižích pastorkoch smerom dole.Neviem či niečo robím zle,alebo to vôbec nemá robit.Motor tah má.Pokial je motor vypnutý,tak radenie ide OK.Ďakujem.
Ahojte, viete mi niekto poradiť alebo stretli ste sa niekto s nasledujúcim problémom alebo vlastnosťou motora e8000, že keď mám plne nabitú baterku a idem povedzme prvých cca 10km bez podpory, tak keď potom zapnem, tak motor nejde, neťahá vynecháva atď. Žiadna chyba nič na displeji. Začalo to robiť nedávno keď som si pred výjazdom mazal reťaz a posúval som si ju so zapnutým bikom. Ono motor zatiaľ vždy nabehol po minúte prepínania všetkých režimov a do konca výjazdu už je všetko OK
Ahojte, oplatí sa ešte kúpiť bajk s týmto motorom a nájazdom 2400 km?
2400 Km nieje vela.Ja mám 10 000 a je uplne v pohode.Trochu išla bateria dole kapacitne,no stále postačuje.Samozrejme nezáleží iba na motore. Daj si ho pred kúpou niekde prezriet,poprípade hodit na PC,diagnostiku.
Taktiež záleží na veku... Ebajk s 2400 km môže mať pol roka a ešte 1,5 ročnú záruku, ale rovnako aj 4 roky a dávno po záruke... A to je tiež pekný rozdiel pri plánovaní kúpy...
Ja mám E8000 tri roky a už tretí motor menený v záruke. Prvý rok a pol 4060 km, druhý rok a pol 4100 km, tretí zatial 1200 km a to s podporov motora reálne asi menej lebo po rovine väčšinou bez motora a dole kopcom tiež.
Ahojte, viete mi niekto poradiť alebo stretli ste sa niekto s nasledujúcim problémom alebo vlastnosťou motora e8000, že keď mám plne nabitú baterku a idem povedzme prvých cca 10km bez podpory, tak keď potom zapnem, tak motor nejde, neťahá vynecháva atď. Žiadna chyba nič na displeji. Začalo to robiť nedávno keď som si pred výjazdom mazal reťaz a posúval som si ju so zapnutým bikom. Ono motor zatiaľ vždy nabehol po minúte prepínania všetkých režimov a do konca výjazdu už je všetko OK
Niekedy vies oblbnut senzory a zapnut ho za jazdy ak velmi netlacis na pedale. Vtedy sa zapne bez chyby, ale "taha do prazdna". Zastavenie a cisty restart vzdy pomozu. Teda bicykel vzpriameny, na brzde, bez dotyku pedalov, nesedis na nom a pockas kym sa dozapina. Beriem to ako staru technologiu, asi to uz nikto nebude fixovat. Ked vies o co ide a ako to fixnut, tak staci len jazdit
Ale ja mám motor - displej zapnutý stále, idem bez podpory, keď si potom prepnem na podporu, hociktorý režim tak nejde, vynecháva a dojazd píše napr 170km na eco, ako keby tam bola rekuperacia (viem že nie je) a dobijalo baterku. Po pár minútach sa potom chytí keď už mám podporu a pedalujem s tým že mi nepomáha a vynecháva. Ako keby som musel prebytočnú energiu spotrebovať, potom už ukazuje dojazd normálny povedzme 80km a ide bez chyby. Pred tým mi to nerobilo a v pohode aj cely výjazd som išiel bez podpory. Začalo to presne vtedy keď som čistil tú reťaz a posúval som si ju rukou-dozadu som točil pílou pri zapnutom systéme
keby to bola sranda povedal by som, že čo si natočil pri mazaní do mínusu, musíš najprv natočiť do plusu a až potom motor poskytne podporu motor je zblbnutý, ale ako ho vyresetovať, ak nemáš aktuány FW urob update, ak máš vyhľadaj servis s diagnostikou Shimano, či tam niečo uvidia
Bezne mazem retaz manualnym posuvanim dozadu kedy sa pretaca i motor a bez problemov. Samozrejme stale vypnuty. Asi to bude fakt na servis a ich diagnostiku...
Tiež mažem a čistím reťaz pri spätnom pohybe, aj pri zapnutom bicykli. Taktiež každý z nás pri jazde určite pootočí pedálmi do zadu, bez toho aby o tom premýšľal. Už len pri nastavení pedálov do požadovanej polohy. Návod k E8000 som poctivo prelúskal a nepamätám sa, že by tam bolo niečo ohľadne spätného chodu motora.
Veď servis mám v pláne, ja len či sa s tým niekto nestretol. Update veľmi nechcem mám tam US región. Bike už nie je v záruke a v podstate zatiaľ funguje, len toto ma štve ale deje sa to len pri plne nabitej baterke., tak sa to dá prežiť
Je nejaky servis/moznost vymeny lozisk v E8000 motore. Sam to robit nemienim. Pri pohybani klukami do bokov to uz pelkne vakluje aj vydava zvuky.Ma to cez 35tis. km brutto a cca 17tis. moto KM. Zatial ide ako nic.Len ten vakel...hmm.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://www.trustpilot.com/review/elektrofahrrad24.de
každopádne to patrí do tejto témy, prosím adminov o presunutie
https://www.mtbiker.sk/forum/cyklisticke-obchody
2400 Km nieje vela.Ja mám 10 000 a je uplne v pohode.Trochu išla bateria dole kapacitne,no stále postačuje.Samozrejme nezáleží iba na motore. Daj si ho pred kúpou niekde prezriet,poprípade hodit na PC,diagnostiku.
Niekedy vies oblbnut senzory a zapnut ho za jazdy ak velmi netlacis na pedale. Vtedy sa zapne bez chyby, ale "taha do prazdna". Zastavenie a cisty restart vzdy pomozu. Teda bicykel vzpriameny, na brzde, bez dotyku pedalov, nesedis na nom a pockas kym sa dozapina. Beriem to ako staru technologiu, asi to uz nikto nebude fixovat. Ked vies o co ide a ako to fixnut, tak staci len jazdit
Akoze si 18 000 km najazdil bez zapnuteho motora ?
U nas vymena asi tazko, mozno v Polsku. Uz su tusim v tejto teme aj nejake linky.
Trochu zdatnejsi clovek to zvladne aj sam.
https://www.mtbiker.sk/bazar/komponenty/ramy-a-patky/patky-a-prislusenstvo/4465697/shimano-motor-e8000-loziska-nove.html