No kamo, tak to je zaujimave. Ak mas nastaveny cut off v kontroleri na 39V tak to musi robit iba BMS. Ale nevidel som este BMSko, ze by vypinalo tak vysoko. No nic, rozober
baterku a nameraj kazdu seriovu cast, ci ma spravne napatie (malo by to byt cca rovnake, rozdiel max 0.1V). Moze byt, ze niektory clanok je slahnuty, tam skor klesne napatie a potom ti BMS vypina. Ak to nebude slahnutym clankom a vies letovat, tak objednaj nove BMS s podobnym rozmerom a preletuj. Tieto malo vykonne BMS su lacne.
No a ta nabijacka je tiez na nic, musi ti to nabit aspon na 54.4V, potom po odpojeni, ked sa
baterka ustali, tak ti padne napatie o nejaky 0.5V
Bud je nabijacka nastavena na zle max napatie - byva vacsinou v nabijackach potenciometer - tak s tym potoc a meraj napatie na vystupe nabijacky.
Ale skor si myslim, ze zase tam uraduje BMS pri nabijani, tiez som este nevidel nabijku, ze by mi ju z vyroby nastavili tak nizko.
Inak 53.2V pri nabijani, to je o dobrych 10% az 15% menej kapacity.