Ahojte, mám v pláne na zimu kúpiť trenažér. Dostal som typ na trenažér Elite trenažér TUO ( https://www.mtbiker.sk/shop/cyklotrenazery/trenazery/elite-trenazer-tuo.html) za cca 400 €. Ževraj zo smart rady najlepší za tie peniaze. Oplatí sa do tohto trenažára investovať, alebo sú v rovnakej kvalite aj lacnejšie varianty? Za všetky rady ďakujem pekne.
Nazdar. Jazdil som ho celu zimu a za mňa úplne super, ak ešte obuješ špeciálny plášť na trenažér, nie je mu čo, za tú cenu vytknúť. Neviem ho ale porovnať z inými
Ahoj, Bajker11, mam na Elite Tuo odjazdenych cez 200 hodin, a mam doma viac trenazerov a musim povedat, ze tento je moj oblubeny, a uz jazdim len na nom, a to preto, ze ma za mna najrealistickejsi pocit jazdy, lebo ma velmi dobru zotrvacnost.
Musim ale tiez povedat, ze mi pride hlucny. Mne je to jedno, pretoze byvam v dome a trenazer mam v inej budove este, ale ci to je do bytu, to neviem, zavisi asi aj od susedov. Ked to porovnam s wheel-on trenazerom alebo s fluidnym "dumb" trenazerom, tak je vyrazne hlucnejsi.
Ahojte, mám v pláne na zimu kúpiť trenažér. Dostal som typ na trenažér Elite trenažér TUO ( https://www.mtbiker.sk/shop/cyklotrenazery/trenazery/elite-trenazer-tuo.html) za cca 400 €. Ževraj zo smart rady najlepší za tie peniaze. Oplatí sa do tohto trenažára investovať, alebo sú v rovnakej kvalite aj lacnejšie varianty? Za všetky rady ďakujem pekne.
Ahoj, v tejto cenovej kategórii je to naozaj jeden z najlepších trenažérov. Mal som možnosť chvíľu ho testovať a prišiel mi lepší ako napr. Tacx Vortex. Veľmi dobre fungoval s aplikáciami Bkool či Fulgaz . Je vhodný skôr na nižšie intenzity , nakoľko pri vysokom výkone je veľmi hlučný. Životnosť zatiaľ posúdiť neviem.
Tiez som ho kupil a pouzivam od soboty. Zatial v sim mode super.
Kedze je vas tu viac co ho mate. Aku mate skusenost s erg modom? Skusal som teraz robit ramp test, ale nejak som sa nikdy nevedel trafit, vzdy to bolo tak 20w pod targetom a musel som zvysit rpm aby som to dal vyzsie.
EDIT: Odpoviem si pre buduce generacie. Pri ERG mode treba ignorovat watty a sustredit sa len na rpm. Ked som sa na w ani nepozeral a len drzal rovnake rpm tak to islo vpohode.
Mam ho druhu zimu a je super. Trenažerový plášť som nekupoval vždy dorazím plášte zo sezóny a na jar na cestu obúvam nové. Čo sa týka hlučnosťi mám ho v byte a nikto sa nestažoval. Funkčnosť je super pripojenie na zwift a rouvy bez problémov, ten elite program ktorý ktomu dávajú mi príde k ničomu. Podložku pod predné koleso mam takú bugdetovú, 300 stranovú knihu z výšky, tiež spokojnosť
Zdravím potřeboval bych poradit. Pořídil jsem si z druhé ruky Elite Tuo a nedaří se mi správně upevnit kolo. Mám Triban RC520, pláště Schwalbe G-One Speed RG. Problém je v tom, že když kolo opnu přes rychloupínák do stojanu, tak se plášť dotýká brzdového válečku a to nemám ani zamčený ten zámek. Manuálně jsem celé zařízení posunul uplně dozadu (pomocí kolečka) ale nevzniká tam žádná mezera. Co jsem viděl videa tak tam vždy měli dostatečně velkou mezeru, pak si najely na těsný kontakt s pláštěm a uzamknuli. Já když to uzamknu tak je plášť podle mě hodně zmáčknutý, protože tam nebyla žádná vůle.
Přijde mi jak kdybych měl nějaký divný rozměr kola
Když stojan předělám na MTB nastavení tak vzniká opačný problém, a to ten, že nedokáži jít na kontakt válečku s pláštem i když ji kolečkem vyjedu uplně dopředu. Kontakt nastane až když uzamknu zámek, ale to mě zas přijde moc na volno.
Absolutně nechápu jak je to možné když je to normální silniční kolo.
Zdravím potřeboval bych poradit. Pořídil jsem si z druhé ruky Elite Tuo a nedaří se mi správně upevnit kolo. Mám Triban RC520, pláště Schwalbe G-One Speed RG. Problém je v tom, že když kolo opnu přes rychloupínák do stojanu, tak se plášť dotýká brzdového válečku a to nemám ani zamčený ten zámek. Manuálně jsem celé zařízení posunul uplně dozadu (pomocí kolečka) ale nevzniká tam žádná mezera. Co jsem viděl videa tak tam vždy měli dostatečně velkou mezeru, pak si najely na těsný kontakt s pláštěm a uzamknuli. Já když to uzamknu tak je plášť podle mě hodně zmáčknutý, protože tam nebyla žádná vůle.
Přijde mi jak kdybych měl nějaký divný rozměr kola
Když stojan předělám na MTB nastavení tak vzniká opačný problém, a to ten, že nedokáži jít na kontakt válečku s pláštem i když ji kolečkem vyjedu uplně dopředu. Kontakt nastane až když uzamknu zámek, ale to mě zas přijde moc na volno.
Absolutně nechápu jak je to možné když je to normální silniční kolo.
Někdo nějaký tip? Předem díky.
zdar mal som podobny problem na tomto trenažéry, ked uplne posunieš dozadu trenažér pomocou kolečka tak ešte aspoň v mojom prípade sa da posunúť rukou o dalšie 2-3cm neviem či to majú dáku výrobnú chybu v tom posuvníku alebo to je len moj prípad každopádne skús to po uvolnení kolečkom ešte zatlačiť dozadu. Dotahovanie v opačnom smere funguje bez problemov ale uvolnenie nie ...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Musim ale tiez povedat, ze mi pride hlucny. Mne je to jedno, pretoze byvam v dome a trenazer mam v inej budove este, ale ci to je do bytu, to neviem, zavisi asi aj od susedov. Ked to porovnam s wheel-on trenazerom alebo s fluidnym "dumb" trenazerom, tak je vyrazne hlucnejsi.
Ahoj, v tejto cenovej kategórii je to naozaj jeden z najlepších trenažérov. Mal som možnosť chvíľu ho testovať a prišiel mi lepší ako napr. Tacx Vortex. Veľmi dobre fungoval s aplikáciami Bkool či Fulgaz . Je vhodný skôr na nižšie intenzity , nakoľko pri vysokom výkone je veľmi hlučný. Životnosť zatiaľ posúdiť neviem.
Specialny plast je potrebny len kvoli hlucnosti, alebo ten obycajny nejak poskodzuje valec?
Kedze je vas tu viac co ho mate. Aku mate skusenost s erg modom? Skusal som teraz robit ramp test, ale nejak som sa nikdy nevedel trafit, vzdy to bolo tak 20w pod targetom a musel som zvysit rpm aby som to dal vyzsie.
A tiez mate koleso tak na boku toho valceka?
EDIT: Odpoviem si pre buduce generacie. Pri ERG mode treba ignorovat watty a sustredit sa len na rpm. Ked som sa na w ani nepozeral a len drzal rovnake rpm tak to islo vpohode.
Přijde mi jak kdybych měl nějaký divný rozměr kola
Když stojan předělám na MTB nastavení tak vzniká opačný problém, a to ten, že nedokáži jít na kontakt válečku s pláštem i když ji kolečkem vyjedu uplně dopředu. Kontakt nastane až když uzamknu zámek, ale to mě zas přijde moc na volno.
Absolutně nechápu jak je to možné když je to normální silniční kolo.
Někdo nějaký tip? Předem díky.
Přijde mi jak kdybych měl nějaký divný rozměr kola
Když stojan předělám na MTB nastavení tak vzniká opačný problém, a to ten, že nedokáži jít na kontakt válečku s pláštem i když ji kolečkem vyjedu uplně dopředu. Kontakt nastane až když uzamknu zámek, ale to mě zas přijde moc na volno.
Absolutně nechápu jak je to možné když je to normální silniční kolo.
Někdo nějaký tip? Předem díky.
zdar mal som podobny problem na tomto trenažéry, ked uplne posunieš dozadu trenažér pomocou kolečka tak ešte aspoň v mojom prípade sa da posunúť rukou o dalšie 2-3cm neviem či to majú dáku výrobnú chybu v tom posuvníku alebo to je len moj prípad každopádne skús to po uvolnení kolečkom ešte zatlačiť dozadu. Dotahovanie v opačnom smere funguje bez problemov ale uvolnenie nie ...