Izzy68 napísal:
ved nemestis pesa do kufra

Peso 🐕by sa tam cítil ako v obyvke 😁
Je@ema, že už od suba nie je normálny motor
05.12.2022 - 10:32:02
00
alebo normalne auto :-D
05.12.2022 - 10:37:10
00
135 kW kód CUPA, CUNA zvyknú byť olejnicky. Aj liter na 1000km. Problém je v piestnych krúžkoch. Nie je to pravidlo, ale pravdepodobnosť je celkom vysoká. Dsg 6 je viac menej bez problémov.
05.12.2022 - 10:41:37
00
jj suhlas s misoR, len dodam ze 1,8tsi v tom rocniku vo vsetkych ohladoch okrem spotreby lepsi a odladenejsi motor. O vyhode kombinacie priamy+ nepriamy vstrek asi netreba siahodlho pisat.

akoze zvladne aj za 6, ale tak jazdit nehce nikto kto sa rad netresta.
05.12.2022 - 10:44:57
00
misoR napísal:
135 kW kód CUPA, CUNA zvyknú byť olejnicky. Aj liter na 1000km. Problém je v piestnych krúžkoch. Nie je to pravidlo, ale pravdepodobnosť je celkom vysoká. Dsg 6 je viac menej bez problémov.

Podľa označenia je to CUNA, takže potom cunami :lol:

Prílohy:

Screenshot_20221205_114313.jpg
Screenshot_20221205_114313.jpg 67.82 KiB thumb_up0thumb_down

05.12.2022 - 11:45:52
00
Izzy68 napísal:
alebo normalne auto :-D

Môžem len nesúhlasiť ;)
05.12.2022 - 11:46:33
00
stivko76 napísal:
Podľa označenia je to CUNA, takže potom cunami :lol:


je to indovidualne, zalezi od kusu, niektore maju 250tis a nezeru nic a svokr ma 66tis a spapa asi 0.5 od vymeny po vymenu... vseobecne zeru viac tie, ktorym sa viac naklada
05.12.2022 - 11:51:39
00
Pol litra medzi vymenami by mi vôbec nevadilo, ale pol litra na 1000km už asi hej :D
05.12.2022 - 11:57:49
00
tak stale by si mohol menit kazdych 1000km a mal by si to k plnej spokojnosti :D
05.12.2022 - 12:06:56
00
stivko76 napísal:
Môžem len nesúhlasiť ;)

inak som to myslel. ze uz nie je ani normalne auto od suba
PS. ja dolievam 1l cca po 2500km +-. Najprv ma to sralo, ale vcul mu nalejem a idem dalej... A tiez pravdepodobne piestne kruzky su vo veci
05.12.2022 - 12:07:41
00
pol litra je už bežná norma medzi intervalmi... to je aj tým že sa dávajú stále riedkejšie oleje... aj na honde tam mám origo nejakú vodu 0W20... potom keď je vonku 35C a volade to pár krát vytočíš, si to cucune... po konzultácii s mechanikom tam lejeme niečo hustejšie, že bežne na to ľudia prechádzajú a už ten olej tak neubúda ale zas to má podľa mna vplyv na o málo vyššiu spotrebu
05.12.2022 - 12:14:15
00
to iste radil mechanik aj mne, ze budeme experimentovat s olejmi. Nakoniec stacilo kupit predpisany olej v nemenovanom obchodnom retazci (nudzovka) a jeho spotreba rapidne klesla
05.12.2022 - 12:20:37
00
Tie oleje su celkom zaujimave - na toyote je predpisany 0W20 a ako nahradny 5W30 s tym, ze ten 5W30 by si mal pouzit iba raz a potom zase na 0W20. Pouzivam ten redsi, ale auto nikto nevytaca (okrem toho ked sa raz za dlhu dobu zveziem) a nic nedolievam, aj ked auto najazdi max par tisic za rok.

Ale toyota priamo na SK tam ine ako 5W30 ani nedava, cize keby to bol problem, tak si to asi vsimnu.
05.12.2022 - 12:53:53
00
tie riedke typu 0W20 sú zas klasicky aby auto malo nižšiu spotrebu a logicky aj emisie, lebo s redším olejom má logicky motor "lahší" chod... hlavne v zimných obdobiach pri studených štartoch atd, kde to može mať aj bonus v nižšom opotrebení... problém niekde v teple... i keď samozrejme motor by si mal držať svoju pracovnú teplotu ale keď je vonku 35+, zapnutá klíma a človek stojí v kolone, tak sa aj sahary púšťajú, tak vtedy ten redší olej môže byť ešte redší a ľahko si ho už aj cucne cez krúžky.. obzvlášť keď to dá človek do otáčok... čo na atmosferickom ivetecu je niekedy nutnosť, keď sa chce obehnúť atď, tak to bez otáčok moc nejde... ono to nie je chyba, že ten olej ubudne... len si to musí vodič strážiť a dolievať... zas pri niektorých motoroch je opačný problém, že olejová nápln neubúda ale pribúda, lebo sa tam dostáva napríklad nafta... pri starých autách bolo úplne bežné, že bolo v príručke dva druhy olejov, jeden na letnú a druhý na zimnú prevádzku... odvtedy sme ale pokročili, ako aj vo vývoji olejov tak motorov a už to išlo do úzadia, hlavne by sa to asi nikomu nechcelo robiť, keď aj gumy sú pre niekoho záťaž
05.12.2022 - 13:58:45
00
Chystam sa na stk/ek so starsim dieslom bez dpf. Auto jazdi ok aj dymivost je vizualne v norme, ale bolo mi poradene preventivne naliat do nadrze aditivum a ist to pred meranim poriadne prevetrat niekde do kopca.
Ake aditivum doporucujete v tomto pripade? Idealne osobna skusenost.
Nasiel som len nejake na cistenie vstrekovacov, palivoveho systemu, katalyzatora atd. Neviem ktore zvolit.
05.12.2022 - 20:04:50
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up