Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Prepáč, ale vôbec netuším o čom hovoríš. Skús mi to vysvetliť ako idiotovi.
1) na začiatku som hovoril o tom, že sú nejaké návrhy v štádiu riešenia v Európskom parlamente. Či budú, alebo nebudú realizované a v akej forme neviem, nevie to nikto. Dokonca ani poslanec XY ktorý to v rozhovore spomínal, že sa pracujena tom v súvislosti zo znižovaním emisií z dopravy. Takže ak som dobre pochopil, poslanec EP teda kecal a nemôže zaviesť nič, najprv to musí zaviesť nejaký štát a až potom sa o tom môže jednať v EP?
2) Aby som sa vrátil k SR. Doteraz som bol v tom, že návrh zákonov môžu dávať aj samotný poslanci, resp. záujmové skupiny cez poslancov. Teda tzv. Zákon na "ochranu" rodiny, či ako sa to volá,ktorý každých 6 mesiacov vyťahuje pani poslankyňa Záborská ohľadom potratov sa nachádza v tom tom UV a bolo to pridelené nejakému rezortu a bolo to v tom pláne legislatívnych úloh Úradu vládu SR na roky, kedy sa to prejednávalo. Ako potom môžu opozičné strany podávať vlastné návrhy zákonov, ak ich Úradu vlády SR stačí nezaradiť do toho plánu? Som trocha zmetený. Potom vlastne nemal platiť, ani 1,5, resp. 1.0m odstup, keďže nebol súčasťou vládneho návrhu zákona, ale bolo to dotlačené cez poslanecký návrh.
Je jedno akej značky je auto keď prídeš do servisu a potrebuješ niečo čo nejde ľahko rýchlo a draho opraviť budeš počuť slová... Ta viete to je....Ta co čakáte ved to je..... (značku auta doplniť podľa aktuálneho)
“Uľaviť” si nadávkou na akékoľvek auto patrí asi ku každej oprave. Avšak mám zásadu, že nikdy pred majiteľom/zákazníkom. To sa nerobí. Je však výnimka doberať si kamaráta a pod. .
S tou Toyotou v článku však nesúhlasím. To by museli hodnotiť snáď len stovkové Corolly.
Minimálne 1/3 Európy jazdí na talianskych a francúzskych autách a zrejme to prepadák nie je. Tie reči o autách na F, teda Ford, Fiat a všetky francúzke tu kolujú od začiatku 90tych rokov. Problém je slov v mechanikoch... Väčšina vyrastala na koncerne VW, od toho sa odvíjajú aj ich skúsenosti. Fabiu 1. generácie opraví snáď každý trocha schopný servisák, lebo toho tu bolo na mraky. Tak isto Octavií, Passatov atď. Ale príde človek s francúzskym, či talianskymi autom do servisu a zrazu nevedia. Často sa stane, že človeka aj vo dverách otočia...
Pan by mal dostat pokutu za prepravu nedostatocne upevneneho nakladu.
Absolútny súhlas, pokutu by dostať mal, tak isto ako tisíce iných na autách iných "ľudovejších" značiek, ktorí dennodenne prevážajú buď nedostatočne upevnené náklady na svojich autách, alebo vezú na vozíkoch materiály všetkého druhu (hranoly, plechy atď.) omnoho širšie ako je jazdná súprava. Spravodlivosť a zákon má platiť pre každého.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
1) na začiatku som hovoril o tom, že sú nejaké návrhy v štádiu riešenia v Európskom parlamente. Či budú, alebo nebudú realizované a v akej forme neviem, nevie to nikto. Dokonca ani poslanec XY ktorý to v rozhovore spomínal, že sa pracujena tom v súvislosti zo znižovaním emisií z dopravy. Takže ak som dobre pochopil, poslanec EP teda kecal a nemôže zaviesť nič, najprv to musí zaviesť nejaký štát a až potom sa o tom môže jednať v EP?
2) Aby som sa vrátil k SR. Doteraz som bol v tom, že návrh zákonov môžu dávať aj samotný poslanci, resp. záujmové skupiny cez poslancov. Teda tzv. Zákon na "ochranu" rodiny, či ako sa to volá,ktorý každých 6 mesiacov vyťahuje pani poslankyňa Záborská ohľadom potratov sa nachádza v tom tom UV a bolo to pridelené nejakému rezortu a bolo to v tom pláne legislatívnych úloh Úradu vládu SR na roky, kedy sa to prejednávalo. Ako potom môžu opozičné strany podávať vlastné návrhy zákonov, ak ich Úradu vlády SR stačí nezaradiť do toho plánu? Som trocha zmetený. Potom vlastne nemal platiť, ani 1,5, resp. 1.0m odstup, keďže nebol súčasťou vládneho návrhu zákona, ale bolo to dotlačené cez poslanecký návrh.
S tou Toyotou v článku však nesúhlasím. To by museli hodnotiť snáď len stovkové Corolly.
https://www.instagram.com/reel/CmEw6HLuPpP/
koment: "Veď to Ferrari stojí vacej jak celá Banska Bystrica"
ale tu by sa nedostal, teraz by to chcelo Ladu Nivu
https://www.ferrari.com/en-EN/corse-clienti/drivers/marian-sufliarsky?fbclid=IwAR2bOZLjp7Vsw-QQg2jV4BoAhySVEdBDjCJijSqVvBADPw1jMqvcKVQibA0
Absolútny súhlas, pokutu by dostať mal, tak isto ako tisíce iných na autách iných "ľudovejších" značiek, ktorí dennodenne prevážajú buď nedostatočne upevnené náklady na svojich autách, alebo vezú na vozíkoch materiály všetkého druhu (hranoly, plechy atď.) omnoho širšie ako je jazdná súprava. Spravodlivosť a zákon má platiť pre každého.