Už teraz dojazd 100km a 1000vm považujem za viac než potrebné na celodenný výlet.
Slusny vylet ma aspon 80km a 2000m. S kondickou je fajnovy biovylet 100km a 3000m. Na 100km a 1000m nepotrebujes motor, pokial mas aspon trochu kondiciu.
Nech si každý jazdí na čom chce. Niekedy je to ako dopomoc (napr. keď nejaký neudržiavaný dôchodca nevládze a nemá auto) a niekedy mi to pripadá ako keď si v posilňovni naloží 300kg a dá si k tomu žeriav aby to zdvihol... A niekto sa s tým aj hrdo pochváli, že pozri, na ebajku som vyšiel tento kopec. Ak ja vyjdem kopec na mojej skladačke, tak na to netreba ebajk... Ak tam niekto ide ebajkom tak asi mu nejde o cyklistiku...
Také, že nechce sa mi šliapať za svoje, to ja neuznávam, sedel som na ebajku, vozil som sa na tom a podľa mňa to nieje až taká veľká prípomoc aby to vyvážilo zápory...
corsair: ak "neudržiavaný" dôchodca pojde na ebiku do lesa do terenu, tak ma problem. Lebo to zdaleka nie je o slapani do pedalov. Ak len vyjst po hladkej csticke niekam nie daleko od civilizacie, tak ok. Ako u nas, na BK. Vela eudrziavanych epupkacov konci v bufete na pive
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
E-jha ako vám dnes ide ten humor ...
Dnes som stretol troch ebikerov a iba jedného biobikera. Karta sa pomaly otáča.
Tatry ráno boli úžasné, lesné cesty primrznuté, teplota asi 2 stupne. Voľbou prípomoci sa dá pekne regulovať telesná teplota, čo je fantastická vec v zime.
Ale kdeže sú leniví... lepší moderný názov je že sú komfortní.
Veď aj komfortné jednotky v aute ľuďom pomáhajú. Také servoriadenie či parkovací asistent a aj posilovač bŕzd spolu s adaptívnym tempomatom a sledovačom jazdného pruhu ... taká hanba, to už ani niesú šoféri v takýchto autách. Veď tam len sedia a nič nerobia.
Takže je jasné, že ebajk je len bike s komfortnejšou výbavou. Takzvaný E-line.
A motorová pripomoc sa kľudne môže volať "asistentka šlapania". Skracovať ten názov nedoporučujem...
to ci sa motorka rozbije ci nie , policajt ti povie, neprisposobil jazdu svojim schopnostiam, stavu vozovky a stavu vozidla.
pointa je o vyššej váhe. Som šokovaný, na akých drahých mtb sú základné brzdy.. ebajky sú na tom rovnako.
Prečo asi v meste je 50 a nie 100? Lebo brzdna dráha.... vybehne decko na cestu a si skončil.
Legálny ebajk je navrhnutý tak aby zvládol legálne rýchlosti. Netvarme sa ze firmy nešetria na materiale...
Je vysoko pravdepodobné že legálny ebajk je komponentovo a materialovo navrhnutý s minimálnou rezervou. Lebo zisk musí byť.
No a potom nejaký frajer dá čip, a ide lámať rýchlostné rekordy...
Len aby nepolamal seba ci iných...
copyrightwww.alberta.ca www.alberta.ca
Fakt niektorí ľudia si to mýlia s motorkou... v zákrute stačí trochu piesku a brzdis dlanami
Takže je jasné, že ebajk je len bike s komfortnejšou výbavou. Takzvaný E-line.
A motorová pripomoc sa kľudne môže volať "asistentka šlapania". Skracovať ten názov nedoporučujem...
Asistent šlapania je úplne niečo iné ? tomu dôjde energia už po chvíli (každú chvíľu sa musíš otočiť a zamračit obočie a chvíľu tá prípomoc funguje ?) Zlatá baterka ?
A je to ešte bicykel alebo jazdná motorová súprava keďže to má jeden nečipnutý motor, jeden up<>čovaný polomotor, a jedného vola čo to celé ťahá ?
Hlavne že nás to baví ?
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Dnes som bol ŠPORTOVAT "na jednej posratej kompe" a ako sa vraciam medzi Obratkou a Poldrom oproti mne Pánko na bicykli s pomocným mototcekom! Normálne voňavý dvojtakt?
Napadlo ma parafrázovať klasika:
biobikři všech zemí,vyližte si prdel!????
Viete ako spoznate e-bikera zdialky? V najtazsej casti kopca ma energiu pozerat okolo Skutocny pribeh, dnes som jedneho tak identifikoval a ani som nevidel co ma. E-bike nie je cyklistika ale e-cyklistika ale silou mococh chcu e-ckari z toho spravit cyklistiku, dokonca chodia aj na toto forum
Viete ako spoznate e-bikera zdialky? V najtazsej casti kopca ma energiu pozerat okolo
To je relatívny pojem. Záleží na stúpani.
Bio zosadne, s úsmevom tlačí a ebiker s posledných síl vyplúva dušu s pulzom 200. Lebo mozog povie "nezosadaj, máš predsa motor".
Kopec sa dá vyjsť len do určitého náklonu, potom už tak či tak dvíha predné koleso. Že bio nezosadne, alebo sa ponáhľa a nechá si vyskočiť pulz, je jeho osobná chyba. Takú istú chybu môže spravit aj ebiker pri strmšom kopci, vybití baterky, alebo šetrení baterky. Ebiker musí strpieť logistiku nabíjania.
Evolúciu nezastavíte. Za nejakú dobu sa technológie vyvinú a potom bude aj dojazd vyriešený.
Elektronika sa posunula dopredu, to hej, ale batérie nie, sú tu už od 18 storočia. Mobil pred 30 rokmi tažká tehla a dalo sa z nej len volať. Nabíjalo sa raz za mesiac. Dnes je to hotový počítač. Výdrž baterky je však kvôli tomu horšia, než predtým a nevidieť žiadny posun. Aj keby sa predsa zlepšili, potreba nabíjať bude stále. Na balkóne stál 8 rokov bicykel bez použitia a stále jazdí. Na logistiku nabíjania kašlem, som lenivý sa tomu venovať. Keď mi mobil zapípa 15% baterky, obvykle mám na ňom rozrobenú činnosť a dávam ho s nechuťou nabíjať až pri 5%. Potom behám po izbe s mobilom v ruke napojeného na predlžovačkum Kúpil som profi akuskrutkovač ale len s 1 baterkou a dokiaľ som nemal náhradnú, chcel som ho pri vybití šmariť von oknom. Aj tak po 2 rokoch bola baterka zničená.
Tento problém majú aj elektromobily. V roku 2026 má dôjsť k revízií rozhodnutia stanoveného termínu 2035, lebo zistili, že sa baterky tak technologicky neposunuli, ako pred 8 rokmi predpokladali. Kto tvrdí opak, buď má veštecké schopnosti, alebo sedí za tajnými dverami za okrúhlym stolom a vidí v trezore nové zatiaľ tajné vynálezy, ak nejaké vôbec sú. Uverím, až tie nové technológie zverejnia.
Prídem z výjazdu, bicykel opriem o stenu a viac ho neriešim. Pred výjazdom tak isto nie. Niekedy ešte pred domom dofukujem kolesá. Som rád, že sa nemusím zapodievať tak činnostou, akou je nabíjanie. Možno niekomu to nevadí, ale mne áno. Som rád, že si v tom zhone chystania vôbec nezabudnem flašku s čajom. Prišiel som z práce a okamžite nasadal na bicykel. Dávať si ho nabíjať večer, keď neviem či ráno vôbec pôjdem na bicykel? A ak nie, bicykel by stál v rohu 4 mesiace nabitý na 100%.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Slusny vylet ma aspon 80km a 2000m. S kondickou je fajnovy biovylet 100km a 3000m. Na 100km a 1000m nepotrebujes motor, pokial mas aspon trochu kondiciu.
Také, že nechce sa mi šliapať za svoje, to ja neuznávam, sedel som na ebajku, vozil som sa na tom a podľa mňa to nieje až taká veľká prípomoc aby to vyvážilo zápory...
Dnes som stretol troch ebikerov a iba jedného biobikera. Karta sa pomaly otáča.
Tatry ráno boli úžasné, lesné cesty primrznuté, teplota asi 2 stupne. Voľbou prípomoci sa dá pekne regulovať telesná teplota, čo je fantastická vec v zime.
V preklade: Nespocit sa!
Veď aj komfortné jednotky v aute ľuďom pomáhajú. Také servoriadenie či parkovací asistent a aj posilovač bŕzd spolu s adaptívnym tempomatom a sledovačom jazdného pruhu ... taká hanba, to už ani niesú šoféri v takýchto autách. Veď tam len sedia a nič nerobia.
Takže je jasné, že ebajk je len bike s komfortnejšou výbavou. Takzvaný E-line.
A motorová pripomoc sa kľudne môže volať "asistentka šlapania". Skracovať ten názov nedoporučujem...
nejsi cyklista, pot , slzy a krv, to je mtb
pointa je o vyššej váhe. Som šokovaný, na akých drahých mtb sú základné brzdy.. ebajky sú na tom rovnako.
Prečo asi v meste je 50 a nie 100? Lebo brzdna dráha.... vybehne decko na cestu a si skončil.
Legálny ebajk je navrhnutý tak aby zvládol legálne rýchlosti. Netvarme sa ze firmy nešetria na materiale...
Je vysoko pravdepodobné že legálny ebajk je komponentovo a materialovo navrhnutý s minimálnou rezervou. Lebo zisk musí byť.
No a potom nejaký frajer dá čip, a ide lámať rýchlostné rekordy...
Len aby nepolamal seba ci iných...
Fakt niektorí ľudia si to mýlia s motorkou... v zákrute stačí trochu piesku a brzdis dlanami
Alebo s vsemožnymi asistentmi je v plechovke,každá lama Schumacher. ?
Takže je jasné, že ebajk je len bike s komfortnejšou výbavou. Takzvaný E-line.
A motorová pripomoc sa kľudne môže volať "asistentka šlapania". Skracovať ten názov nedoporučujem...
Asistent šlapania je úplne niečo iné ? tomu dôjde energia už po chvíli (každú chvíľu sa musíš otočiť a zamračit obočie a chvíľu tá prípomoc funguje ?) Zlatá baterka ?
A je to ešte bicykel alebo jazdná motorová súprava keďže to má jeden nečipnutý motor, jeden up<>čovaný polomotor, a jedného vola čo to celé ťahá ?
Hlavne že nás to baví ?
Napadlo ma parafrázovať klasika:
biobikři všech zemí,vyližte si prdel!????
Pedalovat a funiť, za vlastné... padlo 1200 kalórií
To je relatívny pojem. Záleží na stúpani.
Bio zosadne, s úsmevom tlačí a ebiker s posledných síl vyplúva dušu s pulzom 200. Lebo mozog povie "nezosadaj, máš predsa motor".
Kopec sa dá vyjsť len do určitého náklonu, potom už tak či tak dvíha predné koleso. Že bio nezosadne, alebo sa ponáhľa a nechá si vyskočiť pulz, je jeho osobná chyba. Takú istú chybu môže spravit aj ebiker pri strmšom kopci, vybití baterky, alebo šetrení baterky. Ebiker musí strpieť logistiku nabíjania.
Tento problém majú aj elektromobily. V roku 2026 má dôjsť k revízií rozhodnutia stanoveného termínu 2035, lebo zistili, že sa baterky tak technologicky neposunuli, ako pred 8 rokmi predpokladali. Kto tvrdí opak, buď má veštecké schopnosti, alebo sedí za tajnými dverami za okrúhlym stolom a vidí v trezore nové zatiaľ tajné vynálezy, ak nejaké vôbec sú. Uverím, až tie nové technológie zverejnia.
Prídem z výjazdu, bicykel opriem o stenu a viac ho neriešim. Pred výjazdom tak isto nie. Niekedy ešte pred domom dofukujem kolesá. Som rád, že sa nemusím zapodievať tak činnostou, akou je nabíjanie. Možno niekomu to nevadí, ale mne áno. Som rád, že si v tom zhone chystania vôbec nezabudnem flašku s čajom. Prišiel som z práce a okamžite nasadal na bicykel. Dávať si ho nabíjať večer, keď neviem či ráno vôbec pôjdem na bicykel? A ak nie, bicykel by stál v rohu 4 mesiace nabitý na 100%.