Keď dôjde baterka 50 km od domu v teréne na elektromotorke, tak je to samozrejme problém, treba jedine odtlačiť. Ale keď na elektrobicykli, tak sa predsa dá stále pokračovať na vlastný pohon, nie? Áno, je to ťažšie, ale dá sa
Dá
Ale neviem si predstaviť, že ebiker má kondíciu tlačiť do kopca v lese 30 kilový ebike a za vlastné dá 50 km, ktosi tu riešil 3 km za vlastné
Chce to veľkú predstavivosť no
Pockat pockat, ale to s tym prenasanim elektromopedov a pilenim stromov len teoretizujete. Kazdy predsa vie, ze v praxi si elektrickar vola zachranarov a vrtulnik :X
K tomu nabíjaniu mobilu - bafang má pod display-om usb konektor, dáva síce iba 500mA, ale aj to pomôže na nevyhnutné dobitie čohokoľvek. Nezabudnite, že e-bikeri majú so sebou tú največšiu turistickú powerbanku. Len to technici nedomysleli. Na ráme bicykla po skončení záruky plánujem osadiť toto:
Toto sú elektrikari, ovesaju tu motorku kapsickami,a budú voziť kopec zbytocnosi,keď stačí nitovacka na zhodenie retaze a zavoláš vrtuľník na priblíženie dreva do doliny...????
Toto co mas na fotkach je kmen stromu vo vyske 50cm. Tam bola na ceste husta koruna konarov cez 2 metre vysoka. Ale tiez ma napadlo, ze dole kolesa von baterku vsetko poprehadzovat na druhu stranu tam poskladat .. ano to by slo
Šiel som raz aj cez taký strom, resp. musel som ho obísť, koruna nepustila. Najväčší problém bolo vyjsť cez hranu zárezu lesnej cesty, čo bol taký 1,5-2 m strmý svah. Akurát som však mal nejaké cestné tenisky, tak mi pekne šmýkali a nevedel som sa vyteperiť hore spolu s bicyklom Normálny bicykel by som asi nejako vyhodil hore a potom ja po štvornožky vyšiel hore za ním. Celkom to bola zábava, no čo je horšie, bola to slepá cesta, tak som si to pre veľký úspech zopakoval ešte raz cestou späť
Toto ja neznášam a stále sa sem tam ocitám v takých situáciách... Idem do obchodu, 10km asi... Dám si na nosič bagle a samozrejme ich naplním dosť na to aby som aspoň presiahol nosnosť nosiča. Potom sa ale vyberiem skratkou, ktorá samozrejme neexistuje a keby aj, bolo by to ďalej. Nevadí, cez potok to prenesiem, nechce sa mi po dobrej ceste vracať naspäť na asfaltku. Potom nejaké konáre a stromy na zemi sú najmenší problém, pedále sa v kuse zasekávajú do maliňákov a stále ma tie maliňáky držia za nohavice, žihľava po krk, trápim sa, nervy mám a do toho ešte zvoní telefón, keď chcem na locuse pozerať, ktorým smerom mám ísť... Potom len doma dostanem kašu, čo neviem zdvíhať mobil... Keby mám ebajk, tak s báglami by to nebola zas až taká katastrofa, pár kg navyše už nehrá rolu ale to by som sa možno vedel dostať možno do ešte lepších podmienok na cyklistiku... Tam odchádzajú prehadzovače
Raz som skusal e-bike, zo srandy som si dal motor na 0 a isiel, po chvilke mi to bolo podozrive, islo to moc lahko tak som to zariadenie uplne vypol a potom som musel tahat aj vypnuty motor. Na e-biku sa fakt neda pedalovat bez motora, to by musel mat spojku alebo prevodovku.
Raz som skusal e-bike, zo srandy som si dal motor na 0 a isiel, po chvilke mi to bolo podozrive, islo to moc lahko tak som to zariadenie uplne vypol a potom som musel tahat aj vypnuty motor. Na e-biku sa fakt neda pedalovat bez motora, to by musel mat spojku alebo prevodovku.
predstav si, že existuje aj také "čudo"
(a takto sa šíria po SK hoaxy)
Raz som skusal e-bike, zo srandy som si dal motor na 0 a isiel, po chvilke mi to bolo podozrive, islo to moc lahko tak som to zariadenie uplne vypol a potom som musel tahat aj vypnuty motor. Na e-biku sa fakt neda pedalovat bez motora, to by musel mat spojku alebo prevodovku.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
nosnosť 300 kg s jazdcom - respect !
mne sa páči
Kde si bol,keď som ta potreboval!
Ale aspoň viem,že treba dat dole retaz?
Keď dôjde baterka 50 km od domu v teréne na elektromotorke, tak je to samozrejme problém, treba jedine odtlačiť. Ale keď na elektrobicykli, tak sa predsa dá stále pokračovať na vlastný pohon, nie? Áno, je to ťažšie, ale dá sa
Dá
Ale neviem si predstaviť, že ebiker má kondíciu tlačiť do kopca v lese 30 kilový ebike a za vlastné dá 50 km, ktosi tu riešil 3 km za vlastné
Chce to veľkú predstavivosť no
https://www.aliexpress.com/item/1005004863076258.html?spm=a2g0o.productlist.main.59.6c447618crJXBu&algo_pvid=2c06a15d-6af1-4cab-a060-33e1de5d1df2&aem_p4p_detail=202302022211535304922451127680003312725&algo_exp_id=2c06a15d-6af1-4cab-a060-33e1de5d1df2-29&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000030793405446%22%7D&pdp_npi=2%40dis%21EUR%218.91%216.86%21%21%21%21%21%40211bd93f16754047134911476d0717%2112000030793405446%21sea&curPageLogUid=xzwGbuMWbCuI&ad_pvid=202302022211535304922451127680003312725_6&ad_pvid=202302022211535304922451127680003312725_6
alebo
https://www.aliexpress.com/item/1005002483868593.html?spm=a2g0o.productlist.main.5.672b22cdWyTiOR&algo_pvid=44422a7d-e99d-435e-b92d-67dd50e0d36d&algo_exp_id=44422a7d-e99d-435e-b92d-67dd50e0d36d-2&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000020819479171%22%7D&pdp_npi=2%40dis%21EUR%215.04%214.29%21%21%21%21%21%4021224e9b16754046317145187d0666%2112000020819479171%21sea&curPageLogUid=uiG2lfuayJ9x
Odkazy sú vybraté náhodne podľa obrázka. K tomu ešte 3A poistku na + kábel a bude to napájať bezpečne čokolvek cez USB.
Po skúsenosti prenášania ebiku cez popadané stromy, som si okamžite zaradil do povinnej výbavy túto pílku. Ebikerovi nevadí extra hmotnosť výbavy.
https://www.obi.sk/sekery-a-pily/fiskars-zahradna-pilka-na-drevo-xtract-sw73-s-36-cm/p/4372348
Pílka v zatiahnutom stave má asi 20cm a je ľahká. Prereže až 7cm konár a má zuby na rezanie mokrého dreva. Niekedy stačí vyrezať jeden-dva konáre a cesta je priechodnejšia o 80 percent. A kto to zažil, vie o čom rozprávam.
Tí čo stretávajú na ebiku stromy na potulkách denne, doporučujem adaptér k motoru a s ebikom si popília všetko čo potrebujú - aj drevo na zimu
https://www.hornbach.sk/p/pilovy-list-bosch-nanoblade-wood-basic-50/6358527/
ta fiskars pilka je zakladna vybava kazdeho bikera a turistu
ešte chýbalo obligátne poetické prirovnanie a la Ebike je ako milenka čo nepíli nervy, ale každú chvíľku dá ti pílku... atď, vieš..
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
nosnosť 300 kg s jazdcom - respect !
mne sa páči
Sporák,drez, truhlicovy mrazák je kde ?? Spatecku to nemá?? Honda goldwing má .. to je tiež ťažká váha
Šiel som raz aj cez taký strom, resp. musel som ho obísť, koruna nepustila. Najväčší problém bolo vyjsť cez hranu zárezu lesnej cesty, čo bol taký 1,5-2 m strmý svah. Akurát som však mal nejaké cestné tenisky, tak mi pekne šmýkali a nevedel som sa vyteperiť hore spolu s bicyklom
Fotka má zo deväť rokov, teraz je to diaľnica.
predstav si, že existuje aj také "čudo"
(a takto sa šíria po SK hoaxy)