Indy9o napísal:
Kto sa zaoberá karbónom je možné prehnúť karbónový pásik (držiak garmin) 1.4x0.3x16 cm na jednom mieste ? Vytvoriť tam jamku/preliačeninu , nahriať teplovzduškou alebo nejakým spôsobom dosiahnuť toto ? Jedná sa o čínsky držiak garmin ktorý by som chcel pripevniť zospodu pod predstavec nech ide súvislo rovno s predstavcom , nechcem to podkladať ani podložkovať dakujem


teoreticky mozno hej, prakticky.... okrem ineho by si myslimze nenavratne zmenil vlastnosti zivice a neviem ci by to este malo nejaku pozadovanu pevnost. Z technickeho hladiska - potreboval by si mal kontrolovanu teplotu a postupne zvysovat az kym by si nedosiahol Tg (glass temperature) zodpovedajucu danej zivici a teplote pri ktorej bola vyzreta (predpokladam ze vyrobca ti to neprezradi). Pri Tg by to malo asi zacat byt poddajne. Vela stastia :D
11.10.2022 - 10:44:20
00
Ahojte. Je to prasknute? Teraz som to objavil.

Prílohy:

IMG_20230217_211602.jpg
IMG_20230217_211602.jpg 129.99 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20230217_211544.jpg
IMG_20230217_211544.jpg 146.49 KiB thumb_up0thumb_down

17.02.2023 - 22:06:07
00
vladimirjalc, ak je to ten OG EVKIN, tak to je len farba, mám to na svojom ráme presne na rovnakom mieste a po 11000km bez zmeny.

Prílohy:

20210902_122543.jpg
20210902_122543.jpg 197.1 KiB thumb_up0thumb_down

18.02.2023 - 11:06:43
00
Je to og evkin ? ako ten ram je super, velmi dobre sa mi na tom jazdi, potesil si ma. Ale budem to sledovat
Dikes.
18.02.2023 - 11:11:30
00
Doma mám 3 tieto rámy a je to len na jednom.
18.02.2023 - 11:13:31
00
Tak trochu ma to desi. Dufam ze to je ako pises.
18.02.2023 - 11:26:09
00
Áno odporúčam do istoty sledovať, je to na viditeľnom mieste, takže len hodiť očkom. Tiež som veľmi spokojný s rámom.
18.02.2023 - 12:10:26
00
Vyzerá to ako spoj laminovacej formy. Mohli zabrusit až potom striekat
18.02.2023 - 13:43:59
00
Ja mam na svojom Cube tiez takto popraskanu farbu v okoli upnutia sedlovky. Karbon pruzi a farba o nevydrzi. Nic strasne.
19.02.2023 - 13:39:38
01
Pod farbou býva ešte vrstva plniču..u niektorých značiek až prehnane hrubá a tá zvykne praskať....každopádne, občas na to pozri, či sa nezväčšuje....
19.02.2023 - 13:44:00
00
Trochu sa divím že takéto praskliny akceptujete a ešte ospravedlňujete.
Určite by som to riešil (ak je bajk v záruke), nie je problém zákazníka že výrobca gitoval, alebo neošetril pred lakovaním spoje z formy, akákoľvek prasklina nemá na ráme čo robiť.
Mám už 5r. karbónový Santa Cruz, zažil už kadejaké prasačiny aj pády, ale prasklinu na ňom nikto nenájde.
19.02.2023 - 13:54:33
04
Určite by som neporovnával santu s rámom z Číny za 350€. Samotná oprava by asi stala rovnako ako novy rám.
19.02.2023 - 16:26:14
00
Nikto to tu neospravedlňuje, len sa pýtajú, či to riešiť, alebo neriešiť....ako píše Marek_M oprava by stála takmer ako nový rám. Takýchto defektov je na karbónových rámoch asi najviac. Nedodržanie doťahovacieho momentu, krátke sedlovky, resp. nedostatočne zasunuté a nemalým dôvodom je hmotnosť samotného jazdca vs. páka, ktorú vytvára na práve na bod, kde tieto praskliny vznikajú. S veľkou pravdepodobnosťou to je iba farba, hlavne pri lacnejších vyhotoveniach, kde nie sú použité až tak kvalitné plniče, farby a smotné technológie spracovania karbónu. Neznamená to však, že tie rámy sú nekvalitné.
19.02.2023 - 16:56:43
00
Sedlovku mam asi 12-14 dnu, dotiahnutu s rozumom. Vazim cca 78 kg, jazdim xc maratony hlavne, ziadne skoky a pod. Ram aj ked je to cina je fakt dobry, odolny, vsetko sedi ako ma. Aj tak ma to zarazilo a dost prekvapilo. Ani netusim ako to tam dlho je. Ale ako hovorim, sledovat to budem.
19.02.2023 - 17:51:20
00
Neviem kolko vas vysli tieto bajky ale mne ked sa na zakladnom CTM ukazala podobna prasklina v laku, ram bol vymeneny bez debaty za novy. A to bol starsi bajk za ani nie 500.
Takze by som to urcite netoleroval len kvoli nizkej cene. Ani na Dacii by ste neakceptovali praskliny na kapote len preto ze to nie je Mercedes. Druha vec je ako sa k tomu postavi vyrobca ked to je takto od ruky a zaruka otazna.
20.02.2023 - 09:28:07
01
keyboard_arrow_up