Kategórie
Bike-techposledný komentár: 3. 8. 2015 o 6:48
-6% DT Swiss Torque Cap koncovky predného náboja 15x110 mm, 240/180
30,99 €
-6%
MOC 32,99 €
Výpredaj -22% Kogel 6803 ROAD keramické ložisko, 17 x 26 x 5 mm, 1 ks
41,99 €
-22%
MOC 53,99 €
Výpredaj -17% DT Swiss Kit 135x10mm koncovky pre náboj 240s/350 HR cestné
28,99 €
-17%
MOC 38,99 €
Výpredaj -10% One podložka hlavového zloženia 1-1/8", 10 mm, čierna
1,79 €
-10%
MOC 1,99 €
Výpredaj -20% Enduro Bearings ACB 3645 3748 BO - ABEC 5 - Black Oxide (Angular Contact) ložisko hl. zloženia, 37x48x6.5 mm, (36x45°)
27,99 €
-20%
MOC 34,99 €
-14% FSA TH-800 1-1/8 Single S MR075 ložisko, 41.7 x 30.2 x 7.8 mm
12,29 €
-14%
MOC 14,21 €
A aké ložiská si tam mal Vlado? Ja som odtiaľ postupne vyberal ložiská XPC, na úchytoch tlmiča po 6 mesiacoch a zvyšné tak do 12-14 mesiacov. Ale tie čo som menil na záver boli zničené asi už dávno len som to neriešil. Ale tie ložiská boli absolútne rozbité a celá stavba chodila do boku a pravdepodobne aj preto sa zlomila horná vzpera. To olupovanie farby sa mi rovnako stalo. Oblepiť to izolačkou je nemysliteľné - okolo ložísk je akurát priestor na opretie vyberacích pomôcok. Jedine na hlavnom čape a čape vahadla sa farba neotĺkla, ale tieto ložiská sa musia vyberať kladivom. Nič to ale nemení na skutočnosti, že Trek má jeden z najhorších lakov aké som na bikoch videl. Nebyť straty záruky, tak môj už by bol prelakovaný u odborníka.
Už je ale všetko vymenené, vrátane hlavka, ložísk v kolesách a bovdenov. Dnes/zajtra ešte nastavím brzdy a prehadzku a môžem jazdiť. Plus časom znížiť vidlu na 160 mm. Len musím nechať kamošovi vytlačiť ten prípravok na rozobratie vzduchovej časti. Prípadne flexou potuniť jeden z tých čo mám na kazetu. A lak súhlas, otlčený je ten rám podstatne viac ako Yeti po 7 sezónach.
Máš na vidle teraz 180mm? Nerozhodí ti to moc geometriu? ja keď som mal na biku 170 zdvih to bolo hrozné na jazdu - nevyvážené. Ale tak Remedy má vzadu neviem či 150 alebo 160? Prípravok na air shaft sme nejaký kúpili. Sú také dlhšie orechy na kazetu a keď vyfúkneš vzduch, tak nemusíš mať ten vyrezaný orech. Ešte sme tam zohnali aj redukciu na momenťák na airshaft, lebo sú tam 3Nm iba a keď to pretiahneš, tak údajne drhne trochu tá vidla..Ale potom sa pátralo, že čo robí to úvodné drhnutie a dozvedeli sme sa, že skôr to robí tesnosť púzdier.