Pozri si manual podla SN tu https://trailhead.rockshox.com/en/search/ tam mas vsetko jasne udane aky olej, kde, kolko a aj postup. Po novom uz je to "Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Light".
15.04.2023 - 10:08:32
01
Dakujem za odkaz, ok kupim ten novy, iked som dakde cital, ze sa moze pouzit aj povodny. Bude to 10ml do jednej nohy a 10ml do druhej.
15.04.2023 - 10:21:50
00
Spodne nohy su odpadkový koš obrazne povedané nič nepokašleš hlavne dodrž množstvo a či tam bude 10w, 20w bude to ok .
Ale keď si manualovi chlapec tak chod podla tabulky :) ine je patrona atd.
15.04.2023 - 10:27:22
01
Pekne prirovnanie ,,odpadkovy kos" ?... ale je to tak.. horsie ze pri otvorenej patrone grip je ten odpadkovy kos aj samotna patrona :rofl: ..

By ma inak zaujimal aky je rozdiel medzi 0w30 a novym maxima plush... ci to nie je iba marketing...
15.04.2023 - 11:28:38
02
Ja som po 0W-30 nalial Motorex 15W a v chode ziaden rozdiel nepozorujem. Je to len mazanie a v pripade Motorexu, zbytocne nepredrazene.
15.04.2023 - 16:58:46
01
ked uz sa spomina motorex tak ohladom Grip2 - do patrony miesto foxackeho 5W teflon infused som nalial motorex 5W a vidlica je podstatne citlivejsia...
15.04.2023 - 17:06:39
03
Ja som práve motorex ale 2,5 dal do grip2, tak som zvedavý, ale ja som to robil kôli rýchlejšiemu reboundu. Myslím, že citlivosť sa skôr porieši vo vedľajšej nohe nie v gripke.
15.04.2023 - 18:15:14
00
daj potom report, ze ako sa to sprava. som zvedavy na ten 2.5w
15.04.2023 - 18:21:17
00
Ok, on je veľmi podobný tomu 5wt foxovému, len o chĺpok redší. Čiže predpokladám že te motorexový 5wt bude už naopak of foxu trolinku hustejší.
Citlivosť som na 36tke poriešil kalibráciou(leštením) púzdier, väčšou negativkou, penovými tokenmi, guferami Push Industries. Žehlí teraz krásne. Len ten rebound ma pri bunny hope trošku hneval, tak uvidím keď dochčie ;)
15.04.2023 - 20:04:30
01
Chlapi, mal by som jednu otazku co mi vrta hlavou... je mozne ze ocelova pruzina strati svoju ,,oporu"? Po roku a pol... mam modru pruzinu od Push industries vo vidle a nejak sa zacina zanarat pri brzdeni, jazdim az moc v strede zdvihu... alebo jazdim tvrdsie a nestaci mi :geek:
15.04.2023 - 20:17:50
00
Skôr ti nestačí. Neverím, že by sa unavila tak rýchlo.
15.04.2023 - 20:24:28
02
Tiež si myslím, že by mohla vydrźať dlhšie. Na pomalej kompresii sa Ti to nedá trochu poriešiť?
15.04.2023 - 20:36:43
00
Inak ak budes riešiť novú tak vezmi titanovú. Titán má lepšie vlastnosti čo sa týka cyklického namáhania ako oceľ.
15.04.2023 - 20:48:46
01
Ondrejst pri nablizsej jazde to chcem skusat...

Volodaj keby bola tak ju vezmem, ale push industries ma iba ocelove
15.04.2023 - 21:37:16
00
Rumakk
Skôr by som Juraj povedal, že si prišiel na limity systému a rozjazdil si sa. Mne sa to stalo našťastie ešte na jeseň minulý rok a postupne šla preč pružina z vidly a následne aj z tlmiča. Ty máš čo pamätám celkom nízkozdvihový stroj ako aj ja ......a to je na pružinách problém. Titánová pružina ti pri AC3 samozrejme nič nerieši, lebo neexistuje...Pružina ťa akurát rozjazdí a následne potrebuješ tvrdšiu oporu.
Ja aktuálne jazdím vzadu pružinu, lebo tlmič som poslal na ladenie......ale po víkende ako som to poslal, tak som zachytil správu, že Ľubo Staňo sa kdesi nakomplet dolámal, takže kde a koľko bude môj tlmič netuším.....Takže musím jazdiť naďalej vzadu 450lbs pružinu a sú to pekné dorazy a hrana ak ti mám pravdu povedať. :)
Tak pozeraj, dolaďuj a hľadaj ďalšie možnosti. :)
15.04.2023 - 23:24:10
00
keyboard_arrow_up