Aby sa tie
kolesa podomnou nekrutili a nesuchali o brzdu
Napriklad tu vs. spice, ktore je vidiet po pretoceni na 7:40
https://youtu.be/YI6I5b23r4M?t=395Ano,ja som tiež kvôli tomu preplietal,pretože tie ,,blatové" výplety kde je limit na strane kazety max.120kg/f tak opačná strana má koľko-80? sú dobré akurát pre 60-65 kg chrtov.Ja nie som žiadny ťažkotonážnik(73kg) a vytáčalo ma,keď som sa zdvihol zo sedla a krútilo sa to a drelo o ráfik.Ako sa správajú také kolesá pod 90-100 kg jazdcom? Ja som to vyriešil radikálne,vymenil som náboj(iný typ a vzdialenosť prírub a pomer špicov) dal som tam 3,2mm ploché špice, pod niple dal 1mm hrubé podložky,do každého niplu som švacol loctitu,aby som eliminoval povoľovanie a
výplet napol na vyššie hodnoty,ako je max.môjho ráfika(130kg/f)Odvtedy mám na výjazdoch pokoj,to sa nedá porovnať s tým,čo som mal pôvodne.
Ono to, ako sa bude koleso správať,záleží od veľa vecí,ale podľa mňa asi najviac od náboja-rozmer a vzdialenosť prírub, pomer špicov(či 1:1,2:1,G3) ale vôbec netušíme,či sa bavíme o karbonových alebo hliníkových ráfoch,ak by si dal konkrétne info o ráfiku,nábojoch a špicoch tak tu je určite dosť vypletačov,ktorí by vedeli poradiť.