....a to aký silikon tu spomínate,všetci ?....ten v spreji akože silikonový olej s spreji ?.....no lebo existuje aj niečo také ako 100%tný silikonový olej,ja mažem klzáky tlmiča a vidlice jedine tým ....a to je úplne niečo iné ako ten v spreji....ale mne je jedno kto s čím maže
19.04.2023 - 15:56:29
00
Je možné žeby som dal do vidlice olej s viskozitou 80-90 W, keď klasické oleje sú od 2,5 až 15? Tak mi poradili na technickej podpore suntour ?
25.04.2023 - 09:04:22
00
Jedno su prevodovkove oleje (80-90w) a druhe su motorove.. tie cisla sa nedaju priamo porovnavat.. prevodovkovy 80w je zhruba nieco ako 25wt motorovy
25.04.2023 - 09:34:25
00
tak v Suntour vidlach hlavne nie je olej v nohach, ale vazelina a 80W sa u nich dáva asi 5ml do vzduchovej komory na mazanie/tesnenie piestu. tlmiace patrony asi oficialne nie su servisovatelne na Suntour. asi tak to mysleli s tym olejom do vidlice
25.04.2023 - 09:51:52
01
oilviscositychart.com
25.04.2023 - 16:49:46
00
Chalani, mám vidlu Fox 2020 Performance Elite Sc Series 34 FLOAT 29 110 FIT4.

Damper side je 15cc Fox 20wt Gold oil,

ale nie som si istý pre Air-Side.
Ktorá to je z doleuvedeného nákresu pls? 25cc alebo 10cc?
Dáva sa pre túto vidlu aj do Air Chamber 3cc?


Díky.

Prílohy:

obrázok_2023-04-26_135637510.png
obrázok_2023-04-26_135637510.png 103.54 KiB thumb_up0thumb_down

26.04.2023 - 14:01:47
00
Kedze mas stepcast, tak do air-sidu ide 10 ml goldu.
Do komory kludne mozes dat tie 3 ml, ale osobne to neodporucam pri ziadnej vidlici s transfer portom, lebo olej ti casom aj tak pretecie do negativky.. staci ked piest dostatocne namazes so slickhoney/sram butter + namazes vnutro noh
26.04.2023 - 14:48:11
04
Zdravím, nie je dobrý nápad dať fox gold olej 20wt to oboch spodných noh vidlice fox 36 float rhythm že ? V patroné grip je 5wt, nepremieša sa ten olej gold 20wt s 5 wt ?
29.04.2023 - 20:42:56
00
premieša,tlmenie stvrdne ako zbíjačka-do lavej nohy len gold 20wt,do pravej 5 wt
29.04.2023 - 20:54:23
02
čiže sa ten olej dostane do patróny cez ten port ano ?
29.04.2023 - 21:52:16
00
nie,olej sa dostáva pomaly,postupne cez gufero na tiahle,to gufero je riešené ako jednosmerné,pri stláčaní prepustí nepatrné množstvo oleja do patróny,postupom času a jazdením je ho tam stále viac,prebytočný sa vytlačí cez dierku,ktorá je v hornej časti patróny-je to zaujímavé riešenie,týmto sa patróna automaticky odvzdušńuje,ale preto treba,aby mazací olej bol zhodný z tlmiacim
01.05.2023 - 09:11:51
01
A hlavne netreba zabúdať na pravidelnú výmenu toho mazacieho lebo spolu s olejom si patróna dokáže nasat aj bordel...
01.05.2023 - 09:51:10
00
áno,ja pri každej výmene oleja vo vonkajších nohách vymením aj olej v tej patróne-pre istotu,nech tam je čistý-a dosť pomôže aj malý blatník na mostíku vidlice,potom ide ovela menej bordelu na guferá ako bez neho
01.05.2023 - 10:00:27
00
Ja som z patrony vypúšťal olej až po sezóne, nebol síce úplne čierny ale od čistého mal tiež ďaleko, v spodných nohách mením tak 3-4x ročne, podľa podmienok v akých jazdím.... Kamoš nato kašlal, v spodných nohách raz ročne v patrone vôbec, az teda to po takmer 3 sezónach a to už bola pekná "ropa"
01.05.2023 - 10:14:21
00
Caute, neviete niekto poradit aky olej mam dat do sr suntour durolox? mam zdvih 180mm
03.05.2023 - 22:43:32
00
keyboard_arrow_up