čo vravíte na dual motor pri elektrobajku, aliexpres mi hodil jeden taký do návrhov https://www.aliexpress.com/item/1005004530622576.html
Je to vôbec vhodné a bezpečné, aby tahalo naraz aj predné koleso? Má s tým tu niekto skúsenosti?
ja mám tiež čínu - fat bike a žiadny problém za dve sezóny nebol ( okrem zadného tlmiča ). nabehané 5500 km a batéria bola 40 x nabitá . batéria je iba 10 A 48 V panasonic .
Takže s 480wh baktériou je priemerný dojazd 137km...no. tak buď ***** ebajk/baterka. Alebo zázrak. Alebo nízke nároky 61 ročného majiteľa a extra turistické použitie, často bez podpory. Je jasné, čo je správne
jako on tu opisoval jeho svojský štýl jazdy https://www.mtbiker.sk/forum/post1892852.html#p1892852 ale mne to teda nesedí, to je fakt veľa, mne to vychádza že nejakým záhadným spôsobom využíva zakryvenie zeme a celý čas ide dole kopcom ale treba si zas uvedomiť že tie činske controllery ukazuju vačšiu rýchlosť, väčšiu vzdialenosť dokonca som pobadal že aj čas na nich ide trochu rýchlejšie než v našich končinách, takže aj niekde tam by som hľadal tú odchýlku
práve , že tie čínske kontrolery ukazujú o niečo menej . tak , ak ideme dvaja vedľa seba , mne to ukazuje 14 druhému 14,2 km/h . a gps má tiež odchylku .
čo sa týka nab. cyklov, tých je zatial 40 . po meste a okolí rýchlejšie ako 10 -14 km/h nejdem . pas 0 . nepotrebujem motor .pas1 , vypne pri 16,5 m/h . na vaše zakryvenie zeme , ste chýbali na hodine .
Tak pri takýchto priemerkách je na zváženie, či vôbec treba elektrobicykel... To ako keď si niekto kúpi Ferrari na jazdenie 40 km/h po meste... Ale proti gustu...
Nazdar hejteri , mám ten bike asi týždeň. Kúpil som si ho pre zábavu, Na túry do lesa - Malé Karpaty. Zatiaľ som bol len raz na ňom. Batéria nebola plná. Prvé testovanie 10 km po rovine len s plynom blokovaná rýchlosť je na 27 km/h odblokovaný čisto elektricky dosiahol rýchlosť 43 km/h, skúšal som cca 500 m plný plyn rýchlosť 43 km/h potom som musel spomaliť. Plná rýchlosť sa dosiahne po cca 150 m(mám 101 kg). Prvá túra 15 km prevýšenie cca 200 m išiel som s blokovaným bajkom (teda maximalka 27 km/h). Do kopca celkom slušná pomoc. Stretol som aj nejakého bajkera so zadným motorom, toho som obehol v kopci. Nabudúce si dám tú istú trasu s odblokovaným motorom. Po 26 km ukazovala batéria polovicu pri odblokovaní po dosiahnutí maximálky začala blikať (len jedna palička)že je vybitá, zastal som zablokoval a zase ukazovala polovicu a pri maximálke 27km/h klesla len o paličku a ukazovala ešte dve paličky. Takže odber pri odblokovaní musí byť dosť veľký.
hmm ten produkt je už nedostupný a je tam že 1 order, to fakt si bol ten jediný čo si ho kúpil? máš teda odvahu no, hlavne buď na ńom opatrný, nemá to ani zadné pruženie, bude to hodne šarpať, no a držím palce nech si chytil dobrý kus, lebo nahradne diely možu byt problém
brzdy sú dobré , až moc . zadná mi ide do šmyku a predná , tak aby som sa neprehodil (125 kg ). káblovanie si treba upraviť - upratať . na prednej vidlici od motora , to môže byť problém.
Problém je inde. Tieto bicykle porušujú platnú legislatívu, jazdenim takým spôsobom (1000W) ohrozujete iných cyklistov, chodov. Výsledok bude, že sa verejná mienka obráti proti vám a možno budú ebicykle zakázané na trialoch.
(3) Najväčší menovitý výkon pomocného motorčeka nesmie presiahnuť 0,25 kW, jeho výkon sa progresívne musí znižovať a nakoniec prerušiť vtedy, keď bicykel s pomocným motorčekom dosiahne rýchlosť 25 km · h-1 alebo aj skôr, ak cyklista prestane šliapať do pedálov.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
@oneeeee ako si ozaj rátal tie nabitia?
čo sa týka nab. cyklov, tých je zatial 40 . po meste a okolí rýchlejšie ako 10 -14 km/h nejdem . pas 0 . nepotrebujem motor .pas1 , vypne pri 16,5 m/h . na vaše zakryvenie zeme , ste chýbali na hodine .
( a tá káblovačka ako z indickej dediny )
https://www.epi.sk/zz/2018-134 § 31
(3) Najväčší menovitý výkon pomocného motorčeka nesmie presiahnuť 0,25 kW, jeho výkon sa progresívne musí znižovať a nakoniec prerušiť vtedy, keď bicykel s pomocným motorčekom dosiahne rýchlosť 25 km · h-1 alebo aj skôr, ak cyklista prestane šliapať do pedálov.