Rec je samozrejme o cestnych plastoch. A jasne ze ide o pouzitu zmes a hrubku behuna. Podla mna ten valec simuluje tu cestu +- ok, lepsie to v laboratornych podmienkach nenasimulujes, kazdy jazdi na inom povrchu. S tym tlakom by som tomu aj celkom veril, ze cim vacsi tlak, tym mensi valivy odpor, ale rozdiely su velmi male. V prvom rade treba fukat podla svojej hmotnosti, nie viac len kvoli usetrenemu 0.1 wattu. Ja teda osobne fukam o nieco viac kvoli lepsej odolnosti proti defektom, moj subjektivny dojem je ze menej defektujem pri vyssom tlaku. Tento kalkulator je pomerne blizky realite, aspon pre mna. Davam ale asi o 0.5bar viac kvoli lepsej odolnosti. https://silca.cc/pages/sppc-form
Ked niekomu na cestaku vyhovuje plast realnej sirky 30-35mm s tlakom 4-5bar nech si tak jazdi, je to samozrejme kazdeho volba. Ja si to na cestaku neviem predstavit.
27.04.2023 - 09:36:24
01
Tolko vedy s plastami :rofl: . Conti gp 5000 za 35e z bike24 + ostanu drobne aj na latexovu dusu 25ky alebo 28ky. Nic viac na cestak netreba. Pripadne veloflex za podobnu cenu ak chce niekto "trochu" viac pohodlne plaste. Drzia dobre v zakrutach a su rychle.

Moje skusenosti: nesekol som s tym na zavode, kde ini rosekali tie podivne vymysli ako tubolito a podobne. Tubolito kazdopadne viedlo, castokrat aj predne zadne na maderu. Argumenty ako 20g lahsie a rotacna hmotnost kolesa - ja radsej dojdem do ciela :D.

Nabombovane 21, 23 mozu byt fajn, ale pri klopeni sa radsej spolieham na sirsie a menej nabombene plaste 25+
02.05.2023 - 08:37:26
00
keyboard_arrow_up