Netreba hádzať všetkých ebikerov do jedného vreca. Niektorí sú naozaj v pohode a majú na to dôvody, prečo na ňom jazdia.
Mňa hnevajú mladí, leniví ľudia a potom takí, ktorí si na ebiku masírujú svoje ego a nazývajú sa cyklistami.
Ako včera chlap, okolo 35, naobliekaný ako cibuľa prechádzal okolo mňa na konci Osádky. Zapol turbo, normálne ma trhlo na biku, ani pozdrav, nič ?♀️ Pipík mu musel narásť o centimeter, ale vravim si, počkaj, ide stúpanie 12% na Malatinú, tam sa vidíme Aj tak bolo Pekne si popozeral môj zadok a bolo.
Nie 🤷♀️ Asi mu došlo potom turbo alebo zapol motor, keď ma nutne potreboval dobehnúť a nečakal ma za chrbtom, tak šľapal potom bez turba. Netuším ako presne funguje ebike. V každom prípade videl tak, či tak na kopci môj chrbát.
No zdá sa že ste to stále nepochopili. Nikto vám nekradne status že ste cyklisti, mu sme však cykloturisti. Našim cieľom je práve tento spôsob zábavy.
My sa nechceme ukrútiť nôžkami k smrti, my proste putujeme krajinou a našim cieľom je RADOSŤ Z POHYBU. A tu máme ! Môžte to kategorizovať ako chcete, nám ju nezoberiete
Problém vidím v tom že ebikeri NECHTIAC berú vám radosť z bicyklovania. Už sa nemôžete chváliť ako ďaleko ste zašli, kde až ste vyšlapali, a koľko ste sa nadreli, za aký super čas ste to urobili - pretože každý druhý ebiker to dokáže. Veta typu "bol som na Sliezskom dome na bicykli" už neurobí WAW efekt u ostatných ako dakedy. Pretože kým tam biobiker dorazí, už ho stihlo obehnúť 10 ebikerov, A to môže byť pre trdičného cyklistu frustrujúce, chápem.
Takže zbytočne nám tu hovoríte že sme lenivci, že nebudeme mať kondičku a ani super zdravie keďže nám pomáha motor. Otázkou je koľko ľudí by sedelo doma pred telkou nebyť ebiku. Mnoho ľudí nemá kondičku, majú nadváhu, či sú z princípu lenivšie typy - tých práve dostal ebike von. A to že niesú štýlovo oblečení, majú o dve vrstvy viac ako miestny cyklistický raťafák plachta.. no a čo? veď pohoda A že má niekto z ebikerov pocit že sa stal z neho super enduro jazdec a cíti sa tak ... no a čo? A že nevedia hneď prvý rok ovládať ebike, no a čo? Veď a to naučí ... ani svojmu dieťaťu sa nevysmievate keď sa učí bicyklovať, či azda áno???
A že nás obmedzuje dojazd na nabitie baterky? Či vás snáď neobmedzuje viac vlastná manželka, ktorá vie najlepšie čo je pre vás dobré?
Jedinú ale ozaj jedinú nevýhodu ebiku vidím v tom, že je dosť náročné ho vytrepať po tých schodíkoch cez úzke dvere do vlaku. A u nás v Poprade sa tiež na nástupiská (smer Blava a električky do Tatier) nedostanete tak ľahko, lebo výťahy sú veľkosťou tak pre kočíky. Talkže zostávajú ešte pohyblivé schody, ktoré však tiež často nefungujú. Takže šup 27 kg pod pazuchu a davaj po schodoch. Toť vsjo.
Piny. ... Len pre info. Bafang motor nemá nejaké špeciálne režimy. Zdá sa že má iba obmedzovač maximálneho výkonu v piatich krokoch. Napríklad na stupni 1 ti nepovolí viac výkonu z motora ako 200W. Ak ti na šliapanie do kopca treba celkovo 400w, 200w šlapeš za svoje a 200w ti dá motor. Na treťom stupni už ti nárazovo povolí aj 500w. Na 5-tom stupni sa výkon nárazovo pohybuje až k 700w (podľa display-a) to znamená že ti dodáva maximálnu možnú silu. Tú som mal zapnutú len párkrát. Ak zastanem v strmom kopci, mám najlahší prevod a 5-ty stupeň, tak sa ani nerozbehnem, rovno mi zdvihne predné koleso a pretočí ebike. Dá sa to považovať za turbo, ale z princípu nieje. Ak by nebol obmedovač na 25km/hod tak na 5-tom stupni by som sa raz dva rozbehol aj na 60km/hod ako strela.
Otázkou je koľko ľudí by sedelo doma pred telkou nebyť ebiku.
Vies ono ani nie je velmi rozdiel ci sedis na ebiku alebo pred telkou, staci otvorit okno na obyvacke
A že má niekto z ebikerov pocit že sa stal z neho super enduro jazdec a cíti sa tak ... no a čo? A že nevedia hneď prvý rok ovládať ebike, no a čo?
No a čo? Vieš koľko krát ma vyslovene ohrozil mašuro na ebajku kvôli svojej neschopnosti ovládať to čudo? A keď sa niečo kvôli elektro-enduro jazdcovi raz naozaj stane tak za seba neručím a oľutuje že nesedel radšej s čipsami pred telkou.
Piny. ... Len pre info. Bafang motor nemá nejaké špeciálne režimy. Zdá sa že má iba obmedzovač maximálneho výkonu v piatich krokoch. Napríklad na stupni 1 ti nepovolí viac výkonu z motora ako 200W. Ak ti na šliapanie do kopca treba celkovo 400w, 200w šlapeš za svoje a 200w ti dá motor. Na treťom stupni už ti nárazovo povolí aj 500w. Na 5-tom stupni sa výkon nárazovo pohybuje až k 700w (podľa display-a) to znamená že ti dodáva maximálnu možnú silu. Tú som mal zapnutú len párkrát. Ak zastanem v strmom kopci, mám najlahší prevod a 5-ty stupeň, tak sa ani nerozbehnem, rovno mi zdvihne predné koleso a pretočí ebike. Dá sa to považovať za turbo, ale z princípu nieje. Ak by nebol obmedovač na 25km/hod tak na 5-tom stupni by som sa raz dva rozbehol aj na 60km/hod ako strela.
Konečne to chápeš Lukasz9. Vďaka ebiku si konečne ľudia mohli urobiť z celého sveta obývačku. Discovery chanel už nieje viac len program v telke
A k tomu Bafangu, nestihol som edit - keďže je tam snímač tlaku na pedále, výkon sa úmerne dávkuje potrebám. Takže ak idem po rovine, potrbujem na pohyb dopomoc 100w, tak mi ju motor takto dávkuje. Je jedno aký mám stupeň prípomoci. Stále mi dá 100w. Rozdiel nastáva až keď zaberiem silou do pedálov, tam sa prejaví obmedzenie maximálnej prípomoci podľa stupňa nastavenia.
Jedinú ale ozaj jedinú nevýhodu ebiku vidím v tom, že je dosť náročné ho vytrepať po tých schodíkoch cez úzke dvere do vlaku. A u nás v Poprade sa tiež na nástupiská (smer Blava a električky do Tatier) nedostanete tak ľahko, lebo výťahy sú veľkosťou tak pre kočíky. Talkže zostávajú ešte pohyblivé schody, ktoré však tiež často nefungujú. Takže šup 27 kg pod pazuchu a davaj po schodoch. Toť vsjo.
mna zaujal tento posledny odstavec, naco preboha musis vyuzivat elektricku z Popradu do tatier, ked mas ebike?
Električka je fajn vec. Je to predsa staršia segra ebiku ... A štartovať stále z Popradu je nuda. Trasa Starý Smokovec - Ždiar - Červený Kláštor - Stará Ľubovňa je super. A takto to výjde na jednu baterku aj s rezervou, nazad vlakom. Doporučujem
Walk assist je na Bafangu 500 odfláknutý, To je tak na pešiu zónu aby to netrebalo tlačiť. Do kopca si to ani neprdne ani na ľahkom prevode...
Aj tak nechapem, trepat kvoli 10km EBIKE do elektricky, ked sam vravis, ze to je problem...ani casovo to s celou procedurou okolo a pomalostou elektricky nemoze vychadzat lepsie...este pises, ze to aj tak vyjde na jednu baterku s rezervou...
10 km je tá rezerva baterky, aby niekde neostal v Poľsku
Predpokladám, že trasa vedie cez Poľsko podľa toho v akom poradí si to napísal. Trošku to tam mám pojazdené v rámci bikepackingu Takže to celé má tak na 90 km a 3 hodinky jazdy? Či mýlil sa Marcel?
Netreba hádzať všetkých ebikerov do jedného vreca. Niektorí sú naozaj v pohode a majú na to dôvody, prečo na ňom jazdia.
Mňa hnevajú mladí, leniví ľudia a potom takí, ktorí si na ebiku masírujú svoje ego a nazývajú sa cyklistami.
Ako včera chlap, okolo 35, naobliekaný ako cibuľa prechádzal okolo mňa na konci Osádky. Zapol turbo, normálne ma trhlo na biku, ani pozdrav, nič ?♀️ Pipík mu musel narásť o centimeter, ale vravim si, počkaj, ide stúpanie 12% na Malatinú, tam sa vidíme Aj tak bolo Pekne si popozeral môj zadok a bolo.
A tak je tu ešte aj ta možnosť,že ten
zadok za to stoji?
Na ten môj sa nik nediva dlho,ani keď idem električkou, čo teda dokážem pochopit?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Mňa hnevajú mladí, leniví ľudia a potom takí, ktorí si na ebiku masírujú svoje ego a nazývajú sa cyklistami.
Ako včera chlap, okolo 35, naobliekaný ako cibuľa prechádzal okolo mňa na konci Osádky. Zapol turbo, normálne ma trhlo na biku, ani pozdrav, nič ?♀️ Pipík mu musel narásť o centimeter, ale vravim si, počkaj, ide stúpanie 12% na Malatinú, tam sa vidíme
Nie 🤷♀️ Asi mu došlo potom turbo alebo zapol motor, keď ma nutne potreboval dobehnúť a nečakal ma za chrbtom, tak šľapal potom bez turba. Netuším ako presne funguje ebike. V každom prípade videl tak, či tak na kopci môj chrbát.
My sa nechceme ukrútiť nôžkami k smrti, my proste putujeme krajinou a našim cieľom je RADOSŤ Z POHYBU. A tu máme ! Môžte to kategorizovať ako chcete, nám ju nezoberiete
Problém vidím v tom že ebikeri NECHTIAC berú vám radosť z bicyklovania. Už sa nemôžete chváliť ako ďaleko ste zašli, kde až ste vyšlapali, a koľko ste sa nadreli, za aký super čas ste to urobili - pretože každý druhý ebiker to dokáže. Veta typu "bol som na Sliezskom dome na bicykli" už neurobí WAW efekt u ostatných ako dakedy. Pretože kým tam biobiker dorazí, už ho stihlo obehnúť 10 ebikerov, A to môže byť pre trdičného cyklistu frustrujúce, chápem.
Takže zbytočne nám tu hovoríte že sme lenivci, že nebudeme mať kondičku a ani super zdravie keďže nám pomáha motor. Otázkou je koľko ľudí by sedelo doma pred telkou nebyť ebiku. Mnoho ľudí nemá kondičku, majú nadváhu, či sú z princípu lenivšie typy - tých práve dostal ebike von. A to že niesú štýlovo oblečení, majú o dve vrstvy viac ako miestny cyklistický raťafák plachta.. no a čo? veď pohoda A že má niekto z ebikerov pocit že sa stal z neho super enduro jazdec a cíti sa tak ... no a čo? A že nevedia hneď prvý rok ovládať ebike, no a čo? Veď a to naučí ... ani svojmu dieťaťu sa nevysmievate keď sa učí bicyklovať, či azda áno???
A že nás obmedzuje dojazd na nabitie baterky? Či vás snáď neobmedzuje viac vlastná manželka, ktorá vie najlepšie čo je pre vás dobré?
Jedinú ale ozaj jedinú nevýhodu ebiku vidím v tom, že je dosť náročné ho vytrepať po tých schodíkoch cez úzke dvere do vlaku. A u nás v Poprade sa tiež na nástupiská (smer Blava a električky do Tatier) nedostanete tak ľahko, lebo výťahy sú veľkosťou tak pre kočíky. Talkže zostávajú ešte pohyblivé schody, ktoré však tiež často nefungujú. Takže šup 27 kg pod pazuchu a davaj po schodoch. Toť vsjo.
Vies ono ani nie je velmi rozdiel ci sedis na ebiku alebo pred telkou, staci otvorit okno na obyvacke
No a čo? Vieš koľko krát ma vyslovene ohrozil mašuro na ebajku kvôli svojej neschopnosti ovládať to čudo? A keď sa niečo kvôli elektro-enduro jazdcovi raz naozaj stane tak za seba neručím a oľutuje že nesedel radšej s čipsami pred telkou.
Vďaka za info Marcel
Spravny je tento, lebo ebajker pride skor a ma cas aj na 3 pivka.
A k tomu Bafangu, nestihol som edit - keďže je tam snímač tlaku na pedále, výkon sa úmerne dávkuje potrebám. Takže ak idem po rovine, potrbujem na pohyb dopomoc 100w, tak mi ju motor takto dávkuje. Je jedno aký mám stupeň prípomoci. Stále mi dá 100w. Rozdiel nastáva až keď zaberiem silou do pedálov, tam sa prejaví obmedzenie maximálnej prípomoci podľa stupňa nastavenia.
Spravny je tento, lebo ebajker pride skor a ma cas aj na 3 pivka.
Pitie alkoholu za volantom je trestný čin
Jedinú ale ozaj jedinú nevýhodu ebiku vidím v tom, že je dosť náročné ho vytrepať po tých schodíkoch cez úzke dvere do vlaku. A u nás v Poprade sa tiež na nástupiská (smer Blava a električky do Tatier) nedostanete tak ľahko, lebo výťahy sú veľkosťou tak pre kočíky. Talkže zostávajú ešte pohyblivé schody, ktoré však tiež často nefungujú. Takže šup 27 kg pod pazuchu a davaj po schodoch. Toť vsjo.
mna zaujal tento posledny odstavec, naco preboha musis vyuzivat elektricku z Popradu do tatier, ked mas ebike?
Walk assist je na Bafangu 500 odfláknutý, To je tak na pešiu zónu aby to netrebalo tlačiť. Do kopca si to ani neprdne ani na ľahkom prevode...
Predpokladám, že trasa vedie cez Poľsko podľa toho v akom poradí si to napísal. Trošku to tam mám pojazdené v rámci bikepackingu
Mňa hnevajú mladí, leniví ľudia a potom takí, ktorí si na ebiku masírujú svoje ego a nazývajú sa cyklistami.
Ako včera chlap, okolo 35, naobliekaný ako cibuľa prechádzal okolo mňa na konci Osádky. Zapol turbo, normálne ma trhlo na biku, ani pozdrav, nič ?♀️ Pipík mu musel narásť o centimeter, ale vravim si, počkaj, ide stúpanie 12% na Malatinú, tam sa vidíme
A tak je tu ešte aj ta možnosť,že ten
zadok za to stoji?
Na ten môj sa nik nediva dlho,ani keď idem električkou, čo teda dokážem pochopit?