ankhax a to je chyba. Ja si takto hádžem veci do objednávky aj pár dní a zaplatím až keď majú všetko pripravené a už chcem aby balík poslali. 😁
13.05.2023 - 13:47:56
00
no to neviem, ako funguje. Ci zacnu objednavat az ked zaplatim alebo staci objednat a cakat a zaplatit az potom...
13.05.2023 - 20:25:13
01
Objednavame hned, expedujeme po pripisani platby.
13.05.2023 - 20:42:58
02
Vieš si to sledovať v objednávke celý čas. Či čakajú na tovar, či ho už objednali, alebo či je rezervovaný/pripravený v sklade.
14.05.2023 - 23:33:11
00
Čaute, nie že by som sa nejako sťažoval, skôr asi len otázka.
Chcel som do existujúcej objednávky (doručenie do Alza boxu) prihodiť 600mm MTB flat rajdy, a nedalo sa, lebo "nadrozmerný tovar". A nová objednávka mala na výber iba doručenie kuriérom.
Neviem v čom prídu tie rajdy zabalené, ale dnes som bol v Alza boxe po tú prvú objednávku, a čakala ma tam táto krabica, v ktorej bol najväčší produkt teleskopka, a kopa voľného miesta.

Prílohy:

20230518_103847.jpg
20230518_103847.jpg 229.57 KiB thumb_up0thumb_down

18.05.2023 - 14:16:31
00
tak ono je to celkom logické - system neviduje aká velka krabica bola použita na poslanie resp. zabalenie (pôvodneho) balika
niekedy použijú väčšiu, niekedy menšiu kabicu, to je tak všade
18.05.2023 - 14:41:06
00
Rozumiem, skôr sa jednalo o to že v novej objednávke bola možnosť len kuriérom. Teda, ja len predpokladám že tie rajdy by sa zmestili (v ďalšej samostatnej zásielke), keď sa zmestila takáto krabica, a v tom boxe ešte miesto bolo.
18.05.2023 - 15:02:25
00
Minule som sa na toto pýtal kuriéra, prečo mi nebola ponúknutá možnosť poslať do balikomatu keď deň predtým som objednával to isté do boxu. Odpoveď bola systém vyhodnotil, že v momente zadávania mojej objednávky nebola žiadna voľná schránka v balikomate tak zato mi nebola ponúknutá táto možnosť.
18.05.2023 - 15:17:35
02
Dzejkob Packeta aj Alzaboxy maju limit 60cm na najdlhsiu stranu balika, preto su riaditka (cela kategoria riaditiek) oznacena ako nadrozmer a musia ist kurierom. Teleskopky nie su oznacene ako nadrozmer, preto mozu ist do Packety a Alzaboxov. Preco to ale bolo zabalene do tak velkej krabice neviem a hlavne som prekvapeny, ze to preslo a zmestili to...
18.05.2023 - 17:25:19
01
Dík za odpoveď. Mal som tušenie, že zrejme bude celá kategória riaditiek takto označená. Ale prekvapila ma dnes v alzaboxe tá krabica. No nič, nejak sa s tým kuriérom popasujem 🙂.
Dík.
18.05.2023 - 18:46:33
00
Mám otazku, v sekcii Moje objednávky mi svieti informácia k vernostnemu systému, červeným, že v prípade žiadnej ďalšej aktivity bude VIP vernostná skupina zrušená k 1.7.2023. Je to tam už dlhšiu dobu. Medzitým som mal aj objednávku z eshopu, pridal som aj vyjazdy, fotky. Čo mám ešte urobiť aby som neprišiel o VIP?

Prílohy:

Screenshot_20230521-095621-654~2.png
Screenshot_20230521-095621-654~2.png 117.31 KiB thumb_up0thumb_down

22.05.2023 - 12:02:59
00
Najlepsie asi bude pozriet, ake objednavky tam boli v roku 2021 (kedze body platia 2 roky ak sa nemylim) - prepdokladam, ze okolo 1.7.2021 tam bola nejaka vacsia a suma za 2 roky v ten den uz nebude splnat dolnu hranicu na VIP status ...
22.05.2023 - 12:13:58
02
Nemá mtbiker nejakú slabú agresivitu v rámci emailov? "Na tvoju e-mailovú adresu sa nedajú doručovať emaily"
Ale spamy a výhodné ponuky (nie od mtbiker) chodia veselo... Z Mtbikera nič
A keď som objednal tovar do alzaboxu, dozviem sa aj inak než emailom, že už je tam?

Prílohy:

IMG_20230524_155034.jpg
IMG_20230524_155034.jpg 109.56 KiB thumb_up0thumb_down

24.05.2023 - 15:43:58
00
corsair, nejaka sprava, ktoru sme Ti odoslali na email sa nam zrejme "bouncla", teda sa vratila ako nedorucena. Je mozne, ze mal Tvoj mailovy server nejaky kratkodoby vypadok. Ked si v nastaveniach svojho uctu opat potvrdis emailovu adresu (teda len preulozis formular), spravy Ti opat zacneme odosielat. Teraz som ti to manualne zapol.
Co sa tyka dorucenia do AlzaBoxu, kolegyna zo zak. podpory mi tvrdi, ze by Ti o ulozeni zasielky mala prist aj SMS, tak snad to tak bude. Inak, trackovaci link na sledovanie zasielky u dorucovatela najdes aj tu na webe v sekcii Moje objednavky v detaile aktivnej objednavky.
24.05.2023 - 18:06:17
10
Hlásim menší issue pri platbe kartou. Mám čsob a platil som kreditkou. Platba bola automatický zrušená kvôli 3D secure ochrane. Nepresmerovalo ma do appky aby som platbu autorizoval. Nedostal som ani žiadnu notifikáciu z appky smart token. Rovno ju platobná brána zamietla. Skúšal som to viackrát. Skúšal som to aj cez google pay. Vždy rovnaký výsledok. Po pár pokusoch mi produkty zmizli aj z košika. Pravdepodobne zblbla session 🤔

Prílohy:

Screenshot_20230527_220600_Firefox.jpg
Screenshot_20230527_220600_Firefox.jpg 59.43 KiB thumb_up0thumb_down

27.05.2023 - 22:18:05
00
keyboard_arrow_up