V poslednom case mam pocit, ze sa tu nic nedeje a dost sa v pozicii moderatora nudim.
Kedze sa daju prispevky mazat iba po jednom, vyplnili by ste tym vsetok cas ked nespim, za co vam budem nesmierne vdacny. (samozrejme dakujem vsetkym, ktori po kazdych troch offtopic prispevkoch napisu, ze je to offtopic a treba to zmazat, alebo presunut, pretoze je nad slnko jasne, ze by si to okrem nich ziaden z moderatorov nevsimol a aspon mame o 30% viac roboty)
diiiiki
Edit: podarilo sa to obnovit, fyzicky tie subory na servri boli, len nemali priponu a cleanup ich zmazal z tabulky priloh.
Kenai vies zistit aku spam databazu / spam scoring pouzivaju? Nech to vieme pripadne preverit / namietat. My samozrejme spam neposielame, ale stretavame sa s tym, ze ludia radsej ako by vypli notifikacie pod temou alebo pri inzeratoch to tresnu do spamu a to potom ma taketo dosledky pre inych uzivatelov.
Napisal som im velmi nepriemny email, lebo to ze by to hadzalo do spam adresara pochopim, ale ze ich rovno zmazu, to je uz silna kava. Boh vie co vsetko ine mi tiez nechodi. Som registrovany aj na podstatne "pochybnejsich" forach. Dokonca mam podozrenie, ze ani notifikacie z mojho vlasntneho fora mi nechodia.
Nuz to je tak, ked platis, kazdy skusa kolko si moze dovolit, kym prestanes platit. Ked neplatis, tak si produkt ty. Obraz dnesnej doby. Mame co si zasluzime, kazdy co proti tomu nebojuje, tomu napomaha.
iron.hide Dakujem, to by iste fungovalo. Len je dobry dovod preco nemam gmail. Vid odskok hore. Ja nemam vobec ziadne konto na google a pre neschopnost ludi ktorym platim si ho zriadovat nebudem. Nemam ani android tel. a to co mam na androide funguje bez google konta. Cize ano, som iny, ako ostatne deti, ale iba mrtva ryba plava s prudom.
Skusim ich donutit to vyriesit aj pre inych uzivatelov, neverim ze som jediny.
Mám vytvorenú objednávku ku ktorej by som chcel ešte doplniť jednu položku, tak som tak ako v minulosti, napísal cez objednávku "Mám otázku k objednávke". Ibaže mi neprišiel žiadny potvrdzujúci mail, a teda neviem, či dotaz prešiel. Mne sa zdá, že potvrdenie o prijatí dotazu chodilo hneď aj do mailu, nie?
Mimochodom, Tvoja existujuca objednavka je v stave, ze by si mal byt schopny sam si do nej rovno tovar prihodit. Ked v eshope kliknes na "Pridat do kosika", mala by ti vyskocit moznost prihodit tovar do existujucej objednavky.
Ďakujem za odpoveď.
Presné znenie si nepamätám, iba približné.
Tak to som nevedel, že viem takto dodatočne pridať produkt do existujúcej objednávky, super, problém vyriešený, ďakujem!
Tak to bolo velmi rychle riesenie problemu
Este som si vsimol teraz jeden detail - vrateny subor je OK, len nefunguje moznost "Zobraziť na mape". Ale aj bez toho sa da zit.
Planujete priebezne prehlad priloh do profilu vratit? Pripadne este lepsie namiesto toho doplnit checkbox "hladat len v prispevkoch obsahujucich neobrazkovu prilohou" do rozsireneho filtra vo fore.
Aktualna odpoved od Webglobe:
zabezpečenie žiaľ nie je možné z našej strany. Je potrebné zabezpečiť zo strany odosielateľa aby neboli odosielané emaily ktoré majú vysoké spam skóre. Čo sa týka whitelistu, ten v prípade vysokého spam skóre nepomôže nakoľko je email zastavený serverom ešte pred tým ako prejde whitelistom.
Pekný deň prajem
S pozdravom
Martin Jakabovič
Customer Support Specialist
+421 2 581 010 62
[email protected]
webglobe.com | webglobe.sk | webglobe.cz | webglobe.rs |
Webglobe, a.s., Stará Prievozská 2, 821 09 Bratislava, Slovak Republic
-----Pôvodná správa-----
Od:Kenai <[email protected]>
Odoslané: 17.04.2023 14:52:01
Dobry den,
Ja som vas nezsiadal o dovod odmietnutia emailu, ale o zabezpecenie toho, aby mi tie emaily chodili !
....
Ked ho dam, tak mi ho prepise na o/
Ked dam 3x backslash na zaciatku, tak smajlik funguje.
Nie je k tomu aj téma?
Pardon za zmatok