casovkari aj haloví jazdci riešia hlavne minimalny odpor :)
15.06.2023 - 07:39:08
00
možno je to tým, že pri správnom dýchaní pomocou bránice sa hrudník pohybuje len minimálne :) ... časovkári majú určite na trénované aj toto
15.06.2023 - 07:46:19
02
Ako tak pozeram na dostupne gravelove ocelove ramove sady, k cene Authora Ronin sa skoro nic neblizi. Mozno akurat Merlin All-road, no ta ich tabulka geometrie ramu je uplne odveci. Neda sa podla toho vybrat velkost.
Vacsina ramovych sad zacina od 700-800e vyssie, aj to bez pribaleneho hlavka a objimky sedlovky.
Uvidim, co dalsie googlenie prinesie a ci sa objavi nieco, co bude stat za priplatenie si.
18.06.2023 - 00:09:34
00
Kup si nejaky titan, bude o dost drhasi ale proste si najdi vhodny a ten uz budes mat cely zivot :)
18.06.2023 - 07:37:47
02
Koncept bicykla na cely zivot moze fungovat len u niektorych.
Skor ci neskor pride dalsia vychytavka/standard a budem ho chciet vymenit :-).
Inak, dat tolke peniaze za ram, titan-netitan, hlava nedovoli.
18.06.2023 - 10:11:47
01
Podporím lapalomu, uvoľni hlavu (a otvor peňaženku ;) ), choď do titánu, vychytávky sa väčšinou týkajú komponentov, a tie vieš vymeniť, ak chceš byť up-to-date.
18.06.2023 - 10:41:52
01
Tak u mna to je tak, ze menim len ked proste dozije, nie pre vychytavky. Ja bike proste po case prasknem :)
18.06.2023 - 10:43:05
00
to aj ocel vydrzi "cely zivot" :) ale doba nepusti, staci sa pozriet na nase biky z 90tych ci 00 rokov v dnesnej dobe :)
taky titanovy Morati co je dnes? kus pre vitrinkara na stenu
18.06.2023 - 10:44:05
03
Daniel6669 Niektore komponenty len tak nevymenis. Si zober prechod z v-brzd/cantilever na kotucovky, naboje su sirsie a pod..
Nevieme co tu bude za dekadu..

Keby som nevedel co s peniazmi, tak do titanu idem, ale teraz by mi to neprisli ako racionalne vynalozene fin. prostriedky.
18.06.2023 - 11:02:35
02
Vospolok, ake gravel plaste pouzivate a kolko ste mali na nich tmelom nezalepitelnych defektov ?

Ked tak pozeram na testy
https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews
kopa gravel plastov ma dost nizke skore odolnosti voci defektom, tak neviem ci su fakt take shitne, alebo sa vyrobcovia spoliehaju hlavne na ochranu s tmelom.
01.07.2023 - 00:48:47
00
Pirelli Cinturato Gravel H Classic. Jeden defekt. Prevedenie dusove. Po ich zjazdeni (45ky) som teraz nahodil 40ky. Tiez duse.
01.07.2023 - 15:18:22
00
Ja som mal tiež len dušove. Schwalbe Rapid Rob od výroby, používam teraz len na zimu zatiaľ cca 1000km bez defektu. Najviac som odjazdil na Schwalbe G-One Allround, cca 2500 km. 1 defekt. Vymenil som lebo už boli zjazdené. Teraz mam Vittoria Tereno Dry, cca 1500 km a 4 defekty. Plus vzorka mizne extrémnou rýchlosťou oproti Schwalbe, už budem musieť vymeniť.
01.07.2023 - 15:45:31
00
velwoo napísal:
Pirelli Cinturato Gravel H Classic. Jeden defekt. Prevedenie dusove. Po ich zjazdeni (45ky) som teraz nahodil 40ky. Tiez duse.


Vseobecne spokojnost s pirellkami? Citis nejaky rozdiel pri prechode z 45 na 40mm? Je to rychlejsie?
01.07.2023 - 16:44:23
00
Tufo Thundero 44mm...zatial 1 defekt aj to na asfalte, Prepichnute sklom(zostalo v plasti), mlieko zalepilo len docastne, po vytiahnuti skla zostal rez, vyriesil v pohode knot.
01.07.2023 - 17:10:26
00
peter1 napísal:
Vseobecne spokojnost s pirellkami? Citis nejaky rozdiel pri prechode z 45 na 40mm? Je to rychlejsie?

S novymi 40kami som zatial vela nepojazdil, tak neviem posudit. No vizualne mi pridu ovela uzsie ako 45ky, nebudu take pohodlne, ale hadam budu rychlejsie. Tieto pirellky mi prisli na bajku (grizl) a tak sa osvedcili, ze nemam dovod menit za ine. Za cca. 4500 km jediny defekt, na zadnom kolese, nad ktorym bola cca. 15 kg zataz na nosici, a to som nejazdil len po asfalte. Este by stare 45ky urcite zvladli vela km, no musel som sa ich zbavit z dovodu logistiky a nedostatku miesta pri preprave. Odporucam ich.
01.07.2023 - 17:55:46
00
keyboard_arrow_up