Takto to vyzera ked sa neriesi, ale jazdi.
24.06.2023 - 16:25:30
010
*zjazduje :-P
24.06.2023 - 17:31:07
00
Hneď vidno odborníka ...
24.06.2023 - 20:39:10
00
Ano,len mi to nejde do hlavy,ze vesaju na vahu karbonove biky z top komponentami a ide to ku 16.5 az 17 kg. Potom zrazu ancilotti na 2 pruzinach s insertami a vazi tak isto ako carbon pivot na vzduchu a xtr
Napr.moj bike Propain Tyee L ma 15.46KG bez spickovych komponentov keby som tam dal karbon kluky,riaditka a nejaku highend kazetu + kolesa tak asi aj pod 15 by isiel takze preto ma to prekvapilo,inac vahu ja neriesim vobec ale dnes ked som to video videl tak som si bol prevazit bike ze ci si to dobre pamatam ze vazil 15.5 a nie 16.5 :D

Prílohy:

20230624_100109.jpg
20230624_100109.jpg 133.23 KiB thumb_up0thumb_down

20230624_100236.jpg
20230624_100236.jpg 379.62 KiB thumb_up0thumb_down

24.06.2023 - 20:41:10
00
Lebo sa ide na tuhosť a výdrž... Pamätám ze 4-5 (možno viac) rokov dozadu sa na EWS objavovali bajky ktoré mali úplne bežne pod 15kg a ani bajky pod 14kg neboli úplne výnimočné... Lenže čím ďalej tým sa začali jazdiť väčšie prasaciny jazdci tiež zrovna nespomalili a ľahké bajky to už tak úplne nedávali... Tak sa prestala riešiť váha a začala sa riešiť tuhosť a odolnosť komponentov.... Stačí, že nahodím DH casing plášte s insertom a hneď mam bajk o 1.5kg ťažší ako keď tam mam nejaký Trail casing bez insertu... Vidlice to isté, 38mm nohy a váha šla zasa len hore... Väčšina zjazdových tratí na Slovensku je len slabý odvar RSiek ktoré sa jazdia vrámci EWS a ten bajk to musí všetko prežiť, ideálne bez výmeny kľúčových komponentov takže tu naozaj nemá význam riešiť váhu...
24.06.2023 - 22:23:41
01
Ved to ze vozia tazke plaste a bohvie este kolko mlieka v nich. Neviem ako dnes ale par rokov dozadu tam bezne aj slapali do kopca.
25.06.2023 - 06:01:31
00
A co ten chudak Random Passerby, co ma bajk o 50 % tazsi nez vsetci ostatni? Mu ho pozvarali z Hi-ten ocele alebo co? :)
25.06.2023 - 06:51:06
00
Ma tam navyše motor a baterku... 😅
25.06.2023 - 08:56:17
00
Príloha:
IMG_1713.jpeg
IMG_1713.jpeg 234.33 KiB thumb_up0thumb_down


Garmin Edge 130 Plus

Konečne som sa po rokoch dopracoval k bike GPS namiesto hodiniek. Chcel som hlavne Strava live segments a Climb Pro. Trocha ma limituje výdrž batérie, ale s malou powerbankou a kapsičkou za predstavcom by to malo byt na tých pár krát za rok a s cenou 170€ v pohode.

Prílohy:

IMG_1712.jpeg
IMG_1712.jpeg 161.83 KiB thumb_up0thumb_down

03.07.2023 - 21:57:59
00
https://m.pinkbike.com/news/world-series-tech-xc-bike-weigh-off.html

Pre tých čo tu riešia každý gram viac ako pro jazdci
04.07.2023 - 06:38:54
03
A riesit hmotnost mozu iba pro jazdci ci ako? :-D To ako keby pohodlne tenisky mozu nosit iba maratonci co zabehnu pod 2:30hod :lol:
Apropo, 120mm biky s teleskopom, insertmi, watakom... na urovni 10-10,5kg je stale viac nez dobre a v ziadnom pripade sa nejedna o nejake kovadliny... :!:
04.07.2023 - 07:53:38
06
nepochopil si, nevadí :) ale ani ma to neprekvapuje keďže si tiež z "tej" skupiny :lol:
04.07.2023 - 08:10:23
00
Najlepsie je ked hmotnost dielov riesi niekto, kto ma nadvahu 20kg.
04.07.2023 - 08:21:11
08
dobi235: pneus su skoro bez dezenu, ale davaju si tam inserty :^)
04.07.2023 - 08:25:47
00
dobi235 Niekto vari vosk, iny zas riesi neznicitelnost, funkcnost... Niekto si zaklada na dizajne a da si nalakovat ram za x stoviek a pritom sa tiez na to nejazdi. Mozno zozne ovacie za "paradny bike". A niekto proste hmotnost, je to rovnaka pasia a investovanie do zaluby ako pri vsetkom ostatnom. Ked sa to robi s nadsenim a spravi to radost, preco nie... Adekvatne vyuzite je uz samozrejme druha vec. To sa len vzdy potom najde niekto co si potrebuje do toho kopnut a neraz byva aj dobrym zvykom ze hovno o tom vie, len ma potrebu sa verejne vyjadrit ;-)
A k teme, +-10,5kg full ako medzi profikmy je z mojho pohladu optimalna hmotnost na stale rychly a vseobecne schopny/odolny 120mm xc bike.
04.07.2023 - 09:19:39
018
keyboard_arrow_up