niekto niečo nedomyslel ....
uvidime
https://www.tydenikhrot.cz/clanek/rozvodna-sit-je-pripravena-ani-milion-elektroaut-ji-nestrhne
posledný komentár: 20. 10. 2025 o 16:43
posledný komentár: 11. 2. 2020 o 7:23
posledný komentár: 20. 10. 2025 o 16:43
posledný komentár: 11. 2. 2020 o 7:23
Keď teda kupujúci Tesiel vyhľadávajú poruchové autá, tak by mali kupovať aj Porsche Taycan.
https://www.motorbiscuit.com/porsche-taycan-ev-makes-most-unreliable-lists-based-on-complaints/
Ano taycan mal dost velke problemy s infotainmentom.
vratil... to nebolo uplne ze kupil a vratil. To video si treba pozriet a uplne triezvo to tam porovnal a zhodnotil ako majitel Tesly.
Linus: "one feels like operating a giant RC car and the other one feels like driving."
Kazdy si moze domysliet co k comu patri
co ten odpadavajuci volant, a dalsie veci co sa nestanu ani na 10x lacnejsej dacii.
pri Tesle šlo o jediny prípad, pozrime sa na dalšie automobily..
1minúta googlenia
FORD https://www.endurancewarranty.com/learning-center/news/ford-recalls-million-steering-wheels/
Hyundai/kia https://www.autoblog.com/2022/05/16/2021-2022-hyundai-kia-steering-recall/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAMwZZ_8DUJ3m3AtRL9sq57ClCdLetSJzuddRnxNnVOyKCY5CR9R_wOhdnXrfack3h9IodE94PkE3KS8KlRAJzV1muxv4VKyjeEc8YksnIzVDHs9SasvdQcfLXNVF_ASUtqkKrwr4Yskb1agMnHkWQmY1Ij8BlnOLt7A617twVFQR
Nissan https://insideevs.com/news/656231/2023-nissan-ariya-recalled-over-steering-wheel-that-might-detach/
GM https://www.wsj.com/articles/BL-DSB-7174
Toyota https://www.forbes.com/sites/jensen/2018/05/10/after-three-toyota-owners-say-steering-wheel-came-off-feds-investigate/
LoL. Nikto tu nerobil z Taycana najlepsie auto. To tesla je podla fanboys "inde" a ja sa pytam kde? Tych aut s ktorymi mozes porovnat je uz dost... i7, EQS... V com je tesla inde?
Ako videl som na model S vyzdvihovat vselico. V recenziach ma vzdy pros and cons ako vsetko. Ale ze by bola kvalitou "inde". To teda nepise nikto. Skor naopak.
?
Keď nejde Taycan naštartovať alebo mu náhodou vypadne napájanie, tak neviem, či môže byť reč o prémiovom produkte.
CEO Porsche mal tiež pripomienku:
"Ich habe größten Respekt davor, was Elon Musk da auf die Beine gestellt hat."
Jednoducho, za take lóve chceš 100% bezchybný produkt.
v zrýchlení, spotrebe, váhe, bezpečnosti a o konektivite a asistenčných systémoch ani nezačínam.
Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ 2022
0-100 3,8
0-200 14,92
100-200 10,8
max rychlost 210 Km/h
model S plaid 2021
0-100 2,26
0-200 6,32
100-200 4,06
max rychlost 322 km/h
úplne iná kategória, ťaží hlavne z o 200kg nižšej váhy a karbónovému obalu na motoroch ktorý dokáže rýchlejší nábeh do vyšších otáčok. Kým mercedesu už pri 100-150 kmh začína vädnúť výkon tak Tesla chytá druhý dych.
Taycan má kvoli tomu 2stupnovú prevodovku, inak by na tom bol podobne zle ako ten mercedes. Jednoducho Tesla ma daleko vyvinutejšie motory a optimalizovanejší skateboard pod ním, teplotny manažment baterie atd.
BWMčka tiez nahanaju dojazdy s bateriami s vyššou kapacitou ale tiez maju kvôli tomu väčšiu váhu aj spotrebu a dlhšie brzdy.
Škoda že EQS nemá oficialny čas na Nurburgringu (aspon som ho nenašiel) tam by bolo krásne vidieť ten rozdiel.
zdroje z dragy
https://www.youtube.com/watch?v=InogsIAnCCk
Jednoducho, za take lóve chceš 100% bezchybný produkt.
98% aut ma rovnake vrzganie interieru aj v luxusnej triede len to nepočuť lebo tam hučí spalovací motor
Mam pochybnosti ako to mohlo prejst skusobnou.
Tito sefovia sa mu strkaju do zadnice preto lebo ludia teslu kupuju, a uplne nerozumeju preco. Tak si myslia ze spolupracou im z toho nieco kvapne.
Odbyt automobiliek Mercedes-Benz a BMW v 2. štvrťroku vzrástol. Obom sa darilo na domácom nemeckom trhu, BMW výrazne stúpol predaj aj v Číne a Spojených štátoch.
Mercedes za apríl až jún predal 515-tisíc áut, medziročne o 6 % viac. Najdôležitejším trhom zostala Čína so zhruba tretinovým podielom na celkovom odbyte.
Predaj plne elektrických vozidiel stúpol o 123 % na 56-tisíc kusov, píše Reuters. Mercedes chce do roku 2030 predávať iba čisté elektromobily, ak to dovolia podmienky na trhu.
Za 1. polrok Mercedes predal 1,02 milióna vozidiel, o 5 % viac ako vlani. Z toho bolo 102-tisíc kusov čisto elektrických.
Kvartálny predaj BMW stúpol o 11 % na 626-tisíc vozidiel. Dodávky plne elektrických vozidiel značiek BMW a Mini sa medziročne zdvojnásobili na 88-tisíc vozidiel.
V Číne odbyt vozidiel BMW v 2. štvrťroku vzrástol o 16 % na 198-tisíc, v USA o 14 %. V Európe skupina predala 233-tisíc áut, o 9 % viac ako pred rokom.
Za 1. polrok odbyt BMW stúpol o 4,7 % na 1,215 milióna áut. (čtk)
Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ 2022
0-100 3,8
0-200 14,92
100-200 10,8
max rychlost 210 Km/h
model S plaid 2021
0-100 2,26
0-200 6,32
100-200 4,06
max rychlost 322 km/h
úplne iná kategória, ťaží hlavne z o 200kg nižšej váhy a karbónovému obalu na motoroch ktorý dokáže rýchlejší nábeh do vyšších otáčok. Kým mercedesu už pri 100-150 kmh začína vädnúť výkon tak Tesla chytá druhý dych.
Taycan má kvoli tomu 2stupnovú prevodovku, inak by na tom bol podobne zle ako ten mercedes. Jednoducho Tesla ma daleko vyvinutejšie motory a optimalizovanejší skateboard pod ním, teplotny manažment baterie atd.
BWMčka tiez nahanaju dojazdy s bateriami s vyššou kapacitou ale tiez maju kvôli tomu väčšiu váhu aj spotrebu a dlhšie brzdy.
Škoda že EQS nemá oficialny čas na Nurburgringu (aspon som ho nenašiel) tam by bolo krásne vidieť ten rozdiel.
zdroje z dragy
https://www.youtube.com/watch?v=InogsIAnCCk
sa aspon nauc hladat na internete ty "nezacinam".
eqs580 ma taky cas z 0-200 co pises, zhruba 15s, nie vyse 760 konova EQS53, ta ma cca 12s.
https://youtu.be/R2jrnF_gtSY?t=234
Ale to je jedno, aj keby malo tych 15s. Tato akoze drag race sedlak disciplina je aj tak pre tych jednoduchsich. Ako som uz v tejto teme spominal, pre tych co im staci, ze to lame chrbticu v zrychleni a prdi do kabiny.
vobec netusim preco by mal niekto nejake elektromobily ako EQS brat na okruh, to auto na to vobec neni urcene ani pohonom ani vyhotovenim a nikto z ludi co si to kupi to robit nebude.
tu aspon porovnavaju porovnatelne 825bhp tesla vs 761bhp taycan
https://www.youtube.com/watch?v=ItCGU7BTBv8
na tych brzdach teda tesla nic moc. ale samozrejme fanboys na to budu mat nejake extra tesla primitivne vysvetlenie... preco je tesla lepsia vo vsetkom a vsade. skratka "inde".
super, stale o 1/2 slabší
Tato akoze drag race sedlak disciplina je aj tak pre tych jednoduchsich.
super, ale aj tak si sem nalinkoval drag race s taycanom
Ako som uz v tejto teme spominal, pre tych co im staci, ze to lame chrbticu v zrychleni a prdi do kabiny.
tu aspon porovnavaju porovnatelne 825bhp tesla vs 761bhp taycan
staré, odvtedy dodavaju race kit - karbon keramicke brzdy a unlock max rychlosti, Taycanu naložil 8s na nurburgringu https://insideevs.com/news/670426/tesla-model-s-plaid-track-pack-reclaims-nurburgring-lap-record/
vobec netusim preco by mal niekto nejake elektromobily ako EQS brat na okruh
čo chceš potom porovnavat? neexistuje parameter v ktorom je EQS lepší, jedine ak v kolotočarskom interieri
https://youtube.com/clip/UgkxJsVz_fM0UdoMZsf6n8cWzBY3r_s-t1Mi
nemecká "prémia"
Bad panel gaps at the Mercedes EQS - Customer complains and has a disastrous service experience
https://www.youtube.com/watch?v=kjwiFMxRotQ
pozri si recenziu na fungl novy model X na predoslej strane
budeme z toho zit kym sa to nenaucia
tu to mas aj s timestampom
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Keďže Tesla aspoň naštartuje aj keď jej vŕzga interiér a nelícuje jej karoséria,, tak je to stále lepšie než výpadok napájania ako u Taycanu. Preto je "inde".