Nie sú. Je to "iba" estetická vec, na funkčnosť to nemá vplyv.
Samozrejme, väčšina producentov to rieši, práve preto, ze je to estetická vec, ale z hľadiska funkčnosti auta je to detail a drvivá väčšina trhu to vôbec nerieši. Ak to má výrobca, napr. Tesla, v paži, tak to nie je lajdáckosť ci neschopnosť, ale skrátka nezaoberanie sa nepodstatným detailom a teda zvýšenie zisku.
Pri nespravnej skare sa ti napriklad zacne odierat lak medzi dvoma plechmi a skripat pri otvarani. Zvysuje to aerodynamicky hluk, tesnenia nedosadaju spravne. Skara bola namodelovana urcite idealne, takze ak je zla, nieco tam nie je spravne vyrobene, alebo pripevnene a casom sa to zacne zvysene opotrebovavat a pokazi sa to. Za mna su taketo "detaily" znamenie, ze to auto odflakli. Ked ho ludia kupuju, nech ho kupuju, mne je to sumak. Ale som proti tvrdeniu, ze to auto je spravene kvalitne. Aspon co sa tohto tyka.